Strileni do vyfuku
Tak mi střílel výfuk když byla v něm mala dírka nebo netěsný spoj. A jinak jak tu píšete seřízovaní předstihu a karbecu sluchem sem dělal už před 30 léty a bylo to dycky dobre.Až začly stk a začli do teho šparat měřakami tak ty staré motory akorad zdrbou a nejede to. Ja hochum na stk dám všimne do kapsy a nechaji to tak jak to mám a je to
jízda z kopce se zahřátým motorem v zátahu na zavřenej plyn není běžná provozní situace. Mě to na indošovi dělá též. Jedu, plyn a předstih (má ruční regulaci předstihu) otevřený. Sklapnu plyn, zaklapnu předstih, nespálená směs jde přes ventily a blafne ve výfuku, tedy střílí.
Říká vám něco pojem překrytí ventilů?
Říká vám něco pojem překrytí ventilů?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02 čer 2022
Re: Strileni do vyfuku
Chlapi dokáže mi někdo poradit?
Motor 1.2, 34HP přesný typ nevím možná podle fotky někdo bude vědět. Proveden výměna alternátoru místo dynama, nové svíčky, kabely, cívka, el.rozdělovač(na fotce je starý s kladívkem), karburátor Solex 30 Pict1.
Vyzkoušel jsem již snad všecny rady na seřízení co jsem zde našel a stále se mi nedaří na to přijít.
1 a 2 válec neustále střílí do výfuků jak na volnoběh tak při zátěži a navíc první válec dost kouří. 3 a 4 válec běží naprosto normálně.
Nevím zda nejsou podpálené ventily. Mohlo by to tím být?
Motor 1.2, 34HP přesný typ nevím možná podle fotky někdo bude vědět. Proveden výměna alternátoru místo dynama, nové svíčky, kabely, cívka, el.rozdělovač(na fotce je starý s kladívkem), karburátor Solex 30 Pict1.
Vyzkoušel jsem již snad všecny rady na seřízení co jsem zde našel a stále se mi nedaří na to přijít.
1 a 2 válec neustále střílí do výfuků jak na volnoběh tak při zátěži a navíc první válec dost kouří. 3 a 4 válec běží naprosto normálně.
Nevím zda nejsou podpálené ventily. Mohlo by to tím být?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strileni do vyfuku
Střílení do výfuku je buď bohatou směsí nebo špatným časováním zápalu nebo absencí ventilové vůle na studeném motoru.
Pokud jezdíš s tímto delší dobu, podpálíš ventily. Takže ano, této teorie bych se držel.
Pokud jezdíš s tímto delší dobu, podpálíš ventily. Takže ano, této teorie bych se držel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Strileni do vyfuku
Tepic..ta podtlakovka na rozdělovaci je též cudná, když tak mám dobove korektní..