Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Je tu spousta topiců o tunění motorů, některý zřejmě budou nebo už mají spoustu koní a mě by zajímalo, jestli páni konstruktéři pomysleli taky na to, jak svoje divočáky zastavit. A pokud ano mohli by poskytnout nějaká fota? Přes upravený brzdy je to tady dost chudý...
Re: BRZDY - všeobecná rozprava
Si dovolím se svou troškou do mlýna.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=12781" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=12781" onclick="window.open(this.href);return false;
Co přijde dál???
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: BRZDY - všeobecná rozprava
Ale to uz tu preci davno mame
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... dy#p280813" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... dy#p280813" onclick="window.open(this.href);return false;
Vwase nocni sichta...
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: BRZDY - všeobecná rozprava
Asi došlo k malému nedorozumění. Mě spíš šlo o úpravu brzd než o rady ve stylu "urval jsem odvzdušňovák - prosím pomozte". Název topicu je špatný. Ale pokud to sloučíte s tím původním, přesto prosím o Vaše poznatky. Hlavně Vás, kterým to hodně jede.
Re: BRZDY - všeobecná rozprava
Předek mam kotouče z 1500, zadek bubny z varianta, hlavní válec je speciální pro kotoucovky. Zadní prasatka jsou původem z předních bubnu 1302. Na jaře dám pancerovy hadice ale i tak to brzdí adekvátně. Cílem bylo vše z OEM dílů. Nezaznamenal jsem situaci kdy by mi chyběla brzdna síla.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: BRZDY - všeobecná rozprava
Nazor je vseobecne taky, ze do 100 Hp / na kolesach / su orig. brzdy stale dostatocne...ja sa priklonim k nazoru, ze zvacsenim frikcnej plochy vpredu pomocou inych nez originalnych brzdicov je velmi zdrave..pokial clovek nechce menit na Porsche pattern, su vhodne Brembo brzdice po odstaneni medzikusu.Taktiez Wilwood sedia a pracuju dobre...To vsetko pri udrzani orig. hlavneho valca.
Naposledy upravil(a) john dne 17 úno 2013, celkem upraveno 1 x.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
U mě též, sice má bus cca 1300kg. Ale na béčku jsou brzdy podle mě dostatečně dimenzované a s posilovačem.
Mám teda, už nasyslený fungl zadní třmeny z Golfa4, které se dávají na zadky v setu od EMPI apod.
Takže přijde jejich čas. Předek je ovšem vždy limitován velikostí kol, pokud se nezachovává původní kotouč.
Samo že původní, ale nejsou dutý a je otázkou jejich zvlnění v rámci přehřátí.
Ale bavíme se tady o jiných situacích, než běžné ježdění a sprintech
Další věc že větší kotouče váží víc a je to další rotační hmota, kterou je potřeba uvést do pohybu a pak zastavit...
Ilustrační foto:
Mám teda, už nasyslený fungl zadní třmeny z Golfa4, které se dávají na zadky v setu od EMPI apod.
Takže přijde jejich čas. Předek je ovšem vždy limitován velikostí kol, pokud se nezachovává původní kotouč.
Samo že původní, ale nejsou dutý a je otázkou jejich zvlnění v rámci přehřátí.
Ale bavíme se tady o jiných situacích, než běžné ježdění a sprintech
Další věc že větší kotouče váží víc a je to další rotační hmota, kterou je potřeba uvést do pohybu a pak zastavit...
Ilustrační foto:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
No, takhle jsem to myslel! Jen houšť - saju jako houba! (Informace )
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Pro majitele starších ročníků a milovníky dobového tuningu je možnost posílení brzdového systému bubny z Porsche 356.
Zde např. verze z 356A. Buben většího průměru i šířky a krásně vyplní celý ráfek.
A pro porovnání, vlevo 356A, vpravo VW sériový buben.
Zde např. verze z 356A. Buben většího průměru i šířky a krásně vyplní celý ráfek.
A pro porovnání, vlevo 356A, vpravo VW sériový buben.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
A nebo je tu ještě další možnost...
- Přílohy
-
- brzdy.jpg (39.5 KiB) Zobrazeno 9735 x
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
a detaily?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Brouk r.v. 62, sada kotoučových brzd EMPI, běžně k dostání v u kteréhokoliv z našich dodavatelů. http://shop-vwbrouk.cz/sada-prednich-ko ... 20400.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen si to nerozumí se sníženýma nábojema, a to hodně... V době kdy jsem vše pořizoval, však jiná varianta zvolit nešla. Od minulého týdne se v ČR dá pořídit celá sada včetně snížených nábojů, kdy se třmen montuje přímo na náboj. Takže pro potencionální zájemce snižování a zvyšování výkonu ideální řešení.
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 65-i32451/" onclick="window.open(this.href);return false;
Já si prostě netroufám s bubnama a silnějším motorem na silnici vyjet. I na obsah 1500ccm byly bubny podle mě málo. Né náhodou páni v továrně do brouků s tímto motorem kotouče montovali sériově. Jen bylo nutné vyměnit brzdový válec za dvouokruhový a někam narvat nádržku brzd.kapaliny. O výsledku Vás budu pochopitelně informovat. Více foto snad již brzy v projektech
Jen si to nerozumí se sníženýma nábojema, a to hodně... V době kdy jsem vše pořizoval, však jiná varianta zvolit nešla. Od minulého týdne se v ČR dá pořídit celá sada včetně snížených nábojů, kdy se třmen montuje přímo na náboj. Takže pro potencionální zájemce snižování a zvyšování výkonu ideální řešení.
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 65-i32451/" onclick="window.open(this.href);return false;
Já si prostě netroufám s bubnama a silnějším motorem na silnici vyjet. I na obsah 1500ccm byly bubny podle mě málo. Né náhodou páni v továrně do brouků s tímto motorem kotouče montovali sériově. Jen bylo nutné vyměnit brzdový válec za dvouokruhový a někam narvat nádržku brzd.kapaliny. O výsledku Vás budu pochopitelně informovat. Více foto snad již brzy v projektech
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
A co takhle se podělit o své zkušenosti nebo poznatky které jsi už získal? A nebo případně specifikovat jaký problém řešíš. Nemělo by to být jenom o nasávání, ale také se občas vyždímat /informace / .ugo fantozzi píše:No, takhle jsem to myslel! Jen houšť - saju jako houba! (Informace )
Každý celek se skládá z detailů.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Ale vždyť to celé není přece jenom pro mě. Co se týče brzd, žádné takové úpravy jsem ještě nedělal, protože to na mých autech nebylo potřeba. 1303 i bus - obě bez úprav brzdili adekvátně ke svému výkonu. Teď ale nosím v hlavě takovej plán... Bude to ale horizont konce tohoto, nebo možná příští rok. Samo, že se pochlubím, bude-li čím.
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Já šel svou cestou, použil jsem kotouče + plovoucí třmeny z Golf II Gti. Náboj a držák vlastní výroba.
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
četl jsem někde že se dají upravit brzdy z VW golf II a dát je na zadek je to tvůj případ?rišmen píše:Já šel svou cestou, použil jsem kotouče + plovoucí třmeny z Golf II Gti. Náboj a držák vlastní výroba.
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
UGO,ty lumpe. To nevíš,že brzda je pedál pro slabocha.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
....ano kdyz jsem, se ucil v CSAD,tak jsme meli mistra na cvokarne(dina na obkladani bzdovych celistidoka 4wd píše:UGO,ty lumpe. To nevíš,že brzda je pedál pro slabocha.
a spojkovych lamel),ktery rikaval,ze kdo brzdi je hovado .Pozdeji zkratil svoji S100 o metr v dopravni nehode .
Vwase nocni sichta...
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
to p3p1k:
golfí brzdy mám jen vepředu.
Co se týče třmenů z golfa na zadek- radši bych použil z oktávky. Daj se koupit nový a můžeš si vybrat ze dvou velikostí pístku.Myslím, že maj i větší destičky. Kotouč a náboj je větší problém. Já se rozhodl pro náboj z Typ3, na to upravenej broučí kotouč(přední). Držák vlastní výroba. Jeto zatím jen vize do budoucna, na můj cca 60ps motor bohatě stačej vzadu bubny. Většinou lidi dávaj kotouče dozadu protože je chtěj, ne proto je to jejich auto potřebuje.
golfí brzdy mám jen vepředu.
Co se týče třmenů z golfa na zadek- radši bych použil z oktávky. Daj se koupit nový a můžeš si vybrat ze dvou velikostí pístku.Myslím, že maj i větší destičky. Kotouč a náboj je větší problém. Já se rozhodl pro náboj z Typ3, na to upravenej broučí kotouč(přední). Držák vlastní výroba. Jeto zatím jen vize do budoucna, na můj cca 60ps motor bohatě stačej vzadu bubny. Většinou lidi dávaj kotouče dozadu protože je chtěj, ne proto je to jejich auto potřebuje.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Kotouče se dají koupit od Empi čistý bez paternu a můžeš si vrtnout rozteč jakou chcete, jen pak doladit Drzak třmenů. Kotouč je cca 1800,- zadek.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------