S kotucami brzdami vzadu je vzdy problem...kotuce sa daju bezne dostat jednokusove z P 914, nevrtane, takze pattern si zvolis sam... dvojkusove su zlozene na strede / zo splines - drazky / , vyrezane zo stareho bubna a disk sa na nich jednoducho prisrubuje matkami kolies...problem nastava vo volbe brzdica, pretoze je velmi malo brzdicov, ktore prijmu ovladanie brouci rucnej brzdy...najblizsie k tomu je Ford Falcon AB, AC.... aj tak su male modifikacie potrebne...rišmen píše:to p3p1k:
golfí brzdy mám jen vepředu.
Co se týče třmenů z golfa na zadek- radši bych použil z oktávky. Daj se koupit nový a můžeš si vybrat ze dvou velikostí pístku.Myslím, že maj i větší destičky. Kotouč a náboj je větší problém. Já se rozhodl pro náboj z Typ3, na to upravenej broučí kotouč(přední). Držák vlastní výroba. Jeto zatím jen vize do budoucna, na můj cca 60ps motor bohatě stačej vzadu bubny. Většinou lidi dávaj kotouče dozadu protože je chtěj, ne proto je to jejich auto potřebuje.
Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
Re: Upravene/silnejsi BRZDY - všeobecná rozprava
koukal jsem že jaško prodáva držáky třmenů ( http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i29344/" onclick="window.open(this.href);return false; ), nemá někdo zkušenost jestli by pasovali jiní třmen s lehkou úpravou držáku ?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )