Takový co umí renovovat karburátor budou asi vzácnost a kontakt na ně si každý střežíFEVER píše:Než se naštvu a koupím nový karburátor, řekněte mi: dělá někdo renovace karburátorů profesionálně? Nějaký kontakt? S karburátory mám pořád existenční problémy Děkuji
Renovace karburátoru
hele kdyz te tak posloucham, vis co ....
privez mi ten karbec co chces "renovovat" ja ti to vycistim zkontroluju a klidne i pak na aute seridim
ty v tom porad hledas nejaky slozitosti
a kdybys nahodou neduveroval me, zkus pana Kratochvíla v Praze
uz to tu nekolikrat probehlo
http://www.sweb.cz/karburatory/
privez mi ten karbec co chces "renovovat" ja ti to vycistim zkontroluju a klidne i pak na aute seridim
ty v tom porad hledas nejaky slozitosti
a kdybys nahodou neduveroval me, zkus pana Kratochvíla v Praze
uz to tu nekolikrat probehlo
http://www.sweb.cz/karburatory/
... a vůbec !
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
hlavně se toho nebát, karbec na tu moji třicítku mi ultrazvukem vyčistil Prak (ještě jednou díky) a Michal Strnadel dodal sadu těsnění a já to složil dokupy....chodí a vypadá to, že moc neteče (53 let starej má na to nárok...)
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Pan Kratochvíl vypadá, že tomu rozumí.Herbie píše:hele kdyz te tak posloucham, vis co ....
privez mi ten karbec co chces "renovovat" ja ti to vycistim zkontroluju a klidne i pak na aute seridim
ty v tom porad hledas nejaky slozitosti
a kdybys nahodou neduveroval me, zkus pana Kratochvíla v Praze
uz to tu nekolikrat probehlo
http://www.sweb.cz/karburatory/
Nemáte někdo kontakt na někoho podobného v okolí OP, OV etc. ?
Mám taky problém s karbecem a sám to nejsem schopen pořešit.Dle návodu jsem to seřizoval asi 10 x, ale bez výsledku.Možná je něco špatně vevnitř...
- FEVER
- ex fever.pitch
- Příspěvky: 461
- Registrován: 07 črc 2004
- Bydliště: Jince, jsem-li pozván neodmítnu
- Kontaktovat uživatele:
Pan Kratochvíl Solex do brouka nedělá, poštou vůbec ne a možná by se nechal přemluvit kdybych přijel i s autem. Pak mi prásknul telefonemHerbie píše: a kdybys nahodou neduveroval me, zkus pana Kratochvíla v Praze
uz to tu nekolikrat probehlo
http://www.sweb.cz/karburatory/
Baculatý porsche
tak ať si nasere. Fever, máš vůli na klapce? To by měl zvládnout trochu schopnější soustružník s průměrně vybavenou dílnou. Zbytek nic není ...karbec vyčisti v ultrazvuku, nainstaluj pečlivě repasní sadu těsnění a membrán a nashledanou! Broučí karburátor je něco tak primitivního, že bych se tím vůbec netrápil!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
a do čoho Solex robí ??? To musí byť tiež podnikateľ...FEVER píše:Pan Kratochvíl Solex do brouka neděláHerbie píše: a kdybys nahodou neduveroval me, zkus pana Kratochvíla v Praze
uz to tu nekolikrat probehlo
http://www.sweb.cz/karburatory/
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Nastal cas renovacie karburatora na Red Bug...
prvy krok / samozrejme / je rozobrat karburator do maximalne moznej miery.
Potom nastane ocistenie hrubej spiny pouzitim niecoho podobneho ako byvala Arva.
Po zaslepeni vsetkych kanalov a pasazi karburatora to opieskujem sklenenymi "beads".
Teraz je vhodna doba ne poziarnu prevenciu....
vybrat vstupnu trubicku benzinu z vika karburatora,a narezat zavit M 7 do vicka.Na sustruhu vytocit novu trubku a ozavitovat...toto vyluci neocakavane a nevitane vytlacenie trubky z tela vicka, co je jeden z najcastejsich dovodov poziarov...
V pripade vycvachtanej osky skrtiacej klapky vystruzime telo karburatora na patricny priemer a vytocime puzdra / ja pouzivam teflon, ale skoro kazdy material ako seatle, nylon atd. su vhodne /
Pri prilozeni rovnej hrany na prirubu karburatora skontrolujeme jej rovnost.Ak vidime odchylky, zrovname to na freze, alebo na rovnej ploche brusnou pastou.
Potom po vycisteni vsetkych komponentov mozeme znovu zosadit karburator s pouzitim novej sady tesneni a membran.
Pred zlozenim karburatora / po zamaskovani otvorov / ho nastriekam chromovou farbou a vyzera to,ako by bol hodny 1000 dolarov...
Kovove suciastky su bud cerstvo prezinkovane a pasivovane na typ C / zlata farba /, alebo opraskovane na lesklu ciernu , co doda karburatoru ten spravny efekt...
Ak je mozne, protipoziarna prevencia by mala zasiahnut aj benzinove cerpadlo....nasa Vee sla do plamenov pri prvom zavode prave preto...
Posledna rada, vidim to casto na hrdych fotografiach motoroveho priestoru.
Benzinovy filter, ktory visi niekde medzi cerpadlom a karburatorom je ten najvacsi hazard, aky si mozeme predstavit.
Benzinovy filter ma byt bud hned pod nadrzou, alebo vedla prevodovky.
Ak filter MUSI byt v motorovom priestore, ma to byt typ, ktory nemoze prasknut pod tlakom / pevne namontovany - kov - sklo /najlepsie na prepazku medzi kabinou a motorom.
V ziadnom pripade nedoporucujem plastikove filtre visiace volne nad rozdelovacom....
prvy krok / samozrejme / je rozobrat karburator do maximalne moznej miery.
Potom nastane ocistenie hrubej spiny pouzitim niecoho podobneho ako byvala Arva.
Po zaslepeni vsetkych kanalov a pasazi karburatora to opieskujem sklenenymi "beads".
Teraz je vhodna doba ne poziarnu prevenciu....
vybrat vstupnu trubicku benzinu z vika karburatora,a narezat zavit M 7 do vicka.Na sustruhu vytocit novu trubku a ozavitovat...toto vyluci neocakavane a nevitane vytlacenie trubky z tela vicka, co je jeden z najcastejsich dovodov poziarov...
V pripade vycvachtanej osky skrtiacej klapky vystruzime telo karburatora na patricny priemer a vytocime puzdra / ja pouzivam teflon, ale skoro kazdy material ako seatle, nylon atd. su vhodne /
Pri prilozeni rovnej hrany na prirubu karburatora skontrolujeme jej rovnost.Ak vidime odchylky, zrovname to na freze, alebo na rovnej ploche brusnou pastou.
Potom po vycisteni vsetkych komponentov mozeme znovu zosadit karburator s pouzitim novej sady tesneni a membran.
Pred zlozenim karburatora / po zamaskovani otvorov / ho nastriekam chromovou farbou a vyzera to,ako by bol hodny 1000 dolarov...
Kovove suciastky su bud cerstvo prezinkovane a pasivovane na typ C / zlata farba /, alebo opraskovane na lesklu ciernu , co doda karburatoru ten spravny efekt...
Ak je mozne, protipoziarna prevencia by mala zasiahnut aj benzinove cerpadlo....nasa Vee sla do plamenov pri prvom zavode prave preto...
Posledna rada, vidim to casto na hrdych fotografiach motoroveho priestoru.
Benzinovy filter, ktory visi niekde medzi cerpadlom a karburatorom je ten najvacsi hazard, aky si mozeme predstavit.
Benzinovy filter ma byt bud hned pod nadrzou, alebo vedla prevodovky.
Ak filter MUSI byt v motorovom priestore, ma to byt typ, ktory nemoze prasknut pod tlakom / pevne namontovany - kov - sklo /najlepsie na prepazku medzi kabinou a motorom.
V ziadnom pripade nedoporucujem plastikove filtre visiace volne nad rozdelovacom....
Zni to velmi rozumne,jak tak o tom premyslim.....predelam to .....john píše: Benzinovy filter, ktory visi niekde medzi cerpadlom a karburatorom je ten najvacsi hazard, aky si mozeme predstavit.
Benzinovy filter ma byt bud hned pod nadrzou, alebo vedla prevodovky.
...
Mel sem to tak sice na vsech motorech,mysleno v mot.prostoru a nic,
ale to neni argument!
Pujde vedle prevodovky a basta!
Holandan 8)
Vaše jistota je ve zgarbech.
Re: Renovace karburátoru
btw, Fever, jakým výkonem ultrazvuku disponuješ doma? (W)
..v Jincích jsem byl na vojně
..v Jincích jsem byl na vojně
"chrome won´t make your car go any faster"
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace karburátoru
Čáče,ta trojka.....to by bylo na Warťase!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Renovace karburátoru
...půlka na Porsche a čtvrtina na Ferrari a Lamborghini...
You can't win 'em all...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace karburátoru
Ohne sranda, do závodních člunů se montovaly 3 karbce,pro každej válec jeden! Snížená hlava,pár dalších malejch úprav,a máme tu neskutečných 100 koní!
A jeto!
A jeto!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: Renovace karburátoru
povedlo se mi pred par lety vyrobit sani na Wartase a prirubu na DRLA karbik, jelo to jak pila ale spotreba byla brutalni asi 14litru.
engine specialist
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Renovace karburátoru
Já jsem měl něco podobnýho na tříválcovým dvoutaktu Saab 96-taky jezdil jako divoký prase!
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace karburátoru
Na vodě nic moc,Standart je tak 12 l (na hodinu)rychlost,tak 45 km 3 karbce-30 l rychlost 80 (samo,že odpovídající jiný šroub)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace karburátoru
Jo ty karbece mám,ale chybí mi ta příruba
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: