Stránka 1 z 1
Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Milosak_1
Nasysleno před pár týdny... tak mi dovolte krátkou ukázku industrie typ4.
V celé kráse, centrální sání, údajně tam byl Solex 28 PICT ?
Poháněl elektrocentrálu v Bundeswehru, údajně natočeno 120 Mth
Přetěžká fréma (váhu motoru odhaduji na 130 Kg)
Místo pro starter
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od hydraulik
Jaké máš plány s motorem ?
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Sam
hydraulik píše:Jaké máš plány s motorem ?
Vrzne ho do sklepa k ostatním industrie. Tak se to dělá, ne
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od hydraulik
Sam píše:hydraulik píše:Jaké máš plány s motorem ?
Vrzne ho do sklepa k ostatním industrie. Tak se to dělá, ne
No jestli má sklep v takovém stavu jak zahradu.. tak nevím nevím....
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Milosak_1
Příjde na nějakou dobu do suchého sklepa, poněvadž :
Došlo k tomu, čeho jsem se obával
Pružiny jak parátka, jiné misky ventilů...
Dle typu hlavy, by měla být OK = velké ventily. Zdvih na tyčce změřen na 9,8mm, což by měli být parametry vzdvihu standardní vačky.
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Milosak_1
Zaslepený vývod mechanického čerpadla
S dodatečným vývodem oleje pro externí olejový chladič
Industrie rozdělovač
Bypass oleje, pro čidla tlaku a teploty, před olejovým chladičem
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Milosak_1
Tudy asi nepoteče ojel do motoru
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Pětišroub
ano, takhle obdobně vypadají i misky na pomaloběžných 1600...v podstatě valivé ložisko podporující rotaci ventilu v sedle za chodu motoru při nízkých otáčkách.
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Sam
Pružiny a misky, to není nic tragického, ne ? Hlavy stejně budou muset dolů, budou tam zřejmě podložky pro snížení komprese.
Re: Industrie 127, Typ 4
Napsal: 18 bře 2012
od Milosak_1
Sam píše:Pružiny a misky, to není nic tragického, ne ? Hlavy stejně budou muset dolů, budou tam zřejmě podložky pro snížení komprese.
Ano, přesně tak Same, pak musím ještě vyřešit měrku a doplnění oleje, jiné plechy (né všechny naštěstí), palivové čerpadlo (bude el.), a ještě pr drobností, které na mě časem vyskočí...