Industrie 127, Typ 4

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3538
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Milosak_1 » 18 bře 2012

Nasysleno před pár týdny... tak mi dovolte krátkou ukázku industrie typ4.

V celé kráse, centrální sání, údajně tam byl Solex 28 PICT ?
Obrázek

Poháněl elektrocentrálu v Bundeswehru, údajně natočeno 120 Mth
Obrázek
Přetěžká fréma (váhu motoru odhaduji na 130 Kg)
Obrázek

Místo pro starter
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2016
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod hydraulik » 18 bře 2012

Jaké máš plány s motorem ?
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11993
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Sam » 18 bře 2012

hydraulik píše:Jaké máš plány s motorem ?

Vrzne ho do sklepa k ostatním industrie. Tak se to dělá, ne :D :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2016
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod hydraulik » 18 bře 2012

Sam píše:
hydraulik píše:Jaké máš plány s motorem ?

Vrzne ho do sklepa k ostatním industrie. Tak se to dělá, ne :D :D

:lol: No jestli má sklep v takovém stavu jak zahradu.. tak nevím nevím.... :)
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3538
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Milosak_1 » 18 bře 2012

Příjde na nějakou dobu do suchého sklepa, poněvadž :
Obrázek
Obrázek

Došlo k tomu, čeho jsem se obával
Pružiny jak parátka, jiné misky ventilů...
Obrázek
Dle typu hlavy, by měla být OK = velké ventily. Zdvih na tyčce změřen na 9,8mm, což by měli být parametry vzdvihu standardní vačky.
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3538
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Milosak_1 » 18 bře 2012

Zaslepený vývod mechanického čerpadla
Obrázek
S dodatečným vývodem oleje pro externí olejový chladič
Obrázek
Industrie rozdělovač
Obrázek
Bypass oleje, pro čidla tlaku a teploty, před olejovým chladičem
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3538
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Milosak_1 » 18 bře 2012

Tudy asi nepoteče ojel do motoru
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19192
Registrován: 02 led 2003

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 18 bře 2012

ano, takhle obdobně vypadají i misky na pomaloběžných 1600...v podstatě valivé ložisko podporující rotaci ventilu v sedle za chodu motoru při nízkých otáčkách.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11993
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Sam » 18 bře 2012

Pružiny a misky, to není nic tragického, ne ? Hlavy stejně budou muset dolů, budou tam zřejmě podložky pro snížení komprese.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3538
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Industrie 127, Typ 4

Příspěvekod Milosak_1 » 18 bře 2012

Sam píše:Pružiny a misky, to není nic tragického, ne ? Hlavy stejně budou muset dolů, budou tam zřejmě podložky pro snížení komprese.

Ano, přesně tak Same, pak musím ještě vyřešit měrku a doplnění oleje, jiné plechy (né všechny naštěstí), palivové čerpadlo (bude el.), a ještě pr drobností, které na mě časem vyskočí...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.


Zpět na “FAQ - provoz vzduchem chlazeného vozu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host