Jaky je nejlepe použít výfuk na motor 1600 a výš ?aby zvýšil ještě výkon a taky aby zvuk byl goood .Jaké máte zkušenosti.
Ja uvažuji že koupím svody 4 do 1 a tlumič do strany "modo" .
Nejdůležitější jsou ty svody 4-1, to že má výfukové potrubí od každého válce stejnou délku je zásadní věc...jako motorkářovi ti to snad nemusím vysvětlovat...
Koncovka je asi spíš věc názoru, vkusu - ty modernější placaté do strany budou mít asi lepší útlum hluku při stejným odporu jako dvě válcový na každou stranu.
Len na doplnenia Yahodaka,
aby extractor system bol maximalne ucinny,dlzka svodov musi byt 965.0mm , a to od priruby hlavy do kolektora.Minimalny priemer svodov 38.0mm a dlzka kolektoru minimalne 90.0mm. Svody do kolektoru musia byt umiestnene v poradi zapalovania 1-4-3-2.Tieto udaje su betonove ,overene na dynamometre.
A čo tak ešte thermo tec. Sú to akési obväzi ktore izoluju sálave teplo ktoré napomáha lepšiemu prúdeniu spalin vo výfuku čiže lepšie vyprázdňovanie systému.
A samozrejme ďalšia pre vzduchom chladené motory veľmi podstatná zmena ochladenie v okoli motora.
jo, kluci to dávaj na custom motorky. Je tam ale druhej problém, že se neodvádí teplo povrchem výfukových trubek a tím pádem se to nese zpátky do hlav. Takže u přírub nechávaj aspoň 5 cm neomotanejch, protože tam je tepelná zátěž největší. A otázka je, jestli je to porézní matroš tak se v tom bude držet voda. I když na brouku to možná neni tak exponovaný jako na mašině..
Tie "obvazy "nie je nic ine ako tepelna izolacia.Pouziva sa hlavne u vodou chladenych motorov,kde je spusta inych veci ovplyvnovana teplotou potrubia ako napr . sacie hrdla,pryzove hadice el.instalacia atp.
Jedine keramicky nanos zvonku / zevnitr odstrani efekty tepla.Hodne specializovanych vyfukovych systemov je z nereze ide to az to extremov ako titanium.
to Zanek :
ta dielna je mojho kamarata,v mojej je daleko vacsi bordel.
Cena ceramic coating je zhruba Au$ 100-150.Je to tak ucinne,ze sa malem toho mozes chytit po jazde,resp.nespalis sa ako na normalnom vyfuku.