Nemáte někdo zkušenosti s tímto typem motoru.
Jedná se mi o tlaky ve válcích, typu svíček a vůle ventilů
motor 1800 Brazil se vstřikováním
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
Chtělo by to blíž specifikovat. Aspoň typ, nebo třeba fotku.
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
VW boxer vyrobený v Brazílií se vícebodovým vstřikováním BOSCH a řídící jednotkou Trijekt.
Na levé straně motoru je vyražené: 043.101.101A ; AS41 ; 2DO a pod tím 29
Na pravé straně motoru je vyražené : 043.101.102A ; AS41 ; 2DO a pod tím 27
Na levé straně motoru je vyražené: 043.101.101A ; AS41 ; 2DO a pod tím 29
Na pravé straně motoru je vyražené : 043.101.102A ; AS41 ; 2DO a pod tím 27
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
Takže to je motor asi ve tříkolce , na základu z broučího typu 1, blok brazilskej.Bude to asi teda stavba z nových dílů v novém bloku motoru.
Vůle ventilů (pro výfuk i sání má být ventilová vůle 0,1mm) jako u brouka a svíčky (já dávám NGK B5HS nebo BOSH W8AC) taky.
Vůle ventilů (pro výfuk i sání má být ventilová vůle 0,1mm) jako u brouka a svíčky (já dávám NGK B5HS nebo BOSH W8AC) taky.
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
Tady info o řídících jednotkách http://www.trijekt.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
ano, motor je v tříkolce. Kolik by měl být tlak ve válcích. Naměřil jsem 1 válec 0,84MPa ; 2 válec 0,95MPa ; 3 válec 0,86MPa ; 4 válec 0,95 MPa.
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: motor 1800 Brazil se vstřikováním
takže rozdíl cca v rámci 0,1 MPa, to by bylo v klidu. Ale nějakou tu fotku by to chtělo. I když počítám, že je to typ 1, čili broučí motor. Nastavení ventilů a t d by mělo teda sedět s jinými broučími motory.