Přestavba motoru na vyšší kubaturu
- JARIS
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 378
- Registrován: 21 čer 2004
- Bydliště: Studenec TR
Takže,když si to přeberu po svým,kdybych chtěl vyhrávat,a umístit se aspon na třetím místě,tak bych musel narvat do motoru šílený prachy,a to se na to mužu pěkně vysrat. Pro srovnání sprint obyč 1600 s nadupanou 1600 na které s pohledu na motor není nic poznat!Pánové,ruku na srdce že se nestydíte.Ti kdo to mají o tom dobře vědí.Je to nefér vůči ostatním ve stejné kubatuře. :vom:Trošku jsem odbočil od tématu,ale o tom to taky je.
Priznavam se, ze se svoji 12kou nejezdim v 16kachJARIS píše:Takže,když si to přeberu po svým,kdybych chtěl vyhrávat,a umístit se aspon na třetím místě,tak bych musel narvat do motoru šílený prachy,a to se na to mužu pěkně vysrat. Pro srovnání sprint obyč 1600 s nadupanou 1600 na které s pohledu na motor není nic poznat!Pánové,ruku na srdce že se nestydíte.Ti kdo to mají o tom dobře vědí.Je to nefér vůči ostatním ve stejné kubatuře. :vom:Trošku jsem odbočil od tématu,ale o tom to taky je.
To neni na sprinty,ale na zabavu Jardo! Hale, kdyz jedes, muzes se kochat a predjede te nejaky zavodnik ve felicii... ja osobne s moji byvalou 16kou bez uprav teto felicii ujel do kopce... hold na rychlost me pak vzdy predjeli, ale to mi je jedno 8)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Já tedy neznám nikoho z tohoto fóra , kdo má motor nadupaný nad 1600 a jezdí v 16kách....a asi by ani nemohl, protože pokud vím, tak na Attacku zařazovali pořadatelé mezi speciály (takže 1776, 1835, dvoulitry a jiné zhovadilosti i běžné 1600, které měli nesériový výfuk nebo karburaci - takže v 16kách jeli jen sériové 16ky a 15ky....a hlavně, nežer to tak, vždy? je to pro radost a jestli má někdo potřebu takhle podvádět, tak je mi ho lítoJARIS píše:Takže,když si to přeberu po svým,kdybych chtěl vyhrávat,a umístit se aspon na třetím místě,tak bych musel narvat do motoru šílený prachy,a to se na to mužu pěkně vysrat. Pro srovnání sprint obyč 1600 s nadupanou 1600 na které s pohledu na motor není nic poznat!Pánové,ruku na srdce že se nestydíte.Ti kdo to mají o tom dobře vědí.Je to nefér vůči ostatním ve stejné kubatuře. :vom:Trošku jsem odbočil od tématu,ale o tom to taky je.
Me bilo lito Doldyho, kdyz jel v upravench vozech s 13kou, protoze mel neoriginalni vyfukyahoďák píše:Já tedy neznám nikoho z tohoto fóra , kdo má motor nadupaný nad 1600 a jezdí v 16kách....a asi by ani nemohl, protože pokud vím, tak na Attacku zařazovali pořadatelé mezi speciály (takže 1776, 1835, dvoulitry a jiné zhovadilosti i běžné 1600, které měli nesériový výfuk nebo karburaci - takže v 16kách jeli jen sériové 16ky a 15ky....a hlavně, nežer to tak, vždy? je to pro radost a jestli má někdo potřebu takhle podvádět, tak je mi ho lítoJARIS píše:Takže,když si to přeberu po svým,kdybych chtěl vyhrávat,a umístit se aspon na třetím místě,tak bych musel narvat do motoru šílený prachy,a to se na to mužu pěkně vysrat. Pro srovnání sprint obyč 1600 s nadupanou 1600 na které s pohledu na motor není nic poznat!Pánové,ruku na srdce že se nestydíte.Ti kdo to mají o tom dobře vědí.Je to nefér vůči ostatním ve stejné kubatuře. :vom:Trošku jsem odbočil od tématu,ale o tom to taky je.
Jo jo, pro radost, presne moje slova 8)
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
No to bylo docela vtipný no....ale hlavně, že byla sranda...htd píše: Me bilo lito Doldyho, kdyz jel v upravench vozech s 13kou, protoze mel neoriginalni vyfuk
Jo jo, pro radost, presne moje slova 8)
dragbug.comteam
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
vrátím se k původnímu tématu - jakoukoliv 13ku, 15ku nebo 16ku lze předělat až na 1679ccm (pro 16ku a 15ku nic moc nárust, lae 13ka nám pěkně poskočí) bez vrtání do skříně - a pokud člověk nechce závodit - jen mít nějakej ten točivej moment a maličko koníků navíc tak s tím může co do úprav skončit a pohodově jezdit jako doposud. Jenom do kopce to asi pojede o dost líp a nebude ztrácet otáčky. A navíc je sada pístů a válců na 1600ccm např. levnější než ta na původní 13ku jednokanál (kterou máme rozebranou) takže bych řek že není co řešit - jo a hlava lze použít taky.
Pokud tam chce dát dvojitý karbeci a ostrou vačku a točit 5000ot/min. je potřeba investovat do dalšího vybavení.
Zkrátka je to taky o tom jak se k motoru chcete nebo nechcete chovat.
Pokud tam chce dát dvojitý karbeci a ostrou vačku a točit 5000ot/min. je potřeba investovat do dalšího vybavení.
Zkrátka je to taky o tom jak se k motoru chcete nebo nechcete chovat.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
No v podstatě jo, ale....třeba ta 1679 má hodně slabý stěny válců, jak je moc převrtaná, takže horší tepelné vlastnosti a hlavně se "zařezávávají nabo zamačkávají do hlav válců (tlak se roznáší do menší plochy, logicky).Žanek píše:vrátím se k původnímu tématu - jakoukoliv 13ku, 15ku nebo 16ku lze předělat až na 1679ccm bez vrtání do skříně - a pokud člověk nechce závodit - jen mít nějakej ten točivej moment a maličko koníků navíc tak s tím může co do úprav skončit a pohodově jezdit jako doposud. Jenom do kopce to asi pojede o dost líp a nebude ztrácet otáčky. A navíc je sada pístů a válců na 1600ccm např. levnější než ta na původní 13ku jednokanál (kterou máme rozebranou) takže bych řek že není co řešit - jo a hlava lze použít taky.
Pokud tam chce dát dvojitý karbeci a ostrou vačku a točit 5000ot/min. je potřeba investovat do dalšího vybavení.
Zkrátka je to taky o tom jak se k motoru chcete nebo nechcete chovat.
Další věc je, že když na "starý" spodek - klikovku, která doposud jezdila na 1300 - 40PS, dáš nový vršek 1600 a víc, tak je otázka, jak si s tím poradí....
Jde o to, že ten vršek taky něco stojí a riskovat, že se to zničí po zadření klikovky, nebo ojnice...nic moc.
Vůbec se vyplatí ten spodek rozhodit a totálně vyčistit (odvrtat zaslepovací zátky mazacích kanálků a spomocí chemie a š?ourání z nich vyhnat všechny staré úsady.
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 08 pro 2004, celkem upraveno 1 x.
Zamena kliky v bloku AS41
74mm podlozit valce nebo vymena ojnic
80>podlozit valce nebo nakup sady delsich valcu + jine ojnice
vysledek => zvetseni objemu a velky narust krouticiho momentu
Původní topic
"Zamena kliky v bloku AS41"
jsem přesunul sem do příbuzné diskuze
Y.
80>podlozit valce nebo nakup sady delsich valcu + jine ojnice
vysledek => zvetseni objemu a velky narust krouticiho momentu
Původní topic
"Zamena kliky v bloku AS41"
jsem přesunul sem do příbuzné diskuze
Y.
Naposledy upravil(a) htd dne 01 pro 2004, celkem upraveno 5 x.