Přestavba motoru na vyšší kubaturu
základem nepochopení je to, že se nejedná o delší válce (ukažte mi je!) ale o písty, kde je osa pístního čepu posunuta výše ke dnu v porovnání se standardním pístem a jsou zkrácené sukně aby se tento, jak píše Žanek nepříčil nebo nenabíhal do ojnice, a? už delší nebo standardní. KLika 74 mm není natolik extrémní aby se to řešilo podkládáním válců. V tomhle zdvihu se používají i standardní VW ojnice.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Nebude..proto se dávaj jiný ojnice...a nepředstavuj si delší válce v řádu centimetrů..jsou to spíš milimetry...Žanek píše:delší válce?????a nebude v nich ta delší ojnice škrtat o stěnu - mě připadá, že změna by měla být spíš ve skříni. Anebo to musí mít brutální vrtámí - třeba 94mm.
dragbug.comteam
myslis asi "T" pisty, ale to je zase jina upravaPětišroub píše:základem nepochopení je to, že se nejedná o delší válce (ukažte mi je!) ale o písty, kde je osa pístního čepu posunuta výše ke dnu v porovnání se standardním pístem a jsou zkrácené sukně aby se tento, jak píše Žanek nepříčil nebo nenabíhal do ojnice, a? už delší nebo standardní. KLika 74 mm není natolik extrémní aby se to řešilo podkládáním válců. V tomhle zdvihu se používají i standardní VW ojnice.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no de spíš právě o tu délku té ojnice - já si spíš myslím, že bude snaha to nahnat na pístech a na pozici pístního čepu vůči dnu pístu.Doldy píše:Nebude..proto se dávaj jiný ojnice...a nepředstavuj si delší válce v řádu centimetrů..jsou to spíš milimetry...Žanek píše:delší válce?????a nebude v nich ta delší ojnice škrtat o stěnu - mě připadá, že změna by měla být spíš ve skříni. Anebo to musí mít brutální vrtámí - třeba 94mm.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
To je pěkná blbost...takle by to nejelo! Musíš alespoň podložit válce nebo dál jiný ojnice...si to představ, to by nefungovalo!Pětišroub píše:. KLika 74 mm není natolik extrémní aby se to řešilo podkládáním válců. V tomhle zdvihu se používají i standardní VW ojnice.
dragbug.comteam
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Pravda je, že se dají udělat dvě různý varianty:
1) jiný písty "kratší"
2) prodloužení válců atd. - varianta (nevím proč, asi kvůli nákladům) je častější
1) jiný písty "kratší"
2) prodloužení válců atd. - varianta (nevím proč, asi kvůli nákladům) je častější
dragbug.comteam
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nemusíš ani jedno pokud snížíš píst o pět milimetrů.Doldy píše:To je pěkná blbost...takle by to nejelo! Musíš alespoň podložit válce nebo dál jiný ojnice...si to představ, to by nefungovalo!Pětišroub píše:. KLika 74 mm není natolik extrémní aby se to řešilo podkládáním válců. V tomhle zdvihu se používají i standardní VW ojnice.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
každopádně u většího zdvihu už to nestačí a podkládáš ........
když nechceš u 74 kupuvat drahý písty...podložíš....
když nechceš u 74 kupuvat drahý písty...podložíš....
dragbug.comteam
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no jasně a ojnice může zůstat standartní, ale zase je tady problém zdali nám neškrtne - což ale při větším vrtání asi nehrozí a standartních 85,5 asi nikdo zvedat nebude že.Doldy píše:každopádně u většího zdvihu už to nestačí a podkládáš ........
když nechceš u 74 kupuvat drahý písty...podložíš....
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
u motoru ve specialu, je jina klika, podlozky, ojnice klasicky veliky, podlozky valcu, pisty nevim...konecny obsah 2800ccm
Naposledy upravil(a) htd dne 01 pro 2004, celkem upraveno 1 x.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
kurva chlapi, zkuste nejdřív přemejšlet, než něco plácnete (htd). [-o<
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.