Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Pětišroub »

...tak nic.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 06 bře 2019, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Suky
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 734
Registrován: 25 led 2008
Bydliště: Most

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Suky »

Klucí jako diskuze hezká,ale originál karbec tam prostě nechci,protože je naprd,navíc potřebuju vyřešit problém,který mám.A nehodlám ho řešit výměnou za jinej karburátor.Tenhle co mám mi vyhovuje a líbí se mi.Jen prostě žere 15/100 a na dálnici 12/100, Mám motor typ 1 1600,takže zatím děkuji Rišmenovi a kouknu na to co tam mám.Problém je,že se do tohodle karbecu nechci montovat,protože ho prostě vůbec neznám :-(
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Sesto »

Pani
Na TYP3 rocnik 70 som nedokazal nastavit lavy karburator.Su tam Solex 32-34 PDSIT-2/3
Nakolko boli zasrate a obtecene tak som ich cele porozoberal, dal do ultrazvuku a cele ich vycistil.Po vycisteni som zacal skladat a zistil som ze kazda strana ma ine velkosti trysiek.Kukol som VW technicke tabulky a dosiel som na to ze uz tabulky z roku 1969 pisu nasledovne:
Stare modely TYP3 1500S maju rovnake oba karburatory
Nove modely TYP3 1600 maju rozdielne otryskovanie pre lavu a pravu stranu.

Rozdiely su v benzinovych tryskach a vo vzdusnych tryskach, ostatne ostava.
Viete mi prosim Vas niekto vysvetlit preco ma lava strana bohatsie cisla ako prava?

Prikladam technicku tabulku z roku 1969 pre dane karburatory.

Dakujem
Sesto
Přílohy
32PDSIT-2-3-Parameter.jpg

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od evinsen »

Tipuji že je v tom rotace proudění. Jestli to mají na jižní polokouli jinak je to jasný. Určitě to bude vědět John

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Sesto »

Nikto nevie poradit?
:roll:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Sam »

Nevime ale je to zajimavy detail. Nikdy jsem si toho nevsiml.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od john »

Sesto píše:Nikto nevie poradit?
:roll:
Poradit nie, ale mozem podat iba svoj usudok.
V prvom rade karburatory nie su identicke a je ich viac variacii...to moze vysvetlit rozdiel vo velkosti hlavnych trysiek.Ja mam pocit, ze mimo fyzickych rozdielov hraje ulohu aj znacny rozdiel v dlzke sacich kanalov s ohladom na poziciu vzduchoveho filtra

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od OB »

A nebo tam někdo dal jiný typ karburátoru nehledě na trysky. Všechno je možné.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Sesto »

OB píše:A nebo tam někdo dal jiný typ karburátoru nehledě na trysky. Všechno je možné.
Ahoj OB,
Ano to mas pravdu to dal nakolko nesedia s hodnotoami v tabulke.Ale kukni tabulku ktoru som dal hore a tam je vidno ze od vyroby bolo otryskovanie rozdielen pri novsich modeloch - prava strana obrazku.

john píše:
Sesto píše:Nikto nevie poradit?
:roll:
Poradit nie, ale mozem podat iba svoj usudok.
V prvom rade karburatory nie su identicke a je ich viac variacii...to moze vysvetlit rozdiel vo velkosti hlavnych trysiek.Ja mam pocit, ze mimo fyzickych rozdielov hraje ulohu aj znacny rozdiel v dlzke sacich kanalov s ohladom na poziciu vzduchoveho filtra
Ahoj John,
Dakujem za reakciu a usudok.
Ano mas pravdu nie su identicke k rocnikom a taktiez su zrkadlove.
Taktiez Lavy ma podtlakovu regulaciu Pravy nema podtlakovu regulaciu.
Sanie skusim porovnat ked budem pri aute nakolko ostalo na hlavach, aj ked sania su pod karburatormi vdy prepojene medzi sebou.To by som tiez rad vedel dovody prepojenia pravej a lavej strany sania.
Je pravda ze filter je posunuty na pravu stranu a tym padom je dalej od laveho karburatora ako prava strana ale ze by toto robilo nejaku zmenu v hodnotach?

Problem je ze otryskovanie ktore tam bolo nesedi vobec s tabulkami a do toho su este kazda strana ina :-)
Objednal som nove trysky a skusim to dat podobne ako to je uvedene aj ked ,5 nemam moznost nikde objednat.

hammerfall73
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2014
Bydliště: Lipno

Re: 34pict3

Příspěvek od hammerfall73 »

Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:

Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4

ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej

30 a 31 je průměr difuzoru.
Proč 34 nejdou do 1300?

hammerfall73
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2014
Bydliště: Lipno

Re: 34pict3 v1300? Na volnoběh pogoda.Dám za 1 roztáhnu přeřadím na 2 a dusí se to poprdkává pok se to rozjede.Na 3 atd.

Příspěvek od hammerfall73 »

Žanek píše:
axoun píše:: mám v dědkovským motoru (1,3 dvoukanál) karbec 8-[
tohle je tuším protimluv - 13ka dvoukanál není dědkovskej motor.
co já vím tak pict 30 je pro 1200 - 1300 a pict 31 pro 1300-1600jednokanálový motory :wink: - ale já taky nejsem žádnej encyklopedik :wink:

a principiálně - když ti to jede tak do toho nešahej :roll:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 34pict3

Příspěvek od Herbie »

hammerfall73 píše:
Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:

Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4

ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej

30 a 31 je průměr difuzoru.
Proč 34 nejdou do 1300?
protože sací potrubí má jinou přírubu
takže bys musel bud použít sací potrubí z motoru 1600 nebo řešit nějaké redukce
... a vůbec !

hammerfall73
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2014
Bydliště: Lipno

Re: 34pict3

Příspěvek od hammerfall73 »

Herbie píše:
hammerfall73 píše:
Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:

Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4

ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej

30 a 31 je průměr difuzoru.
Proč 34 nejdou do 1300?
protože sací potrubí má jinou přírubu
takže bys musel bud použít sací potrubí z motoru 1600 nebo řešit nějaké redukce
Zredukoval jsem to.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Herbie »

Taky moznost, ale zadnej zazrak neocekavej.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od lišák »

Chápu správně, že toto označení na karburátoru znamená austausch díl?
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Samba »

těbuch.. ju..

Sefix
Příspěvky: 53
Registrován: 09 kvě 2018

Auto stalo vyse dvoch rokov, moze to upchat karburator?

Příspěvek od Sefix »

Cawte, auto stalo par rokov, moze sa stat, ze v karburatore nieco tak zatvrdlo, ze prestane fungovat? Auto totiz nejde nastartovat, iba motor toci.. :(.. Palivova. Pumpa. Dava benzin.. Ked dam dole. Vzduchody filter, je vrch karburatora mokry, takze tam ide benzin.. Dik

A. Este otazka, naco je to cidlo. Na karburatore? Co sa don zapaja?
Přílohy
IMG_20200413_102758.jpg
IMG_20200413_102758.jpg (399.63 KiB) Zobrazeno 5702 x

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2176
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od hydraulik »

El.mag ventil volnoběhu...

Jestli byl odstavený 2 roky.. bude asi sediment v karburátoru... shod vrchní deklík karburátoru.. a koukni do plovákové komory...
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Sefix
Příspěvky: 53
Registrován: 09 kvě 2018

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od Sefix »

El. Mag. Ventil volnobehu, aky je rozdiel, ked v tom je daco zapojene, a ked nie?
Kam vedie kablik z neho?
Dakujem

Uživatelský avatar
ALU
Příspěvky: 64
Registrován: 24 čer 2015
Bydliště: Praha

Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava

Příspěvek od ALU »

Jde na ten elmg ventil proud po zapnutí klíčku, takže připojeno na cívku...

Odpovědět