Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Karburatory Weber
Zdravím ,potřeboval bych radu ohledně karburátoru 2x weber pro motor o obsahu 1776, vačka v110cam,ventily 35,5-40 .
Chtěl bych poradit jestli Weber 40 nebo 44 IDF a jak je osadit?
/ vzdušník,hlavní tryska,volnoběžná tryska,venturi ,aux.venturi, emulzka,tryska akcelerace/.
Děkuji předem za návrhy a doporučení.
Chtěl bych poradit jestli Weber 40 nebo 44 IDF a jak je osadit?
/ vzdušník,hlavní tryska,volnoběžná tryska,venturi ,aux.venturi, emulzka,tryska akcelerace/.
Děkuji předem za návrhy a doporučení.
Re: Karburatory Weber
na začátek - klidně i IDF 36 a IDF 40 to s přehledem ukrmí, difuzory 28-32mm. 110 vačka je líná, klidně přitlač na vačce i na kompresi.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburatory Weber
Děkuji za tip a radu. A na osazení 40 nějaký nastrel?
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory Weber
ale niekde tuna je topic ohladne DellOrto a Weber a su tam tabulky..
z vlastnej skusenosti, ale pri kazdej skladbe motora, su v tabulkach len zakladne miery - doladit pre svoj vykon uz musis sam.. neexistuje na to jednoznacny recept.. a pri takom obsahu , aky si udal, to spravne povedal Pětišroub..
z vlastnej skusenosti, ale pri kazdej skladbe motora, su v tabulkach len zakladne miery - doladit pre svoj vykon uz musis sam.. neexistuje na to jednoznacny recept.. a pri takom obsahu , aky si udal, to spravne povedal Pětišroub..
Naposledy upravil(a) vako dne 28 led 2018, celkem upraveno 1 x.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburatory Weber
tak jdu hledat topic. Jsem slyšel že jsi dost dobrý na DellOrto a Weber
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory Weber
ak chces atmosferu bez Turba , alebo SC - mal by si ist do vacky s vyssimi otackami - napr.6500, potom ti treba aj vacsi karbec 40 a viac - a zalezi aj na hlavach a ventiloch ake tam das - atmosfera chce velke ventily, ak ostavas pri stock zaklade, teda kluka, ojnice, piesty a menis len valce a nekovane piesty, potom treba ist do 36, ja mam radsej DellOrta, oproti Webrom, je to vyssia trieda. Budu nasledovat debaty o Venturi a tryskach - zmena komplet vo vsetkom. Malokedy trafis karbec, ze nasadis a je to TOP pre dany motor.. ale aj to sa moze obcas stat
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Potřeboval bych poradit jak správně zapojit odtok přebytečného paliva zpět do nádrže u dual karburatoru Weber. Jsou zapojený: mech. pumpa - vstup 1.karburator - výstup 1.karburator na vstup 2. karburator. Dik za radu.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Prepad neni treba, tedy je mozno ho zrusit. Osobne mam radeji za pumpou rozbocku tecko a vedeni do kazdeho karburatoru zvlast.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Tak to bylo a začali propouštět plovak. ventily . Nový plov.ventil to nevyřešil. Teď zas povolila pumpa. Konečný důsledek vzdy benzín v oleji. Když jsem dal odtok na 2 karb. vystup , tak se za jizdy špatně doplňuje komora 2 karburatoru. Na rovině a v klidu to nedělá.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
je hlavně důležitý mít tu rozdvojku uprostřed. nemít hadičku k jednomu karburátoru 10cm a k druhému přes metr.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
To byla uprostřed . Nepomohl ani regulator tlaku.Jediný že nebyla hned za pumpou jak píše petisroub , ale za saharou. Myslel jsme ze odtok to vyřeší a zas jiný problem. Zůstává mě varianta el.cerpadlo a odtok do nádrže, ale opravdu to vyřeší problém?
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
potrebujes jen kvalitni regulator tlaku. Doporucuju Malpassi, ktery v sobe ma rovnou filtr. mam na dvou autech (Dellorta s elektrickou pumpou na jednom, Solexy s mechanickou pumpou na druhem) a bez problemu!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Měl jsem namontovaný https://jfauto.sk/regulator-tlaku-paliva-rs-fpr-002
Jaký používáš typ malpassi ? Kolik máš nastavený tlak paliva ?
Pořád mě vrtá hlavou proč mechanická pumpa zalije plovákovou komoru a nebo začne propouštět pumpa? Ostatní motory nemají tento problém?
Jaký používáš typ malpassi ? Kolik máš nastavený tlak paliva ?
Pořád mě vrtá hlavou proč mechanická pumpa zalije plovákovou komoru a nebo začne propouštět pumpa? Ostatní motory nemají tento problém?
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj,potřeboval bych prosím poradit. Mám ve šmoulovi tento karbec http://www.broukservis.cz/data/product/ ... _21117.jpg ale žere jak tank,bylo mi porazeno vyměnit trysky.Neví náhodou někdo jaký tam dát aby to nežralo 15/100?
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Vím, že to uslyšíš nerad, ale vrať tam originál karburátor
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
jezdil jsem s progresivním webrem v broukovi několik let a byl jsem spokojenej.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Taky bych ten karbec hned neodsuzoval
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
mít kvalitní benzín a stabilní teplotu venku okolo 35 stupňů tak bych to možná bral jako mladický výstřelek ale v místních podmínkách bez předehřevu s filtrem jak vystřeleným z poutě žádná tryska nepomůže.směs do válce musí letět jako pára a ne jako sněhová vánice.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
takhle vypadá ukapávající benzín při -2 stupních.neodpaří se,váže se vzdušnou vlhkostí a dělá slušné stalagmity.difuzor a proudění srazí teplotu minimálně o 12 stupňů(to je ta jinovatka pod karbcem),pokud netvoříš výheň v motorovém prostoru pomocí absence krycích plechů,nezbývá než sezonu ježdění nechat na hezké dny o letních prázdninách
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
předehřěv u toho systemu je(pro broučí motory, pro typ4 ne). Pokud má někdo problém se zamrzáním- stává se to na jaře a na podzim při teplotách už pod cca 10st. a vysoký vlhkosti vzduchu - tak je potřeba dobastlit přisávání teplýho vzduchu od výfuku.
suky, nevím co máš za motor, ale pokud máš na prvním stupni(dif 26) natryskováno cca 135-140, vzduch. 180-200, idle 55-60, druhej trochu bohatší, správnej předsih atd, nemužeš jet za 15. Ledaže bys měl auto plný nábytku, k tomu nějaký pasažéry, měkký gumy a jel jak prase.
suky, nevím co máš za motor, ale pokud máš na prvním stupni(dif 26) natryskováno cca 135-140, vzduch. 180-200, idle 55-60, druhej trochu bohatší, správnej předsih atd, nemužeš jet za 15. Ledaže bys měl auto plný nábytku, k tomu nějaký pasažéry, měkký gumy a jel jak prase.