Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
archivuji zde návod k zapojení bezpečnostního relé palivové pumpy
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
napadlo mě, že jsem dám návod jak by šlo udělat bezpečnostní relé, nějak levněji než kupovat sadu za 2000kč
potřebný relé http://www.dily-na-auta.cz/zbozi/rele-p ... 041/38558/" onclick="window.open(this.href);return false;
zapojení:
1 = zapojeni na snímač z indukční cívky, jako otáčkoměr
87b = přpojení na čerpadlo
15 = spínací kontakt ze spínací skřínky
31 = kostra
30 = stálý + 12V
50 = spínací kontakt ze startéru
87 = zůstává nezapojen
našel jsme si relátko od značky HUCO na vyzkoušení (asi za 400 kč), dneska odzkoušeno a funguje to paradně.
potřebný relé http://www.dily-na-auta.cz/zbozi/rele-p ... 041/38558/" onclick="window.open(this.href);return false;
zapojení:
1 = zapojeni na snímač z indukční cívky, jako otáčkoměr
87b = přpojení na čerpadlo
15 = spínací kontakt ze spínací skřínky
31 = kostra
30 = stálý + 12V
50 = spínací kontakt ze startéru
87 = zůstává nezapojen
našel jsme si relátko od značky HUCO na vyzkoušení (asi za 400 kč), dneska odzkoušeno a funguje to paradně.
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Omluvte hloupý dotaz.
Ale když už, tak by to nemohlo být jen "obyč" relé, zapojené na klíček?
Ale když už, tak by to nemohlo být jen "obyč" relé, zapojené na klíček?
OndraS
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Uz to tu snad bolo...lacne a ucinne...
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
je to v galerii v spravnej velkosti...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Já myslím, že obyč. relé na klíček by nebylo nejlepší protože při poruše motoru by čerpadlo pořád běželo.BUTCH bus píše:Omluvte hloupý dotaz.
Ale když už, tak by to nemohlo být jen "obyč" relé, zapojené na klíček?
Každý celek se skládá z detailů.
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
OK. Tak tedy přes kontrolku mazání? Dobíjení?lišák píše:Já myslím, že obyč. relé na klíček by nebylo nejlepší protože při poruše motoru by čerpadlo pořád běželo.BUTCH bus píše:Omluvte hloupý dotaz.
Ale když už, tak by to nemohlo být jen "obyč" relé, zapojené na klíček?
OndraS
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Mazání je kontrolováno 0, a přes dobíjení jedině vývodem z regulátoru, ale nedobíjíš, nečerpáš
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
No to je asi jedno jestli relé spínáš přes nulu nebo plus, ne?
OndraS
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Jasně, ale mazací čidlo nesepne, ale vypne
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
http://www.csp-shop.com/technik/pdf/deeng/18015.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Si to musím trochu ujasnit.
Co je cílem?
Aby neběžela benzínová pumpa když neběží motor a naopak, aby když běží motor, běžela benzínová pumpa. Je to tak?
Jsou ještě nějaké další podmínky/požadavky?
Co je cílem?
Aby neběžela benzínová pumpa když neběží motor a naopak, aby když běží motor, běžela benzínová pumpa. Je to tak?
Jsou ještě nějaké další podmínky/požadavky?
OndraS
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
cilem je aby ti čerpadlo nepumpovalo benzin na hořící motor při havárii
... a vůbec !
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Tak to bych chápal.Herbie píše:cilem je aby ti čerpadlo nepumpovalo benzin na hořící motor při havárii
A je tedy při hořícím motoru předpoklad, že ten motor zdechnul? Nebo jsem ho vypnul klíčkem?
Abych se dostal k jádru pudla.
Mám LPG a moje myšlenka byla napojit benzínovou pumpu na benzínový ventil. To je OK?
OndraS
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
předpoklad je zdechlej netočící se motor = relé vypne palivovou pumpu
tvojí myšlence nerozumím
a cokoliv s LPG jde kolem mě obloukem
tvojí myšlence nerozumím
a cokoliv s LPG jde kolem mě obloukem
... a vůbec !
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Při LPG jsou ve ve voze navíc mimo jiné dva ventily. Jeden na plyn a druhý na benzín. Jedeš-li na LPG, je benzínový ventil zavřený a naopak. Při vypnutém zapalování jsou uzavřeny ventily oba. Takže když na ten benzínový připojím i benzínovou pumpu, tak se doberu ke kýženému stavu. Nemýlím-li se.
A o to mi jde. Mýlím se či nikoli?
A o to mi jde. Mýlím se či nikoli?
OndraS
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Jeste to jde zapojit s narazovym rele/cidlem. Od urcite nergie narazu to prerusi napajeni cerpadla. Kod treba u VW neznam, mam to doma z Fordu.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Tady může bejt problém.. když mi auto stojí delší dobu, tak se odpaří benzín z komor a musel jsem udělat přemostění relé.. abych nemusel trápit baterku dlouhými starty... páč relé sepne až když cejtí z altíku dobíjení... jinak je odpojeno..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Zapojení bezpečnostního relé elektrické palivové pumpy
Mno když jsme dělali elektriku na dejvidově kalifornii, tak jsme použili relé které je ovládáno z cívky "kontakt 1" (potažmo z rozdělovače)
tedy vlastně jako otáčkoměr, a jakmile to začne tocit, zapne pumpa
jakmile se přestane tocit a tedy sřídat polaritu, vypne.
Pro naplnění karburátorů jsme udělali přemostění na tlačítko do kastlíku
tedy po delším stání a odpaření benzínu si stiskem tlačítka pumpu zapneš a komory v karburátorech naplníš
pak normálně nastartuješ
tedy vlastně jako otáčkoměr, a jakmile to začne tocit, zapne pumpa
jakmile se přestane tocit a tedy sřídat polaritu, vypne.
Pro naplnění karburátorů jsme udělali přemostění na tlačítko do kastlíku
tedy po delším stání a odpaření benzínu si stiskem tlačítka pumpu zapneš a komory v karburátorech naplníš
pak normálně nastartuješ
... a vůbec !