Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Je dost dlouhá U sebe jí mám nastavenou jako klasickou broučí a trčí mi taky až k altíku Tak na tu T2 by to mělo jít taky, alespoň pak nebude tolik trčet [-o<
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Mr.Vaahaa píše:Přesně,
ty šrouby maj pod sebou pružiny a udávají dle tlaku kudy poteče olej...
myslím, že by jsi tím nastavil jiný chod pružiny...
prostě blbost...
Pokud si necha vyrobit redukci , zachova rozmery zatky/sroubu tak to blbost neni
viz prvni prispevek v tomto auditku
... a vůbec !
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Herbie píše:Mr.Vaahaa píše:Přesně,
ty šrouby maj pod sebou pružiny a udávají dle tlaku kudy poteče olej...
myslím, že by jsi tím nastavil jiný chod pružiny...
prostě blbost...
Pokud si necha vyrobit redukci , zachova rozmery zatky/sroubu tak to blbost neni
viz prvni prispevek v tomto auditku
Blbost není nic...pokud máš náladu, náturu, peníze, čas a někoho, kdo to udělá...
Nejjednodušší to ovšem není...
Zítra kouknu na délku té měrky, ale jak píše Šíša...bude to nejjednodušší...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
No, ono ani tak nevadi ze by cidlo bylo v mazacim kanalku, to je naopak dobre. dokonce by ani nevadilo, ze se o nej opira pruzina bypassu. Problem je v tom, ze v danem miste je v podstate nulova cirkulace oleje a tedy mereni bude dost zkreslene. Jeste markantnejsi to bude jakmile se zaklopka uzavre a olej bude proudit krz chladic. Nenazyval bych to pote cidlem teploty oleje ale spis cidlem teploty bloku. Skoro by toto misto mohlo byt i adeptem na nechladnejsi cast
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tou měrkou jsem to řešit nechtěl,ale bude to asi opravdu nejjednodušší...
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Taky jsem to pomocí ní nechtěl řešit, taky jsem si nakoupil čidla a adaptéry ... pak jsem stejně koupil měrku, skalibroval s budíkem na 100stC a jsem spokojen
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Jak se to kalibruje? Laicky : necháš přejít vodu do varu ponoříš měrku a koukáš jestli měrka zapojená s budíkem ukazuje 100 stC? Dá se teplota ukazovaná budíkem pak nějak na budíku korigovat?(Mám objednané budíky teprv na ebay-ještě nedorazily tak nevímještě co a jak.)
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Jj. Já použil rychlovarnou konvici ... když se pustí s otevřeným víkem, nevypne se A voda vroucí ve svém oběmu má 100stC. Tudíž měrku, teploměr třeba na zavařování, uvařit na 100stC, mezi měrku a budík proměnný odpor a doladit na požadovanou hodnotu odporem. Potom změřit hodnotu odporu a pomocí neproměnných odporů/odporu vytvořit naměřenou, zaizolovat, zapojit do obvodu a finýto.
Výsledná přesnost bude dána jen přesností měření, přesností použitých odporů a pájení.
Ale na druhou stranu, plusMínus nějaký stupeň, na to se nehraje. Jde jen o orientační hodnotu "pro sundání nohy z plynu".
Nehledě na to, že by se to čidlo muselo proměřit v celém rozsahu a zjistit jeho křivku. Tím odporem si nastavím přesnou jen požadovanou hodnotu. Jak přesně to ukazuje nad a pod, už nezjistíme. Dalo by se, ale zbytečná práce
Nebo-li: máš budík teploty - máš problém. nemáš budík - nemáš problém
Výsledná přesnost bude dána jen přesností měření, přesností použitých odporů a pájení.
Ale na druhou stranu, plusMínus nějaký stupeň, na to se nehraje. Jde jen o orientační hodnotu "pro sundání nohy z plynu".
Nehledě na to, že by se to čidlo muselo proměřit v celém rozsahu a zjistit jeho křivku. Tím odporem si nastavím přesnou jen požadovanou hodnotu. Jak přesně to ukazuje nad a pod, už nezjistíme. Dalo by se, ale zbytečná práce
Nebo-li: máš budík teploty - máš problém. nemáš budík - nemáš problém
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
úžasný,musel jsem si to přečíst dvakrát ,ale už jsem to pochopil.Dík za radu.
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Ještě poslední věc měrka od Dudíka stojí 1511,-.Máte někdo ještě jiný zdroj?Nebo je to dobrá cena..
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Dost lidí ji kupovalo zde:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 662&start=
tak jim zkus napsat kolik teď stojí
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 662&start=
tak jim zkus napsat kolik teď stojí
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Tak jsem to našel.Dík Šíšo.Poštovné,jak jsem četl je cca 13 eur do Čech.Po Německu tak 5 eur.Takže tak poloviční cena..
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/1717
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/1717
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
zdravim chtel bych se vas zeptat na jednu otazecku zda je toto reseni mozne
takze: koupil jsem si pridavne budiky od formy FK je to na ukazatel tlak a teploty oleje, kdyz jsem rozdelal balicek na teplotu oleje vypadla mi z krabicky jakasi ,,krizovatka,, i spolu s redukcemi napadlo me ze do ,,krizovatky,, muzu napojit cidla na tlak, teplotu oleje, zatku a jedna zustane volna pro privod vim ze to hodne lidi po me nepochopi proto sem to nafotil a snazil sem se to i popsat viz foto chtel bych se zeptat zda to takhle muze byt ? nebo jestli to je blbost
takze: koupil jsem si pridavne budiky od formy FK je to na ukazatel tlak a teploty oleje, kdyz jsem rozdelal balicek na teplotu oleje vypadla mi z krabicky jakasi ,,krizovatka,, i spolu s redukcemi napadlo me ze do ,,krizovatky,, muzu napojit cidla na tlak, teplotu oleje, zatku a jedna zustane volna pro privod vim ze to hodne lidi po me nepochopi proto sem to nafotil a snazil sem se to i popsat viz foto chtel bych se zeptat zda to takhle muze byt ? nebo jestli to je blbost
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Vykašli se na to, neb je to děsný
Existují kombinovaná čidla tlak/kontrolka oleje a měření teploty je dobré v provedení místo měrky. Pak ti z boku bude koukat jen jeden "válec" a bude trochu jiná měrka.
V tomhle místě měřit teplotu oleje se stejně moc nedoporučuje.
Existují kombinovaná čidla tlak/kontrolka oleje a měření teploty je dobré v provedení místo měrky. Pak ti z boku bude koukat jen jeden "válec" a bude trochu jiná měrka.
V tomhle místě měřit teplotu oleje se stejně moc nedoporučuje.
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Dlouho jsme nic neměřili .....
Pokládám dotaz pro ty kdo měří teplotu oleje "měrkou".
Na kolik stupňů se vám ohřeje olej při jízdě rekněme po okreskách rychlostí 70-100 km/h
například za cca 1 hodinu jízdy nebo po ujetí alespoň 50-ti km
Prostě taková ta běžná cesta mimo dálnice.
Upřesnění : jiná čidla či jinde umístěná čidla mě v tuto chvíli nezajímají
jde mi čistě o teplotu olejové náplně.
díky
Pokládám dotaz pro ty kdo měří teplotu oleje "měrkou".
Na kolik stupňů se vám ohřeje olej při jízdě rekněme po okreskách rychlostí 70-100 km/h
například za cca 1 hodinu jízdy nebo po ujetí alespoň 50-ti km
Prostě taková ta běžná cesta mimo dálnice.
Upřesnění : jiná čidla či jinde umístěná čidla mě v tuto chvíli nezajímají
jde mi čistě o teplotu olejové náplně.
díky
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Nemám broučí motor,ale busí, a nemám čidlo na měrce,ale v montážním víčku, takže to je myslím hodně podobné, teplota oleje se pohybuje 90-100 stupňů při běžné jízdě, v hodně dlouhém kopci jsem tam měl i 120 ,ale táhl jsem člun.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
no, měrkou to měřím a stále mně to znepokojuje...
po okreskách většinou kolem 100°C, po dálnici když jedu 100 - 110km/hod 110-120°C (někdy i přes)
po okreskách většinou kolem 100°C, po dálnici když jedu 100 - 110km/hod 110-120°C (někdy i přes)
- Luke-Jeep
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 06 čer 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
Při těchto rychlostech (což je při mých převodech a motoru spíše hodně klidná jízda) na okresce v letnim, avšak nikoliv parném dni (cca 24 stupnu), na merkovem teplomeru a budiku motometer cca 70' (ověrěno laserovým měrákem jak na měrce tak na na bloku a blok maličko teplejší, ale plus mínus to sedí...) v táhlých kopcích (buchláky) nám teplota samozřejmě vzrostla - dostala se cca na 85' ale zde jsme hodně zvolnili
- porsche vrtule
- jízda bez zadní kapoty
- náporový chladič u přední nápravy
- naloženej až po chybějící střechu
- porsche vrtule
- jízda bez zadní kapoty
- náporový chladič u přední nápravy
- naloženej až po chybějící střechu
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team
dragbug.com team
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
65-75 stupňů. ověřeno. kupodivu se nejpřesnější ukázal teploměr ze škody 120 s čidlem našroubovaným místo výpustního šroubu oleje. jinak tepotu motoru měří origo čidla v hlavě motoru.USA pro kat. sbírá údaje pro motorovou jednotku-na budíku pak jedna kontrolka navíc pod nadpisem EGR.
Re: Měření teploty a tlaku oleje v broučím motoru
To je zajímavé řešení - není to čidlo na škodovku ale příliš dlouhé ? Netlačí na pastičku oleje? Nebo se dá zkrátit? Závit sedí M14*1,5.evinsen píše:65-75 stupňů. ověřeno. kupodivu se nejpřesnější ukázal teploměr ze škody 120 s čidlem našroubovaným místo výpustního šroubu oleje. jinak tepotu motoru měří origo čidla v hlavě motoru.USA pro kat. sbírá údaje pro motorovou jednotku-na budíku pak jedna kontrolka navíc pod nadpisem EGR.
Tohle je ono?
Díky