Vliv kapoty s mřízkama na chlazeni motoru

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13484
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Vliv kapoty s mřízkama na chlazeni motoru

Příspěvek od Sam »

Mr.Vaahaa píše:Válí se mi v garáži pěkná zadní kapota....bílá
Je v super stavu...zamek,osvětlení,kaplička....vnitřní plech proti vodě


Cena??? No spíš bych měnil za něco na kalifornii.....

Mr.Vaahaa
Cus,

mel bych o tu kapotu zajem. Je to takova ta s mrizkama na vetrani ? Pripadne by mi stacilo si ji jen pujcit. Rad bych zmeril, jestli maji ty vetraci otvory nejakej smysl a o kolik stupinku mi poklesne teplota oproti klasicky kapote bez vetrani. :P
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4683
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

ok pujcim ti ji a pak se rozhodnes......budu chtit ale vedet vysledky mereni :D
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13484
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Mr.Vaahaa píše:ok pujcim ti ji a pak se rozhodnes......budu chtit ale vedet vysledky mereni :D
Na to se spolehni, draku 8)
Tak kdy,kde jak... ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4683
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

domluv se z herbim je na źakladne
ja mam ted tejden dovolenou.....
ale rad bych videl to mereni :D
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8803
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Vyměnit za něco na Kalifornii?? Co za ty kola 5 děr??

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4683
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

no uvidime ted se ozval sam...jestli ji nebude chtit tak jsi na rade ale tech kapot mam stejne vice :D
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8803
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Zajímá mě jen ta se dvěma mřížkama ze 1302, obyčejných mám dost, však jsi viděl....Sam byl rychlejší, uvidíme.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4683
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

mam bilou se 2 dirama a cervenou tusim bez der.....
mozna budu mit jeste cervenou v mim laku bez der.....ale to neni tutovka :wink:
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13484
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:To Sam: vliv bude mít určitě nezanedbatelnej
No, pokud bych srovnaval uzavrenou klasickou kapotu a "zbrblinkovou", tak urcite jo. Ja jezdim s pootevrenym vikem a srazim tim teplotu cca o 10 stupnu.. tak nevim jestli ziskam jeste nejakej ten stupinek kdyz tam bude odvetrani.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8803
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Jo Sam má krásnej teploměr s bílým ciferníkem 8)
Ale teď by se měl vykašlat na nějaký experimenty a spáchat radši fla :lol: tmapu.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13484
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:Jo Sam má krásnej teploměr s bílým ciferníkem 8)
Ale teď by se měl vykašlat na nějaký experimenty a spáchat radši fla :lol: tmapu.
Jj, od ty doby co sem tam ten budik namontoval, tak jezdim uz jen podle nej. (no dobra, obcas mrknu okem i na palivomer ) :P
Stejne se divim, ze se ten teplomer nedaval do auta jako standardni vybava... me osobne to hodne sklidnilo na silnici :P

BTW: Mapa bude 8) , jen je treba zazehnat jedno peklo ve skole...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13359
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

jak to tak ctu, tak lepsi nevedet jak mi ten motor hreje :-)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13484
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Tak jsem namontoval kapotu se dvema mrizkama na chlazeni. (Diky Herbiemu uz dokonce znam figl jak kapotu nasadit, thnx 8) ) Nechal jsem ji pootevrenou jako moji puvodni bez vetrani a teplota pri 110 km/h klesla o takovejch 5-8 stupnu. Zkousel jsem i nocni jizdu s vyssim zatizenim, ale i tam se ruciccka teplomeru nebezpecne priblizila ke 120 stupnum...
Takze zaver : Ano, odvetrana kapota ma nejakej vliv na tepolotu, ale je to mene nez jsem cekal a neresi to plne muj problem :roll:

Celkem by me zajimalo jak jsou na tom ostatni. Moje testovaci trat je spojka od Ruzyne smerem na Stodulky. Na Ruzyni prijizdim zahratej na 90 stupnu, a pri jizde 110Km/h k odbocce na Stodulky mam 103 stupnu (za parneho pocasi).
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13359
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

safra safra, to je bida :-(

no faktem je, le-li kapota pootevrena tak ty mrizky uz toho moc neudelaji
rozdil by byl asi patrny pri
plna zavrena kapota vs. mrizkovana zavrena kapota

Vašek
vzduchem chlazený Sysifos
Příspěvky: 507
Registrován: 01 pro 2003
Bydliště: Praha 4 - Chodov

Re: Kapota zadni 1302, 1303 a její vliv na chlazení motoru

Příspěvek od Vašek »

Mr.Vaahaa píše:Válí se mi v garáži pěkná zadní kapota....bílá
Je v super stavu...zamek,osvětlení,kaplička....vnitřní plech proti vodě


Cena??? No spíš bych měnil za něco na kalifornii.....

Mr.Vaahaa
Kde se dá koupit ten vnitřní plech proti vodě....?????????? To prý nikdo nemá. Když jsem byl před delší dobou u p. Šindeláře, tak ten mi ho ukazoval a já - celej nadšenej - to chtěl koupit. A on mi právě říkal, že to nemá na prodej, že to nikdo nemá, že je jen pár kousků a kdo má ten nedá.......
Podtrženo a sečteno: Kde se dá sehnat ten vnitřní plech? Mám zadní kapotu asi stejnou jako vaahaa - na mexiko - děrovanou, ale bez toho plechu.........

8)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19469
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

a neni to náhodou tak, že to potom už nedávali? Nedokážu si představit, že by se do motorovýho prostoru, kde je rozvalenej obrovskej plastovej filtr, vešel ještě okap pro mřížky...nebo ta máte všichni uhnilý?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2530
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od threeseven »

Kurňa :!:
Já jsem ten plech měl v Citrónu! A je tam ještě furt... Teď mám plný víko, takže jsem ho nepotřeboval. Kdybych já trubka tenkrát věděl, že to je taková vzácnost...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13359
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

ja ten okap mam, je krapet nahnilej a do auta ho asi davat nebudu, takze pokud ma nekdo zajem , je k mani

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

nemám vůbec ponětí jak to vopravdu vypadá - ale taky bych to chtěl páč mi přijde jako zvrhlost nechat si pršet do motoru - a co byste asi do mě neřekli - co to udělat z epoxidu? :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Vašek
vzduchem chlazený Sysifos
Příspěvky: 507
Registrován: 01 pro 2003
Bydliště: Praha 4 - Chodov

Příspěvek od Vašek »

Herbie píše:ja ten okap mam, je krapet nahnilej a do auta ho asi davat nebudu, takze pokud ma nekdo zajem , je k mani
Přesně tak - je to zvrhlost nechat si pršet do motoru. Herbie, možná bych jí bral, až to všechno co mě trápí vyřešíme a nějak se domluvíme, tak určitě :D

Zatím mě tedy trápí jiné věci....

Jinak nechci tady rozšiřovat možnou fámu, jaká je to vzácnost, vím jen to, co mi tehdy řekl p. Šindelář. Faktem je, že krátce po výměně kapoty za "děrovanou" jsem měl problémy s tím, že mi do motoru teklo (stratování atd.)

Herbie, zeptám se, jak se to k tý kapotě přidělává? A jak moc to máš shnilý :D (nechal bych to nalakovat, tak jenom jestli by to mělo cenu)

No uvidíme, až bych někdy byl u Tebe (až tam někdy dojedu, že :D ), podíval bych se na ní.

Odpovědět