Zbarušování sedel ventilů
Zbarušování sedel ventilů
Má někdo zkušenosti s touto pastou na zaleštění ventilů do sedel, ptám se proto, jestli to dělam blbě, nebo jestli je pasta opravdu moc hrubá...
Díky
Díky
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Zbarušování sedel ventilů
měl bys fotku výsledku, tedy sedla po zabroušení?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Zbarušování sedel ventilů
teď bohužel, nemam stahovák na ventily, zatim jsem dělal jeden.
Ale je to ocelově šedý, né lesklý jak zrcadlo. Propouští to, tak jestli to opravdu může být tim,že to neni do zrcadlova...
Ale je to ocelově šedý, né lesklý jak zrcadlo. Propouští to, tak jestli to opravdu může být tim,že to neni do zrcadlova...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Zbarušování sedel ventilů
zabroušená ploška na sedle má skutečně matnou barvu a nikoliv zrcadlovou. V ideálním případě máš mít po zabroušení rovnoměrné mezikruží o šířce cca 2mm po celém obvodu sedla ventilu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Zbarušování sedel ventilů
to by cca bylo, ale když naleju benzín do sání, tak vzlíná ven...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Zbarušování sedel ventilů
Nebylo by lepší nechat si ventily nabrousit a sedla přefrézovat? Dneska to není ani nijak drahé, popřípadě mám prověřený kontakt.
Re: Zbarušování sedel ventilů
Já na to teda mam 2 druhy past, ale tudle používam taky a to že to nemáš jako zrcadlo je tim že tam tý pasty dáváš moc..... tou hrubou to stačí jednou použít a pak třeba 2x tou "Fine grade" a podruhý tam toho dej fakt tak málo že to bude vypadat že tam nic neni a uvidíš ten lesk jako blesk
chce si to prostě trochu hrát s množstvím pasty a vono to pude......ventil určitě neprobrousíš a aspoň vychytáš ten grif..... já sem taky některý ventily měl na 2 pokusy a jiný na 5..... chce to prostě správnej vodhad
Každopádně nechat si to zabrousit komplet sem už taky přemýšlel jelikož na to používam takový "Téčko" domácí výroby a je to docela makačka zabrousit všech 8...... U nás to dělá jeden šikovnej pán ventil za 100,- a sedlo za 150,-.....nebo obráceně
A jestli vzlíná benzín i když je to OK, tak to ještě může prosakovat prasklinou mezi sedlama teda pokud jí tam máš......abych zjistil kde to prosakuje tak napatlam ventily a okolí křídou a po nalití benzínu hezky vidim kde je chyba
chce si to prostě trochu hrát s množstvím pasty a vono to pude......ventil určitě neprobrousíš a aspoň vychytáš ten grif..... já sem taky některý ventily měl na 2 pokusy a jiný na 5..... chce to prostě správnej vodhad
Každopádně nechat si to zabrousit komplet sem už taky přemýšlel jelikož na to používam takový "Téčko" domácí výroby a je to docela makačka zabrousit všech 8...... U nás to dělá jeden šikovnej pán ventil za 100,- a sedlo za 150,-.....nebo obráceně
A jestli vzlíná benzín i když je to OK, tak to ještě může prosakovat prasklinou mezi sedlama teda pokud jí tam máš......abych zjistil kde to prosakuje tak napatlam ventily a okolí křídou a po nalití benzínu hezky vidim kde je chyba
Re: Zbarušování sedel ventilů
to sem rad ze mu to neradi taky nekdo jinej nez jaMirek píše:Nebylo by lepší nechat si ventily nabrousit a sedla přefrézovat? Dneska to není ani nijak drahé, popřípadě mám prověřený kontakt.
Ale jak znamo Lugen rad hleda svoje vlastni cesty a reseni.
Ja jen doufam ze to moc nezmrvi aby to pak Topol jeste zvladnul uvest do funkcniho stavu
... a vůbec !
Re: Zbarušování sedel ventilů
nou stres, na podzim to nechcalo, ale jsem pako a nechal jsem to voreznout. lehce přeleštíme, uvidíme, minimálně budu mít zkušenost zas s něčim novym. S timhle přístupem bych mohl dávat celý auto do servisu...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Zbarušování sedel ventilů
Jojo ten pán co u nás opravuje hlavy a dělá to řikal že todle zabrušování dělají už jenom takový garážníci jako my..... nejlépe narození po 2-hé válceHerbie píše:to sem rad ze mu to neradi taky nekdo jinej nez jaMirek píše:Nebylo by lepší nechat si ventily nabrousit a sedla přefrézovat? Dneska to není ani nijak drahé, popřípadě mám prověřený kontakt.
Ale jak znamo Lugen rad hleda svoje vlastni cesty a reseni.
Ja jen doufam ze to moc nezmrvi aby to pak Topol jeste zvladnul uvest do funkcniho stavu
Re: Zbarušování sedel ventilů
Ono tou pastou je to víceméně k prdu. Když je to sedlo fakt vybitý, už na něm nejsou jednotlivý úhly, ale jeden velkej radius. A to se na pastu nezabrousí ani náhodou. A ruční frézkou to taky moc nejde. No a když tam jsou potom tvrdokovový sedla.....
Taky jsem používal pastu, ale je to na pytel (to by mohlo zavadět k tomu, že jsem nějakej motorář, nejsem, jen jsem dělal pár dílčích oprav). Když to po pastě funguje, fungovalo by to i bez ní. Když to po ní nefunguje, stejně se člověk fréze nevyhne. Pokud tedy neděláte jeden ventil se sedlem i několik hodin. Ale v tom nějak nevidim smysl.
Prostě sou věci u kterej je dle mne kontraproduktivní (nebo chcete-li : víceméně k hovnu) nějak to páchat doma. Todle tam padá, ložiska na kliku si asi taky nikdo nevylejváme sami vlastní kompozicí (ikdyž to je asi u brouků úplně oftopic - je to prostě moderní auto a vždy bylo )
Taky jsem používal pastu, ale je to na pytel (to by mohlo zavadět k tomu, že jsem nějakej motorář, nejsem, jen jsem dělal pár dílčích oprav). Když to po pastě funguje, fungovalo by to i bez ní. Když to po ní nefunguje, stejně se člověk fréze nevyhne. Pokud tedy neděláte jeden ventil se sedlem i několik hodin. Ale v tom nějak nevidim smysl.
Prostě sou věci u kterej je dle mne kontraproduktivní (nebo chcete-li : víceméně k hovnu) nějak to páchat doma. Todle tam padá, ložiska na kliku si asi taky nikdo nevylejváme sami vlastní kompozicí (ikdyž to je asi u brouků úplně oftopic - je to prostě moderní auto a vždy bylo )