Jo jo, je to tak, mám taky otáčkoměr VDO 52mm a vzadu jsou dva nebo tři mikropřepínače, kterýma nastavíš počet válců. Já jsem je taky blbě přepnul a standart 1600 motor podle budíku točil 8000 otáčeksoe2 píše:měl sem japonce otáčkoměr a když se rozdělal tak tam bylo přepojení na 3,4,6a 8 válců a taky 2 takové jako šoupátka kde se to dalo nějak nastavit ještě. Nemáš to tam taky???vím že to dělalo docela dost.
OTÁČKOMER - zapojení
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Kde vzadu? Já mám vzadu jen 3 kontakty na kablíky, žárovku a 3 šroubky, které drží otáčkoměr pohromadě...asi je víc typů, ne?
Raději se zeptat, než pak litovat...
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
no bylo to uvnitř......teď mám taky VDO ale ukazuje dobře tak sem nerozdělával.....takže ani nevím jestli tam něco takového je
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Ahoj
Vyhrabaly sme u Krtka v garáži otáčkoměr kterej bysme rádi zprovoznily jen jako pomůcku když chceme nastavit stroboskopem předstih a měly správný otáčky a tudíž to nemusíme mít úplně pintlich, takže by mě jen zajímalo jestli sme to dobře pochopily.......
Otáčkoměr má 3 vývody: +12 1 -12
+12 na cívku kam de přívod proudu od spínačky
1 na cívku odkud dou kabely k rozdělovači
-12 kostra
Vyhrabaly sme u Krtka v garáži otáčkoměr kterej bysme rádi zprovoznily jen jako pomůcku když chceme nastavit stroboskopem předstih a měly správný otáčky a tudíž to nemusíme mít úplně pintlich, takže by mě jen zajímalo jestli sme to dobře pochopily.......
Otáčkoměr má 3 vývody: +12 1 -12
+12 na cívku kam de přívod proudu od spínačky
1 na cívku odkud dou kabely k rozdělovači
-12 kostra
Re: OTÁČKOMER - zapojení
coltan píše:Ahoj
Vyhrabaly sme u Krtka v garáži otáčkoměr kterej bysme rádi zprovoznily jen jako pomůcku když chceme nastavit stroboskopem předstih a měly správný otáčky a tudíž to nemusíme mít úplně pintlich, takže by mě jen zajímalo jestli sme to dobře pochopily.......
Otáčkoměr má 3 vývody: +12 1 -12
+12 na cívku kam de přívod proudu od spínačky
1 na cívku odkud dou kabely k rozdělovači
-12 kostra
jo máte to správně holky, jen se ujistěte, že ten co jste našly je na čtyřvála
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Super, super já ti dam holky ty, ty, ty.....Lugene........ A samo že je na 4-válec
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Mel bych dotaz na barevne znaceni kabelu otackomeru. + a - jsou jasna (cervena, hneda) ale jakou barvu zvolit na kabel k civce ?
Jak to mate udelano ? A nebo jeste lepe, jak to delal VW na pozdejsich modelech, kde uz byl otackomer soucasti ?
Jak to mate udelano ? A nebo jeste lepe, jak to delal VW na pozdejsich modelech, kde uz byl otackomer soucasti ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OTÁČKOMER - zapojení
mrkni do schémátka Ghia razoredge..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Mám takovej dotázek, máme otáčkoměr jdou do něj 2 kablíkym když jsou odpohený a vemu je proti sobě je tam napětí který se pohybuje od 12V do 14 podle přidávání plynu. Ale když je zapojim do otáčkoměru tak je proti sobě nenaměřim, ale když je vemu každej proti kostře je tam napětí nějakých 13V to jde do zkratu ten otáčkoměr????
Bubu Oval (1955)
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OTÁČKOMER - zapojení
no dva pro otáčkoměr a dva pro osvětlení ale to jde bokem od světel tak jsem to nepsalHerbie píše:jakoze jsou tam jen dva kontakty ?
Bubu Oval (1955)
Re: OTÁČKOMER - zapojení
logicky
aby otackomer fungoval potrebuje 3 kontakty
1) plus, tedy napajeni
2) minus, teda kostra, i obal by mohl byt kostra
3) impulzy z civky (kontakt 1 na civce)... tedy jednou tam plus je, jednou neni, podle toho zda je kontakt v rozdelovaci sepnut ci rozepnut
aby otackomer fungoval potrebuje 3 kontakty
1) plus, tedy napajeni
2) minus, teda kostra, i obal by mohl byt kostra
3) impulzy z civky (kontakt 1 na civce)... tedy jednou tam plus je, jednou neni, podle toho zda je kontakt v rozdelovaci sepnut ci rozepnut
... a vůbec !
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Mnt hodim foto, a obal nemůže být kostra je celej z plastu a nikde neni kus kovu kterej by se spojil s kostrou
Naposledy upravil(a) Proky dne 02 čer 2010, celkem upraveno 1 x.
Bubu Oval (1955)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Kostra pro osvětlení,i pro otáčkoměr?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
tak leda ze by si to bralo kostru z toho osvetleni ?
jen jestli to spravne chapu
uz to bylo namontovany v nejakym brouku a nefunguje to, vy jste to nezapojovali
jak moc velkej problem je najit kabely co k tomu vedou, respektive kam od toho vedou ?
kazdopadne jeden z tech dratu je proste trvaly plus a to druhy musi bejt "cidlo"
jen jestli to spravne chapu
uz to bylo namontovany v nejakym brouku a nefunguje to, vy jste to nezapojovali
jak moc velkej problem je najit kabely co k tomu vedou, respektive kam od toho vedou ?
kazdopadne jeden z tech dratu je proste trvaly plus a to druhy musi bejt "cidlo"
... a vůbec !
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OTÁČKOMER - zapojení
taky jsem nad tim přemýšlel, ale kostra z osvětlení neni propojena do otáčkoměru, je to v plastový objímcemaxmax píše:Kostra pro osvětlení,i pro otáčkoměr?
Bubu Oval (1955)
Re: OTÁČKOMER - zapojení
co se ti na tom nezdamaxmax píše:Kostra pro osvětlení,i pro otáčkoměr?
osvetleni otackomeru muze mit spolecnou kostru jako otackomer samotny
a neni snad kostra v aute spolecna pro vsechno ?
... a vůbec !
Re: OTÁČKOMER - zapojení
volil bych zelenej, všechny kablíky co jsou na mínus cívky jsou zelený...Sam píše:Mel bych dotaz na barevne znaceni kabelu otackomeru. + a - jsou jasna (cervena, hneda) ale jakou barvu zvolit na kabel k civce ?
Jak to mate udelano ? A nebo jeste lepe, jak to delal VW na pozdejsich modelech, kde uz byl otackomer soucasti ?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Herbie píše:tak leda ze by si to bralo kostru z toho osvetleni ?
jen jestli to spravne chapu
uz to bylo namontovany v nejakym brouku a nefunguje to, vy jste to nezapojovali
jak moc velkej problem je najit kabely co k tomu vedou, respektive kam od toho vedou ?
kazdopadne jeden z tech dratu je proste trvaly plus a to druhy musi bejt "cidlo"
jj namontovaný to bylo a najednou kleknul a přestal chodit
Bubu Oval (1955)
Re: OTÁČKOMER - zapojení
aha, uz vidim foto
no to je zas nejaka bejkarna
s timhle ti asi neporadim
v prvni rade bych sel po dratech kam vedou do auta
je mozny ze to proste jen bere civku (+ a 1)
a je mozny ze proste umrel
no to je zas nejaka bejkarna
s timhle ti asi neporadim
v prvni rade bych sel po dratech kam vedou do auta
je mozny ze to proste jen bere civku (+ a 1)
a je mozny ze proste umrel
... a vůbec !