...DPRDL?...DoPRDeLe?...Andy píše:Pry se tajne pracuje na verzi DPRDL. Ma to udajne byt nejsilnejsi verze vubec.........
IDF - IDA - DRLA .. что это
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
You can't win 'em all...
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Ma to ten motor poradne nakopnout
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
su to takzvane Bypass trysky - nimi sa vyrovnava - nastavuje rovnaky prietok vzduchu /zmesy cez obe komory - venturis. Byvaju vacsinou z fabriky nastavene a zablendovane malymi Alu zatkamilukas49 píše:mozem sa opytat na co sluzi na DRLA 36 tato tryska? vyznacena cervenou
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
ovšem nejlepší je odplombovat a začít znovu, pokud mají karburátory něco za sebou
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
u tych mojich som ich dal von a nevedel som co sa nimi nastavuje, cize ak s nimi bude tiez na volnobehu tocit tak upravujem volnobeh??? som v tomto lajk preto sa pytam
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
jauvé....nikdy nemanipuluj s tím co nevíš k čemu slouží. Takže tyhle obtokový jehly tam vrať a zašroubuj až k dosednutí - jemně! Následně odpoj ovládání karburátorů od páček, šrouby na páčkách karburátorů (doraz klapek) nastav nahrubo na obou karburátorech stejně tak, abys docílil kýžených volnoběžných otáček a následně stejnými šrouby proveď jemnou synchronizaci na jednotlivých karburátorech proti sobě, plus jemné doladění jednotlivých difuzorů proti sobě právě pomocí těchto obtokových šroubů - v ideálním případě nebudou vůbec potřeba a zůstanou zavřené. Proces synchronizace je dobré provést i vícekrát po sobě, určitě nemusím říkat že se provádí u motoru zahřátém na provozní teplotu.
Cílem tohoto procesu je docílit naprosto stejný chod na všech 4 difuzorech.
Nastavení směsi a otryskování plus výběr správných difuzorů je ovšem jiná písnička
Cílem tohoto procesu je docílit naprosto stejný chod na všech 4 difuzorech.
Následně připoj ovládání karburátorů za jeho současného seřizování tak, aby otevření obou karburátorů nebylo nijak ovlivněno - po připojení opět zkontroluj synchronizaci, jestli se ti to nějak nerozjelo proti sobě.
Nastavení směsi a otryskování plus výběr správných difuzorů je ovšem jiná písnička
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
pětišroube prosím tě kde se dá sehnat ten měřak který používáš na videu pro sinchro?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
ebay alebo nejaky motoshop
ps : pri ladeni je dobre mat zohriaty motor a jemne zvysene otacky vtedy to menej kolise...
ps : pri ladeni je dobre mat zohriaty motor a jemne zvysene otacky vtedy to menej kolise...
Naposledy upravil(a) SO 545 dne 01 bře 2012, celkem upraveno 1 x.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Tak jsem si pořídil na ebay Dellorta 40 Drla ...a měl bych k nim dvě otázky
1.) nevíte o někom (nejlépe z okolí Prahy) kdo by se na ně podíval a řekl mi co když tak potřebují?
2.) chtěl bych na ně koupit sání (motor Typ4) a to buď tohle...
http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=3223" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
či
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelikož to mám do busa T2b, budu muset nechat udělat vývod na podtlak brzd, ale to by na výběr nemělo mít vliv.
Je možný, že hlavy budou mít upravený kanály, tudíž bych potřeboval sání, které se může případně upravit - je tam maso
Který by bylo nejlepčí? Abych nekoupil nějaký nesmysl a pak [smilie=fun_84.gif]
Díky za rady...
1.) nevíte o někom (nejlépe z okolí Prahy) kdo by se na ně podíval a řekl mi co když tak potřebují?
2.) chtěl bych na ně koupit sání (motor Typ4) a to buď tohle...
http://www.broukservis.cz/product_info. ... ts_id=3223" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
či
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelikož to mám do busa T2b, budu muset nechat udělat vývod na podtlak brzd, ale to by na výběr nemělo mít vliv.
Je možný, že hlavy budou mít upravený kanály, tudíž bych potřeboval sání, které se může případně upravit - je tam maso
Který by bylo nejlepčí? Abych nekoupil nějaký nesmysl a pak [smilie=fun_84.gif]
Díky za rady...
ještě chvilku..
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Sanie kupujes podla potreby, ako vysoko umiestnujes karbesy.. pokial nebudes jazdit sprinty, dlzka sania v tomto pripade na vsetkych troch vyrobkoch nema poznatelny rozdiel vo vykone.. ak to ides dat do busa, je dolezite vediet aku vacku , vahadla - pomer, kompresny pomer, obsah motora a a rozmedzie otacok v akych sa budes chciet pohybovat a mozes hned zacat so zhananim trysiek, emulsnych trubic a venturis - k tomu dobry rozdelovac atd.. a zacat to ladit.. v prvom rade musis skontrolovat ihlove ventily v plavakovych komorach a nastavenie vysky hladiny paliva v plavakovej komore a vstreky acceleracnej pumpy - membrany. Takze hned si kup na zaciatku aj sadu tesneni pre DRLA36 - 40.. s kupou karbesov cely cirkus len zacina, po doladeni vsak uz nebudes chciet menit spat na Solex. Dalsou dolezitou nezanedbatelnou vecu je prepakovanie - ovladanie karbesov.. mal som moznost skusit skoro vsetky druhy, jednoznacne najlepsie sa zatial osvedcilo od CSP zkopirovane od Porsche. Ovladanie zo sestihranom zhora ako ma napr. CB Performance a G.Berg nie je vhodne, casto sa rozsteluje a pri zohriati motora sa menia s teplotou aj odchylky v nastaveni a synchronyzacii oboch karbesov..
Momentalne predavam cely kit pre DellOrto pre T1 a taky je najvyhodnejsie kupit, pretoze je komplet uz zladeny a zabehnuty..
Momentalne predavam cely kit pre DellOrto pre T1 a taky je najvyhodnejsie kupit, pretoze je komplet uz zladeny a zabehnuty..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Vako má pravdu ve všem, jen s tím ovládáním je trouble. CSP momentálně nemá táhlové ovládání pro Typ4 motor s Typ4 chlazením. Jejich stávající výrobky vyžadují úpravu (v stávající podobě se potkávají s koncovkama zapalovacích kabelů a CSP je pro Typ4 se sériovým chlazením neprodává a nedoporučuje)a o sériové výrobě jiné verze se neuvažuje v nejbližší době. Zjišťoval jsem v lednu pro sSatyRra. Takže je možno to pojmout jako polotovar a dodělat doma nebo použít jiné ovládání.
Ohledně sání - CSP jako jediný výrobce má vlastní sací potrubí pro typ4, kde je vnitřní průměr potrubí a horní příruba uzpůsobena průměru karburátoru..takže 40mm pro 40 IDF a DRLA, 45mm pro 44IDF a 45DRLA, 48mm pro 48 IDF a 48 DRLA, tím pádem v sacím traktu nevniká schod a nežádoucí turbulence jako u jiných výrobků. Nátrubek pro posilovač je nutno dodělat se zachováním absolutní těsnosti, momentálě to řešil Wally tak snad bude s kám se poradit.
Ohledně sání - CSP jako jediný výrobce má vlastní sací potrubí pro typ4, kde je vnitřní průměr potrubí a horní příruba uzpůsobena průměru karburátoru..takže 40mm pro 40 IDF a DRLA, 45mm pro 44IDF a 45DRLA, 48mm pro 48 IDF a 48 DRLA, tím pádem v sacím traktu nevniká schod a nežádoucí turbulence jako u jiných výrobků. Nátrubek pro posilovač je nutno dodělat se zachováním absolutní těsnosti, momentálě to řešil Wally tak snad bude s kám se poradit.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Tak nechtěl jsem něco psát, než budu mít jistotu a neozkouším to na sobě
Nicméně podtlak jsem řešil dlouho na Sambě a nikdo nebyl schopnej říct resolutně tak ano, tak ne... a můj závěr z praxe tedy je:
Normálně vrtnout do sání díru, vložit hliníkovou trubičku já dal 14mm a zavařit.. no a samo zabrousit (zaleštit) v sání.
Stačí pouze z jednoho válce! Někdo tvrdil na Sambě, že se pak přelívají tlaky mezi válci a není to ideální
Brzdy se teď chovají jako seriové (žádná změna na pedálu).
Takhle to řešil někdo v USA, ale problém je, že tady máme jiný závitníky než jsou na olejových fitinkách (USA 19 závitů na palec, tady 18) A takhle jsem to udělal já... (je to pod úhlem, takhle to nevypadá..)
Nicméně podtlak jsem řešil dlouho na Sambě a nikdo nebyl schopnej říct resolutně tak ano, tak ne... a můj závěr z praxe tedy je:
Normálně vrtnout do sání díru, vložit hliníkovou trubičku já dal 14mm a zavařit.. no a samo zabrousit (zaleštit) v sání.
Stačí pouze z jednoho válce! Někdo tvrdil na Sambě, že se pak přelívají tlaky mezi válci a není to ideální
Brzdy se teď chovají jako seriové (žádná změna na pedálu).
Takhle to řešil někdo v USA, ale problém je, že tady máme jiný závitníky než jsou na olejových fitinkách (USA 19 závitů na palec, tady 18) A takhle jsem to udělal já... (je to pod úhlem, takhle to nevypadá..)
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
řeč tam taky byla o lehkém pulsování pedálu, asi záleží na tom jak ostrou máš vačku, jak máš vysokou kompresi..hlavně když to funguje.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
To bude tim, ze se bere podtlak z jedny ctvrtiny motoru a podtlak vznika jen pri sani smesi do spalovaci komory. Resenim by pak bylo osadit tlumic kmitu, tedy podtlaku, ktery by sice celkovy podtlak snizil, ale tlak by byl konstantni.
Jinak fyzika rika, ze cim uzsi trubka, tim mensi rozkmit hodnot.
Jinak fyzika rika, ze cim uzsi trubka, tim mensi rozkmit hodnot.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
No volil jsem právě průměr cca serie..
Logiku to má co píše Sam.. o čtvrtině a pulsaci.. ale nedokážu si předsavit jak udělat ze čtyřech..
leda dát 4 ventily co tam jsou, aby nebyla možnost "přelévání" mezi válci.. každopádně chvění necítím..
Logiku to má co píše Sam.. o čtvrtině a pulsaci.. ale nedokážu si předsavit jak udělat ze čtyřech..
leda dát 4 ventily co tam jsou, aby nebyla možnost "přelévání" mezi válci.. každopádně chvění necítím..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
V drevnich dobach VW tuningu, kdy se po silnici prohanely motory osazene jednodifusorovym solexem, bylo propojeni leveho a praveho saciho potubi beznou zalezitosti. Nazyvalo se to vyvazovaci hadice. Pouzivial ji jak Ing. Reichert, mel ji na svem setu i Autotechnik AG (Express Kit) tak byla k videni i na Oettingerove Okrase.
Tomuto propojeni rozumim tak, ze slo prave o vyrovnani sani leveho a praveho karburatoru kvuli nepresnemu serizeni skrticich klapek. Nebo napada nekoho jine vysvetleni ?
Tomuto propojeni rozumim tak, ze slo prave o vyrovnani sani leveho a praveho karburatoru kvuli nepresnemu serizeni skrticich klapek. Nebo napada nekoho jine vysvetleni ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
tímto byly vybaveny i dvoukarburátorové motory Typu 3 a další, stejně tak jako na populárních Kadronech a jiných karburátorech s jedním difuzorem společným pro pár válců....seřízení a synchronizace probíhala na obou karburátorech zvlášť za uškrcené propojovací hadice, jejím odškrcením se pak chod definitivně stabilizoval a vyhladil.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
Jasně a teďka otázka, proč se od toho tedy upustilo ? Kvuli čtyřem difusorům ? Proč ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: IDF - IDA - DRLA .. что это
...nastala tzv. hadiční krize...neboli krize hadic...lidově hadicovka...
You can't win 'em all...