Pred casem jsem psal do tohoto vlakna a resil teplotu.
Od te doby uplynulo dost casu a nyni muzu rict ze uz mam dost praktickych zkusenosti.
Pro ty kdo neplanuji svym vzduchacem jezdit rychle po dalnici plati vyse uvedene "zadny budik - zadny problem".
Pro ty kdo planuji svuj motor hnat po dalnici delsi dobu vyssi rychlosti nez 100 km/h muzu budik teploty jen a jen doporucit. Zejmena v horkych letnich dnech.
Teplota oleje nad 130 stupnu celsia vas zarucene donuti se zklidnit, sundat nohu z plynu a uvedomit si ze ten motor nechcete znicit
1300 dvoukanal
Prevodovka 4.125
Budik VDO do 150 stupnu
Cidlo VDO misto merky oleje (rychla odezva na zmeny teploty)
V horkych dnech odsazeni zadni kapoty v dolni casti
Olej obycejny 15w-40
Prisada do oleje Militec 1
Ve vysledku jedu po dalnici trvale 120 km/h pri teplote oleje 120 stupnu.
Pokud se rozvasnim a jedu rychleji a teplota zacne lezt ke 130 stupnum, trochu zvolnim, necham mirne klesnout a tak dokola.
Zatim jsem motor neznicil
P.S. tlak oleje merim take, jen pro ten pocit ze vim co se v motoru deje