
Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Takto ako je na fotke je na tŕňoch. Ale asi teda dorazy odbrusime, dáme podla hriadele volantu, a nejaky doraz tam privarime.. diki za reakciu 

Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Nejdříve si jí povolenou srovnej s tyčí,aretovaná je kléma.
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Údajně se tyto torzky dělaly po válce v NDR,nejspíš šla dát na Broukovou i širší Kdf nápravu
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
hezky napsany a plno novych informaci. Mohl bych se jeste zeptat jaky tip vazeliny na tu predni napravu? A jaky tip vazeniny na loziska predniho kola? dekuji predem za odpovedyahoďák píše: ↑16 čer 2004V tomto topicu bych chtěl probrat pár zásadních věcí okolo nápravy a zodpovědět několik častých dotazů. Vše se týká přední nápravy s odpružením torzními tyčemi, tedy nic pro superbroukaře 1302 a 1303.
Při vymazlování svého mexika jsem se rozhodl pro snížení přední nápravy a přitom se ještě ukázala nutnost jejího vyvaření a nakonec i výměny svislých čepů................................................ Zkráceno

Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Do nápravy A00, do kol lithiovou vazelínu např. LV2.
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Můžete mi někdo poradit? Koupil jsem brouka, je úplně na zemi, náprava má navařený štelovaci elementy, je to super, ale teď podle fotek koukám, že ten umělec co toho brouka měl, je navařil obráceně, takže imbusy jsou zvrchu.... takže sice s nima jde hýbat, ale těžko [-X Vadí to něčemu, když je to obráceně?
[img][ /img]
[img][ /img]
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
já osobně se domnívám, že to tedy vadí zásadně 
vtip je v tom, že ten opěrný imbusový sroub, co má být směrem dolu, funguje jako "doraz/aretace" té hliníkové kostičky při propružení
Kyž si uvědomíš jak ty torzky fungují, tak v tvém případě je v pozici drží jen ta přitažená kostička.
Když dostaneš ranu od díry, nebo retardéru, tak hrozí posunutí kostičky směrem dolů ze své pozice,
a tedy okamžité snížení předku až buhví kam ... tedy na doraz tlumiče
sbohem tlumiče, sbohem blatníky

vtip je v tom, že ten opěrný imbusový sroub, co má být směrem dolu, funguje jako "doraz/aretace" té hliníkové kostičky při propružení
Kyž si uvědomíš jak ty torzky fungují, tak v tvém případě je v pozici drží jen ta přitažená kostička.
Když dostaneš ranu od díry, nebo retardéru, tak hrozí posunutí kostičky směrem dolů ze své pozice,
a tedy okamžité snížení předku až buhví kam ... tedy na doraz tlumiče
sbohem tlumiče, sbohem blatníky

... a vůbec !
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Pěkný to jsem nechtěl slyšet.... [-o<
Blatníky jsou ok, kola jsou zalezlý ale ten doraz mě štve, budu to muset nějak předělat po tom odbornikovi....
Blatníky jsou ok, kola jsou zalezlý ale ten doraz mě štve, budu to muset nějak předělat po tom odbornikovi....
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
a ted si představ, že trefíš díru v zatáčce, naprava povolí a kolo bude zrovna v rejdu ...
ty zkracený tluče tomu dovolí padnut ješět níž .... takže ...
No, já tě varoval
ty zkracený tluče tomu dovolí padnut ješět níž .... takže ...
No, já tě varoval

... a vůbec !
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Ne kašlu na to, sehnal jsem napravu, udělám to znovu a pořádně, nebudu riskovat 

- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14377
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Tak to rovnou udělej i tu zadní, geometrie je kapánek mimo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Přední náprava torzní - ne pro superbrouky 1302 a 1303
Neboj všechno bude 
