2005 - VW Krkonose aneb o co jste prisli
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
2005 - VW Krkonose aneb o co jste prisli
Tento vikend se udala na mistni pomery monstrozni akce.....vsak vy vsichni vite
Takze par fotek jen tak!!!!!
Neskutecne dlouha kolona, citajici 1busik a 7brouku, se nasledne po pulhodinovem zevlovani a predstaveni novych clenu......me........vydala do nedalekeho muzea vseho v Loukove!
Nemusim zrejme predstavovat, ale brat na sraz brouku tele, to jsem jeste nevidel......myslim to chlupate uprostred!!!!!
Tesne po prijezdu
a mala ukazka toho vseho!!!!
Do tohoto se pry vejde clovek. Dle vsech zucastnenych absolutni nesmysl!!
To jsem si jen hral na fotografa, zjevne amateura
Zrejme slusnej oddil!!
Nebyl tu nekde topic about ratlook????
A jestli si jeste dosud netrhate vlasy vzteky, ze jste nedorazili, tak jste prisli i o totototo
No nejni to nadhera??? Bus, brouci a male brouce v popredi!!
A vyhlasuji soutez o flasku slivovice z mych zasob. Tak mi teda reknete, co to je????? A kde se to vyrabi??? Zucastnenych se neptam a ty, Tome, nenapovidej!!!
A o tohle jste prisli taky....a pak ze Vrchlabi neni punkovy mesto!!!!!!
Punk´s not dead, vy volove!!!!!!!!!!!!!!§
Takze par fotek jen tak!!!!!
Neskutecne dlouha kolona, citajici 1busik a 7brouku, se nasledne po pulhodinovem zevlovani a predstaveni novych clenu......me........vydala do nedalekeho muzea vseho v Loukove!
Nemusim zrejme predstavovat, ale brat na sraz brouku tele, to jsem jeste nevidel......myslim to chlupate uprostred!!!!!
Tesne po prijezdu
a mala ukazka toho vseho!!!!
Do tohoto se pry vejde clovek. Dle vsech zucastnenych absolutni nesmysl!!
To jsem si jen hral na fotografa, zjevne amateura
Zrejme slusnej oddil!!
Nebyl tu nekde topic about ratlook????
A jestli si jeste dosud netrhate vlasy vzteky, ze jste nedorazili, tak jste prisli i o totototo
No nejni to nadhera??? Bus, brouci a male brouce v popredi!!
A vyhlasuji soutez o flasku slivovice z mych zasob. Tak mi teda reknete, co to je????? A kde se to vyrabi??? Zucastnenych se neptam a ty, Tome, nenapovidej!!!
A o tohle jste prisli taky....a pak ze Vrchlabi neni punkovy mesto!!!!!!
Punk´s not dead, vy volove!!!!!!!!!!!!!!§
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Ta stříbrná věc z muzea si myslím , že je dálník a že to postavil na koleně jeden pán z tuzemska, myslím Štěpán Polák se jmenoval. Někdy v roce 1962, ale nedodělal to. Motor je v tom 1200 vzduchem chlazenej čtyřhrncovej boxer, buď broučidlo nebo Zündapp.
Jinak fotky z akce pěkný, ale počasí asi moc nepřálo, co?
Jinak fotky z akce pěkný, ale počasí asi moc nepřálo, co?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krkonose 05, aneb o co jste prisli!!!!!
[quote="kalda"]
A vyhlasuji soutez o flasku slivovice z mych zasob. Tak mi teda reknete, co to je????? A kde se to vyrabi??? Zucastnenych se neptam a ty, Tome, nenapovidej!!!
Nevyrábalo sa niečo podobné aj v ČSSR. Pokúšal sa o to jeden pán volal to "Dálnik" alebo nejak tak. Základ to malo z motocykla akurát to bola celokapotáž a malo to pomocné kolieska na rozjazd a brzdenie ktoré sa zasúvali do karosérie. Neviem ale toto to dos? pripomína.
A vyhlasuji soutez o flasku slivovice z mych zasob. Tak mi teda reknete, co to je????? A kde se to vyrabi??? Zucastnenych se neptam a ty, Tome, nenapovidej!!!
Nevyrábalo sa niečo podobné aj v ČSSR. Pokúšal sa o to jeden pán volal to "Dálnik" alebo nejak tak. Základ to malo z motocykla akurát to bola celokapotáž a malo to pomocné kolieska na rozjazd a brzdenie ktoré sa zasúvali do karosérie. Neviem ale toto to dos? pripomína.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
...skoda, ze jsem to o den nestihl - vypada to na super akci. Hlavne cumin, co borec v Loukove ma vsechno doma!
dragbug.comteam
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takze Bugz ma u me flasku.....Je to dalnik, vyroben v Brne, toto je prototyp z roku tusim 55, ale vyrabi se to dodnes!!!!!!!!!! A lita to 300Km/h, takze s tou 12kou motorem si nejsem uplne jistej!!!!!bugz píše:Ta stříbrná věc z muzea si myslím , že je dálník a že to postavil na koleně jeden pán z tuzemska, myslím Štěpán Polák se jmenoval. Někdy v roce 1962, ale nedodělal to. Motor je v tom 1200 vzduchem chlazenej čtyřhrncovej boxer, buď broučidlo nebo Zündapp.
Jinak fotky z akce pěkný, ale počasí asi moc nepřálo, co?
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
jako sorry, ale pletete jablka s hruškama nebo jste blbě poslouchali.
Tento vystavený dálník je skutečně "domácí" výroba toho inženýra z Brna a bylo takových věcí postaveno u nás více, ale všechno na bázi prototypů, nikdy žádná seriová výroba. Jako základ to mělo většinou motocykl nebo skůtr (Jawa 250-350, ČZ 501) a smyslem bylo postavit ekonomický dopravní prostředek, čemuž byl bolševik nakloněn, takže se s tím ty lidi dostali na silnici.
To co se vyrábí dodnes má jen stejný princip - jednostopá věc, sedí v tom dva lidi za sebou v uzavřený kabině. Má to taky pomocný kolečka na boku, který se po rozjezdu automaticky zasunou do dvířek jako u letadla a automaticky se vysouvají při poklesu rychlosti na určitou mez , nebo překonání mezního náklonu. Pohání to motor z BMW K1200 - vodou chlazený řadový čtyřválec, sklopený na bok - válce ve vodorovné poloze, takže nízko těžiště, za ním v bloku převodovka a náhon zadního kola kardanem. Výkon toho motoru bude dost přes 100PS, takže spolu s nízkou hmotností (všechno Al a karbon) a dokonalou aerodynamikou není rychlost hodně přes 200 nemožná.
Vyrábí se to ve Švýcarsku (tuším) a jmenuje se to
ECOMOBILE.
Tento vystavený dálník je skutečně "domácí" výroba toho inženýra z Brna a bylo takových věcí postaveno u nás více, ale všechno na bázi prototypů, nikdy žádná seriová výroba. Jako základ to mělo většinou motocykl nebo skůtr (Jawa 250-350, ČZ 501) a smyslem bylo postavit ekonomický dopravní prostředek, čemuž byl bolševik nakloněn, takže se s tím ty lidi dostali na silnici.
To co se vyrábí dodnes má jen stejný princip - jednostopá věc, sedí v tom dva lidi za sebou v uzavřený kabině. Má to taky pomocný kolečka na boku, který se po rozjezdu automaticky zasunou do dvířek jako u letadla a automaticky se vysouvají při poklesu rychlosti na určitou mez , nebo překonání mezního náklonu. Pohání to motor z BMW K1200 - vodou chlazený řadový čtyřválec, sklopený na bok - válce ve vodorovné poloze, takže nízko těžiště, za ním v bloku převodovka a náhon zadního kola kardanem. Výkon toho motoru bude dost přes 100PS, takže spolu s nízkou hmotností (všechno Al a karbon) a dokonalou aerodynamikou není rychlost hodně přes 200 nemožná.
Vyrábí se to ve Švýcarsku (tuším) a jmenuje se to
ECOMOBILE.
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 26 črc 2005, celkem upraveno 1 x.
Počasí bylo samá lehká přeháňka, ale nevadilo nám to. Jen jsme odložili společné večerní grilování. [smilie=leb.gif] [smilie=music271.gif]bugz píše:Ta stříbrná věc z muzea si myslím , že je dálník a že to postavil na koleně jeden pán z tuzemska, myslím Štěpán Polák se jmenoval. Někdy v roce 1962, ale nedodělal to. Motor je v tom 1200 vzduchem chlazenej čtyřhrncovej boxer, buď broučidlo nebo Zündapp.
Jinak fotky z akce pěkný, ale počasí asi moc nepřálo, co?
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
detaily z netu :yahoďák píše: ECOMOBILE.
Super-Turbo-Ecomobile 120
Technická data "vlajkové lodi" současného výrobce dálníků: Pohotovostní a celková hmotnost je 455, respektive 685 kilogramů. Palivová nádrž je na 47 litrů. Délka 3700, výška 1480 a šířka 1470 milimetrů. Přeplňovaný, vodou chlazený čtyřválec BMW má objem 1173 cm3 o výkonu 190 koní. Zrychlení z nuly na sto kilometrů za 4,9 vteřiny. Maximální rychlost 310 kilometrů v hodině. Spotřeba při 120 km/h - 5,55 litrů na 100 kilometrů.
Zdroj: iHNed
Vyrábí se i u nás - na letišti Brno-Medlánky. Cena přes 1 MKč.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Hele Kaldo, ty nejen, že blbě posloucháš, ale i blbě čteš....přečti si znovu moji odpověď, o sériové výrobě se tam zmiňuju hned 2x:
Co jsem nevěděl, je to, že ten původní motor vybavují už i turbem a že to pak letí přes 300...ono i s tou atmosférou to musí být mazec.To co se vyrábí dodnes má jen stejný princip ......
Vyrábí se to ve Švýcarsku (tuším) a jmenuje se to
ECOMOBILE.
Ale stejně je tenhle českej "amatérskej" dálník hezčí.....
Nic ve zlým, nedělám to kvůli tý flašce jenom:
....nema?te nám veřejnost, pane inženýre....
Alespoň vím, kam se pojedu podívat, až budu v Krkonoších a bude hnusně, dík.
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslel jsem seriovou vyrobu tady v Cechach!!!!!! A ta je doted v Brne..............
V jednadevadesátém roce se Arnold Wagner rozhodl, že výrobu kabinových motocyklů Peraves Ecomobile přenese do jiné země a napříště se bude naplno věnovat jen jejich vývoji. U společnosti Swissair, kde létal jako kapitán Jumbo Jetu, dal výpověď a rozjel se po Evropě. Od svých kamarádů, akrobatických letců, dostal tip na letiště v Brně-Medlánkách, kde kdysi existovala prototypová dílna větroňů. Protože měl s Čechy nejlepší zkušenosti, zvedl telefon a volal.
Neuplynuly ani tři měsíce a montáž unikátních dálníků v dílnách na letišti v Medlánkách se rozjela. Za dvanáct let se jich doslova na koleně vyrobilo víc než padesát.
Největší zájem o ně mají v Německu, Švýcarsku, Francii a Spojených státech. Dva stroje jezdí v Brně, jeden v Českých Budějovicích. V zahraničí si je kupují movití podnikatelé, bankéři, hoteliéři i vysloužilí piloti.
Na dálníka totiž opravdu musíte mít. Nejlevnější nový stroj přijde v přepočtu na jeden a půl miliónu korun, nejdražší jednosedadlové speciály až na tři milióny.
V jednadevadesátém roce se Arnold Wagner rozhodl, že výrobu kabinových motocyklů Peraves Ecomobile přenese do jiné země a napříště se bude naplno věnovat jen jejich vývoji. U společnosti Swissair, kde létal jako kapitán Jumbo Jetu, dal výpověď a rozjel se po Evropě. Od svých kamarádů, akrobatických letců, dostal tip na letiště v Brně-Medlánkách, kde kdysi existovala prototypová dílna větroňů. Protože měl s Čechy nejlepší zkušenosti, zvedl telefon a volal.
Neuplynuly ani tři měsíce a montáž unikátních dálníků v dílnách na letišti v Medlánkách se rozjela. Za dvanáct let se jich doslova na koleně vyrobilo víc než padesát.
Největší zájem o ně mají v Německu, Švýcarsku, Francii a Spojených státech. Dva stroje jezdí v Brně, jeden v Českých Budějovicích. V zahraničí si je kupují movití podnikatelé, bankéři, hoteliéři i vysloužilí piloti.
Na dálníka totiž opravdu musíte mít. Nejlevnější nový stroj přijde v přepočtu na jeden a půl miliónu korun, nejdražší jednosedadlové speciály až na tři milióny.
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
8)yahoďák píše:jako sorry, ale pletete jablka s hruškama nebo jste blbě poslouchali.
Tento vystavený dálník je skutečně "domácí" výroba toho inženýra z Brna a bylo takových věcí postaveno u nás více, ale všechno na bázi prototypů, nikdy žádná seriová výroba.
Ale zanechmez hadek!!! Inzenyr nejsem a flasu dame spolu!!
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
důvod? - můžu se tam vyvenčit se psem, ale to vozítko jsem několikrát viděl a nijak mi neučarovalo a co vím tak se prostě předělá rám z BMW a hodí se na to laminát a přídavný kolečka a je to - až teď jsem se dozvěděl o dalších možnostech jako je turbo a další úpravy.......no tk se tam teda stavím - ukecali jste měyahoďák píše:tak jo dáme.
Novodobý dálníky Ecomobile se tedy vyrábí už jen v Brně, to je celkem prima pocit vědět, že jsou u nás fachmani, kterým svěřili výrobu takovýhle exkluzivní záležitosti....což takhle nějaký špion z Brna, že by zabrousil do Medlánek na letiště a získal něco fotek přímo z výroby?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Je tak ako píše yahoďak .yahoďák píše:jako sorry, ale pletete jablka s hruškama nebo jste blbě poslouchali.
Tento vystavený dálník je skutečně "domácí" výroba toho inženýra z Brna a bylo takových věcí postaveno u nás více, ale všechno na bázi prototypů, nikdy žádná seriová výroba. Jako základ to mělo většinou motocykl nebo skůtr (Jawa 250-350, ČZ 501) a smyslem bylo postavit ekonomický dopravní prostředek, čemuž byl bolševik nakloněn, takže se s tím ty lidi dostali na silnici.
To co se vyrábí dodnes má jen stejný princip - jednostopá věc, sedí v tom dva lidi za sebou v uzavřený kabině. Má to taky pomocný kolečka na boku, který se po rozjezdu automaticky zasunou do dvířek jako u letadla a automaticky se vysouvají při poklesu rychlosti na určitou mez , nebo překonání mezního náklonu. Pohání to motor z BMW K1200 - vodou chlazený řadový čtyřválec, sklopený na bok - válce ve vodorovné poloze, takže nízko těžiště, za ním v bloku převodovka a náhon zadního kola kardanem. Výkon toho motoru bude dost přes 100PS, takže spolu s nízkou hmotností (všechno Al a karbon) a dokonalou aerodynamikou není rychlost hodně přes 200 nemožná.
Vyrábí se to ve Švýcarsku (tuším) a jmenuje se to
ECOMOBILE.
Za bolševika to šlo postavi? len v rovine idei boja proti kapitalizmu a s kúskom š?astia. Ten staviteľ dostal nato aj špz a to vďaka mladému policajtovi ktorý sa notom povozil a bol s toho hotový. Myslím že sa o tom písalo aj tippro Oldtimery asi pred 5-6 rokmi.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž