VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Několikrát jsem začal psát nějaké povídání k našemu výletu do Švédska, ale když jsem si to přečet, tak mi bylo jasné, že by text byl hrozně dlouhý a špatně by se četl. Proto jsem se rozhodl raději komentovat obrázky.
Nutno přiznat, že jsme měli příležitost se podívat tam, kam se normálně nepodíváte. Dveře nám otevírali naši švédští kamarádi, kteří jsou také broukaři.
No zkrátka podívejte se sami:
Moje maličkost, MK za objektivem, Dany a Anders. Právě jsme vysápli rám na MK půleňáka. Takto se přistupovalo ještě před pár lety k "novějším" Broukům. Dárce plechařiny, zde zrovna ročník 1959. Au, au, je to škoda! Na další fotografii KdF Brouk modelový rok 1943 Toto auto je sice mimo oblast našeho zájmu, ale kdo má rád stará auta, tak pochopí, že tohle se vyfotit musí. Jedná se o francouzský vůz Amilcar z roku 1927. Jak sami vidíte, je to závodní vůz o výkonu 30PS. Zajímavostí je, že pochází z Čech.
Nutno přiznat, že jsme měli příležitost se podívat tam, kam se normálně nepodíváte. Dveře nám otevírali naši švédští kamarádi, kteří jsou také broukaři.
No zkrátka podívejte se sami:
Moje maličkost, MK za objektivem, Dany a Anders. Právě jsme vysápli rám na MK půleňáka. Takto se přistupovalo ještě před pár lety k "novějším" Broukům. Dárce plechařiny, zde zrovna ročník 1959. Au, au, je to škoda! Na další fotografii KdF Brouk modelový rok 1943 Toto auto je sice mimo oblast našeho zájmu, ale kdo má rád stará auta, tak pochopí, že tohle se vyfotit musí. Jedná se o francouzský vůz Amilcar z roku 1927. Jak sami vidíte, je to závodní vůz o výkonu 30PS. Zajímavostí je, že pochází z Čech.
Co přijde dál???
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Ještě ještě,povídej.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Následuje fotografie naloženého rámu do VW Sharan. Bohužel jsme nevyfotili, když bylo naloženo úplně všechno ale pro představu to stačí.
Brouk půleňák, rok výroby 1952 v původním stavu s úpravou motoru, kterou si nepamatuji jak se jmenuje. MK věřím, že doplní... Na dalších fotografiích Ovál, nejsem si jistý ale tuším, že rok 1954:
Další fotografie ukazují vybavení dílny. Moc pěkné. Na první fotografii palubka rok 1948. Na druhé fotografii originální dílenské nářadí z VW servisu. Následuje řada 25PS motorů, a to je vyfocený jen zlomek. No zkrátka se Brouci do Švédska dovážely od roku 1948! A nyní něco pro opravdové fajnšmekry v kategorii Vintagespeed. Motor Denzel 1500ccm, který se jen tak válí na zemi!
Pár dalších fotek, jsme pořídili u Andersova kamaráda.Brouk půleňák, rok výroby 1952 v původním stavu s úpravou motoru, kterou si nepamatuji jak se jmenuje. MK věřím, že doplní... Na dalších fotografiích Ovál, nejsem si jistý ale tuším, že rok 1954:
Další fotografie ukazují vybavení dílny. Moc pěkné. Na první fotografii palubka rok 1948. Na druhé fotografii originální dílenské nářadí z VW servisu. Následuje řada 25PS motorů, a to je vyfocený jen zlomek. No zkrátka se Brouci do Švédska dovážely od roku 1948! A nyní něco pro opravdové fajnšmekry v kategorii Vintagespeed. Motor Denzel 1500ccm, který se jen tak válí na zemi!
Co přijde dál???
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
A pokračujeme letem Švédskem. Další fotografie ukazuje VW Brouka, rok výroby 1948.
Kabriolet VW roku výroby 1950 a musíme si uvědomit, že kabriolety se vyráběli od roku 1949. Toto je výrobce Karmann.
A toto jsou fotografie dalšího nadšence, kterého jsme navštívili. 2x Porsche 356A a 1x Porsche 356B. Doufám, že si to dobře pamatuji. Nejsem v 356 kovaný.Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Dovolím si odpovědět za Mílu. Jde o sadu Express Kit od Autotechnik KG. Začali ji dělat už na 25PS motory.Pár dalších fotek, jsme pořídili u Andersova kamaráda.
Brouk půleňák, rok výroby 1952 v původním stavu s úpravou motoru, kterou si nepamatuji jak se jmenuje. MK věřím, že doplní...
Buď je to náhoda nebo znamení, ale tento motor dlouhá léta zdobil pozadí mého monitoru a díky němu jsem propadl Vintage speed
Jsem rád, že znám někoho, kdo zná někoho, kdo zná majitele tohoto vozu
PS: Ty Cykolonvé filtry byly součástí.
- Přílohy
-
- express-3.jpg (29.34 KiB) Zobrazeno 5876 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Jo, jo, jo, tak se to přesně jmenovalo. Já hlava děravá jsem to zapoměl i když mi to Milda několikrát opakoval.
Co přijde dál???
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Ano, Ano, ještě říkal, že má upravené hlavy, zvýšenou kompresi a dobový sportovní výfuk.
Suma sumárum prý 46PS.
Suma sumárum prý 46PS.
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Kurna to je porno!
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Správně, bylo to takové VW porníčko.Andy píše:Kurna to je porno!
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Musím si ty obrázky prohlížet opatrně. Málem jsem si cvrknul do trenek.
Každý celek se skládá z detailů.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
krávo.......
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Od čeho má ten express brouk popáleninu?
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Amilcar měl v ČSR velmi agilního zástupce a pokud si otevřete dobový motoristický tisk, v každém čísle uvidíte na něj reklamu. A to prosím v době, kdy o mnoha dnešních automobilkách nebylo ani vidu, ani slechu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
zahořelo mu relé ...lope píše:Od čeho má ten express brouk popáleninu?
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Dle informací, které od Anderse mám, je to auto koupeno od ředitele továrny Avia, kde mu zřejmě to auto také opravovali. Jestli bylo auto koupeno v ČR nevím!Pětišroub píše:Amilcar měl v ČSR velmi agilního zástupce a pokud si otevřete dobový motoristický tisk, v každém čísle uvidíte na něj reklamu. A to prosím v době, kdy o mnoha dnešních automobilkách nebylo ani vidu, ani slechu.
Co přijde dál???
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Ondra si přivezl krásné auto a já téměř kompletní podvozek na mého půleňáka 1950.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: Švédsko ve fotografiích - OB a M.K. 2011
Ty fotky jsou jak z obalu knížky od nakladatelství Haynes.
Každý celek se skládá z detailů.