CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
No on bude "Y" něco jako Stig v Top Gearu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
...to je příčesek(model Robert Kodym)...vzal to jen kvůli tomu,že k tomu dávali...jako bonus...dvoje chlupatý nalepovací prsa...který mi poslal...takže máme každej jedny...Vincent píše:Já teda jenom zírám...od té doby, co jsem Yahoďáka viděla naposledy...mu neuvěřitelně narostly vlasy...trochu si myslím, že už je má dokonce delší než já .
...von mi chtěl udělat radost...
You can't win 'em all...
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
No kazdopadne najednou videt matadora Yahodaka presne o pulnoci (hodina kdy jsme meli u 5srouba sraz pred vyjezdem) byl sok. Ne nadarmo se rika ze pulnoc je hodina duchu. Dokonce jsem si na nej musel sahnout abych se presvedcil ze je doopravdicky. Byl a mel jsem z toho radost, po tech letech jsem uz skoro nevedel jak vypada. No s tema vlasama spis jak Velky Manitoo
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
Same .. není to tak dávno,co jsme se o tom bavili, jestli on pan Y. nejni jen virtualní postava.. a najednou si pozuje v říši jako by se nechumelilo..Sam píše:Tak z těch posledních fotek se dá říci snad jen jediné... Tywole, on Yahoďák asi skutečně existuje ?
To už je skoro na založení noveho Topicu...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
Pan Y je rozhodně skutečný
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
pěkně jste mi skočili na nastrčeného dvojníka, tzv. kusovku.
Aleš má u mě za tu story s žehličkou nalepovací chlupatý prsa, až zase budu nakupovat (sorry Petře).
A Bubo...já jezdím ...jezdím jako motorová myš..jen na zábavu není moc času .. a co bych dělal na srazech, bych tam byl jak ten bezdomovec
Víc než ta zmíněná sázka mě začíná děsit jak si mě kdo představoval [smilie=hidesbehindsofa.gif]
Ale to jindy, teď popojedeme....
Takže jedeme dál, opět po dálnici. Začíná mě zmáhat únava a skoro zaklimbávám. Nejsem sám, kdo s tím bojuje, bodlo by autorádio…a tak si Pětišroub za volantem nejdřív pohvizduje…posléze si zpívá popěvky různých populárních songů… Andy se k němu připojuje…
Řeknu vám, chtělo se mi spát strašně moc, ale to dvouhlasné skřehotání by probudilo i mrtvolu…. Dělám že spím, ale když přijde na řadu song od Ivana Mládka „Koukejte vycouvat“, dojde mi, že jim tam něco chybí…vyčkám si na správnou chvíli a za nápěv ..tváříte se, že mě neslyšíte…“ vpálím chybějící „bababá“ ….a jsem zpátky ve hře.
Na předměstí se ještě Pětišroub staví pro další maličkost, opět lehké zdržení, pán není doma, ale o pár bloků vedle, ale najdeme ho, vyřešíme a užuž upalujeme směr Muzeum Prototyp. Krafter kvičí jako podsvinče před zabijačkou, ale děláme, že to neslyšíme, hlavně dojet do Muzea.
Díky zdržením se dostáváme do odpolední dopravní špičky..kličkujeme mezi semaforama, Andy na každém ujišťuje skrze přepážku Cígleráčka, že už tam budeme, a že je tady a aby se nebál.... a co horšího, dostává hlad.
A: „hele, mekáč, zastavíme na jídlo?!“ ..dvojhlas: “Ne, budem jíst až po muzeu!“ za chvíli „hele, burger king, zastavíme?“ ….“ne, nebudeme jíst!“ …. Když se to ještě několikrát opakuje, pohrozí mu Pětišroub, že ho i s Cígleráčkem vysadíme uprostřed křižovatky. Ta představa se mi tuze zalíbila …. No považte: Krafter odjíždí..Andy stojí u Cígleráčka sám uprostřed křižovatky… auta se rozjíždějí… Andy chce zmizet z křižovatky, beznadějně točí startovací klikou…nic….obrací se na kolemjdoucí a žadoní „Bitte komen Sie ... und...und.... Strkenzie !!“
Každopádně tahle vize zabrala, je ticho, klid a probíjíme se zácpou … po chvíli poznávám známá místa, v Hamburgu jsem byl snad osmkrát a to město se mi vždycky moc líbilo. Na Pětišroubovi je znát, že už mele z posledního, pouští si MP3 z telefonu… Míjíme jezero..Kennedys Brücke… tunel, blíží se přístav..a už tam budem…tamhle…jo… zaparkovat… chci si vyfotit ještě za denního světla stylový vchod, počkejte kluci….ale není nad dobré kamarády, že..podívejte, co z toho vyšlo: Tak jsem se konečně dočkal...jsme tam .... a co tam bylo k vidění a co se tam dělo..na to si počkejte do příště
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
Nepamatuji si ze by jsme projizdeli Hamburskym Red Light District .yahoďák píše: … po chvíli poznávám známá místa, v Hamburgu jsem byl snad osmkrát a to město se mi vždycky moc líbilo.
No kazdopadne ti sycaci by mne a Cigleracka normalne nechali na pospas uprostred krizovatky ale ta predstava jak lomcuju klikou a prosim o Strkenzie mne hodne rozesmala, takze jsem jim to odpustil. I kdyz jsem mel hlad jak vlk........ No nic no, zachranil to ten Bababa, protoze celou dobu jsme zpivali s 5sroubem, Y byl ticho, no a najednou tohle z neho vyleze .
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
[smilie=rofl5.gif] [smilie=rofl5.gif] [smilie=rofl5.gif] [smilie=rofl5.gif] [smilie=rofl5.gif]yahoďák píše:vpálím chybějící „bababá“ ….a jsem zpátky ve hře
Tak jsem se smal, ze se na me prisli podivat deti, jestli jsem v poradku.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: CESTOPIS: Kraft(er) mit freunde
...potom naučnej slovník lže:Sam píše:Tak z těch posledních fotek se dá říci snad jen jediné... Tywole, on Yahoďák asi skutečně existuje ?
Yahoďák - Fiktivní bytost ke které se v době vědomostního vakua obrací většina VW nadšenců s prosbou o radu či pomoc. Druhým významem pojmu je legalizace velice raritních VW dílů (viz NOSovky, kouzelný dědeček) před zraky odborné veřejnosti. Nejužívanější slovní spojení: Mám to od Yahodáka, Yahoďák říkal, že.... Jedu k Yahoďákovi, díl XY přivezu
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
jóó mládek, to je pecka, ale bababá bych asi ndal, yahoďáku jsi ďábel
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
... a dal?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
by mě zajímalo co bylo s tím Craftrem.ale asi nějaká dramatická krávovinka, že ?
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
nevím, zkusím zjistit. Byl to vůz z půjčovny, takže mě to přestalo zajímat ve chvíli kdy jsem vůz vrátil a oznámil závadu. Co jsem googloval, tak stížnosti jsou zejména na kvalitu kardanových kloubů.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
Ja vim naprosto presne co s nim bylo: byl zoufalej z toho koho veze, az z toho "onemocnel". Ani se mu nedivim .
No, pridam taky trochu ze sveho: s fnukacim a kvylejicim Kraft(er)em jsme tedy prijeli k tolik vytouzenemu Prototyp muzeu, navzdory toho ze mne zbytek posadky mucil hlady (tim samozrejme mimo meho milovaneho Ciglericka, kocourek jeden [smilie=1luvu.gif] ). Ale budiz, krme v predstave jedinecneho motoristyckeho zazitku muj hlad lehounce ztisil.
Vesli jsme do budovy kde nas hned odchytil mistni pokladni, ci co, a znamym nemeckym humorem (v duchu jsem mu rikal "drz uz tu hubu") nam prodaval vztupenky s poplatkem k pouziti kamery. Nase exkurze zacala u techto 2 absolutne nadhernych exemplaru. Nejprve to byl posledni dochovany 4 mistny Denzel! Jen skoda ze jsme se nemohli podivat pod kapotu, ale mozna to bylo dobre, jinak by se mi rozbyl zip u kalhot ...... Ten druhy je naprosto jedinecny kousek, a to zavodni Porsche. Vic o nem vy Sam , mne se to proste tak libilo ze jsem ukecal kluky aby jsme navstivili mistni toalety, byl jsem takhle daleko o toho abych si ucvrnknul do gati. Je taky pravda ze Yahodak na ne byl spis zvedavy nez aby vykonal potrebu, uz ani nevym proc. No a protoze chlapy zustavaji kluky po celi zivot, tak jsem tam trochu blbli
No, pridam taky trochu ze sveho: s fnukacim a kvylejicim Kraft(er)em jsme tedy prijeli k tolik vytouzenemu Prototyp muzeu, navzdory toho ze mne zbytek posadky mucil hlady (tim samozrejme mimo meho milovaneho Ciglericka, kocourek jeden [smilie=1luvu.gif] ). Ale budiz, krme v predstave jedinecneho motoristyckeho zazitku muj hlad lehounce ztisil.
Vesli jsme do budovy kde nas hned odchytil mistni pokladni, ci co, a znamym nemeckym humorem (v duchu jsem mu rikal "drz uz tu hubu") nam prodaval vztupenky s poplatkem k pouziti kamery. Nase exkurze zacala u techto 2 absolutne nadhernych exemplaru. Nejprve to byl posledni dochovany 4 mistny Denzel! Jen skoda ze jsme se nemohli podivat pod kapotu, ale mozna to bylo dobre, jinak by se mi rozbyl zip u kalhot ...... Ten druhy je naprosto jedinecny kousek, a to zavodni Porsche. Vic o nem vy Sam , mne se to proste tak libilo ze jsem ukecal kluky aby jsme navstivili mistni toalety, byl jsem takhle daleko o toho abych si ucvrnknul do gati. Je taky pravda ze Yahodak na ne byl spis zvedavy nez aby vykonal potrebu, uz ani nevym proc. No a protoze chlapy zustavaji kluky po celi zivot, tak jsem tam trochu blbli
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
A protoze tam zrovna byla vystava vozu Formule 1, tak jsme zamirili k ni, s tim ze si ji rychle projdeme aby jsme ji meli takzvane z krku. No, to byla jen domenka. 5tisroub a ja nejsme fandove F1, za to pan Y tam skakal cca 10-15 minut okolo kazdeho vozu (bylo jich tam tusim 9 ci 10 kusu). Po nejake dobe uz to bylo na mne prilis dlouhe, podival jsem se na 5tisrouba, evidentne na neho uz take, pak jsme se podivali na pana Y, a kdyz jsme videli jak tam okolo tech placek na kolech tak radostne poskakuje tak jsme si rekli ze ho nechame a trpelive pockame az se vyskace, vzdyt uz tak dlouho nikde nebyl tak mu tu radost nebudeme kazit . Tady je par kousku ktery mne osobne nejvic oslovili
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
...no tak todle sou konečně stroje,na který se dá koukat...
You can't win 'em all...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
…hezky Andy ale koukám, že mám co vysvětlovat
Tak nejdřív s tím záchodem…aby z toho nebyl cestoPiss …to je tak…. Píšu Petrovi 914 „brácho, zejtra jedu s Pětišroubem a Andym do Hamburgu, muzeum Prototyp…chceš tam něco konkrétního nafotit“ …i Petr odpověděl něco ve smyslu „.. vyfoť se tam na záchodě v zrcadle, vole ….tak snad víš co se nám líbí ne?“ Y: „jak si přeješ!“
Samozřejmě se před klukama stačilo jen slůvkem zmínit …a už jsme letěli po schodech do suterénu ..ještě, že tam nikdo jiný nebyl
Mimochodem, když už jsme na WC….říkává se, že podle záchodu se pozná úroveň lokálu…tak tady to platí beze zbytku - strohá elegance, luxusní designové provedení, ale vše vysoce funkční….a dokonale čísté… i po naší návštěvě!
A než vysvětlím tu Formuli 1, tak ještě zůstaneme dole……samozřejmě nás Jenda napřed táhnul k modelu větrného tunelu... a zatímco si chlapci hráli s čmoudíkama já fotil všechno kolem…ve vitrínách po obvodu bylo plno luxusních dobových fotek poválečných závodních aut…. Samozřejmě krom nezajímavých vehiklů poháněných motocyklovými motory BMW tam bylo pár vozidel s díly z KdF/VW… něco známé věci, ale dosud neviděné záběry nebo detaily, něco věci dosud neznámé (tedy mě určitě). Na vybrané kousky se podíváme ve specializovaném topiku
U výstupu z této části je vystavena moc pěkná školní pomůcka – názorný řez agregátem a zadní nápravou brouka Chvíli jsme to okukovali, proběhla obligátní tipovačka o jaký ročník jde..a pak kdosi pravil „co by se nám z toho mohlo hodit?“ záhy jsme seznali, že nic…vše bylo prořezáno…už odcházíme a najednou mě osvítila myšlenka: „moment, je na tom bílej knoflík řadičky, ten přece na flat4 někdo sháněl ne?“ Řehtáme se a radši mažeme nahoru ……… do sonderausstellung, tematicky věnované výročí 60 let Formule 1. Musím přiznat, že jsem se samozřejmě předem podíval co v Muzeu bude a z tohohle jsem moc odvázanej nebyl, protože ani já nejsem kdovíjaký nadšenec do F1, dohromady o ní nic moc nevím a nikdy jsem se o ní extra nezajímal. Jenomže…. když jsem vedle těch skvostů stál tak blízko, že bych si na ně mohl sáhnout a mohl pozorovat všechny detaily..tak mě to vzalo u srdce..a k některým kusům jsem si i lehnul
Co tam bylo konkrétně za kusy se račte podívat sami na webu muzea, sem hodím jen pár zajímavostí. Bylo senzační sledovat krásné detaily jako výfukové potrubí tohoto Maserati: A zejména porovnávat nesmírně, tedy spíš vesmírně rychlý pokrok ve vývoji F1 prostřednictvím vozů, které od sebe dělilo tu pár, tu desítky let.
Aerodynamika z roku 1972…hliníková lopata Matra-Simca MS120 z roku 1972 jen o deset let později byl překrásný Lotus 98T po Ayrtonu Sennovi už o dost jinde: Oproti tomu BMW Sauber F1.07 - osazený tolika a tak složitýma prvkama, že by to vydalo na extra topik..tak jen pár detailů: Největší radost jsem pochopitelně měl z výše uvedeného stříbrného doutníku Porsche 718/2, 1961-64 ...jak tam u něj s Pětišroubem stojíme…v němém úžasu. Tohle je jedno z aut, o kterých jsem ani nesnil, že bych je vůbec někdy mohl vidět na vlastní oči, natož takhle zblízka.
1498ccm/150PS /570kg - na svojí dobu slušný….i když o „pár“ let později ve vrcholu turbo éry ze stejného objemu dostali až 800PS…. Co nás dostalo, je fakt, že krom zcela seriových ráfků 15“ má tahle formule přední nápravu s torzkama ala brouk, dokonce ramena jsou sériová a nesou na sobě VW partsnumber: A opět pro porovnání BMW/Sauber a jeho pojetí přední nápravy o několik světelných let dál: Jistě chápete, že jsem se odsud nemohl odtrhout…ale museli jsme dál…
Zůstaňte naladěni, protože
v hlavní expozici
tam děly se věci.
Tak nejdřív s tím záchodem…aby z toho nebyl cestoPiss …to je tak…. Píšu Petrovi 914 „brácho, zejtra jedu s Pětišroubem a Andym do Hamburgu, muzeum Prototyp…chceš tam něco konkrétního nafotit“ …i Petr odpověděl něco ve smyslu „.. vyfoť se tam na záchodě v zrcadle, vole ….tak snad víš co se nám líbí ne?“ Y: „jak si přeješ!“
Samozřejmě se před klukama stačilo jen slůvkem zmínit …a už jsme letěli po schodech do suterénu ..ještě, že tam nikdo jiný nebyl
Mimochodem, když už jsme na WC….říkává se, že podle záchodu se pozná úroveň lokálu…tak tady to platí beze zbytku - strohá elegance, luxusní designové provedení, ale vše vysoce funkční….a dokonale čísté… i po naší návštěvě!
A než vysvětlím tu Formuli 1, tak ještě zůstaneme dole……samozřejmě nás Jenda napřed táhnul k modelu větrného tunelu... a zatímco si chlapci hráli s čmoudíkama já fotil všechno kolem…ve vitrínách po obvodu bylo plno luxusních dobových fotek poválečných závodních aut…. Samozřejmě krom nezajímavých vehiklů poháněných motocyklovými motory BMW tam bylo pár vozidel s díly z KdF/VW… něco známé věci, ale dosud neviděné záběry nebo detaily, něco věci dosud neznámé (tedy mě určitě). Na vybrané kousky se podíváme ve specializovaném topiku
U výstupu z této části je vystavena moc pěkná školní pomůcka – názorný řez agregátem a zadní nápravou brouka Chvíli jsme to okukovali, proběhla obligátní tipovačka o jaký ročník jde..a pak kdosi pravil „co by se nám z toho mohlo hodit?“ záhy jsme seznali, že nic…vše bylo prořezáno…už odcházíme a najednou mě osvítila myšlenka: „moment, je na tom bílej knoflík řadičky, ten přece na flat4 někdo sháněl ne?“ Řehtáme se a radši mažeme nahoru ……… do sonderausstellung, tematicky věnované výročí 60 let Formule 1. Musím přiznat, že jsem se samozřejmě předem podíval co v Muzeu bude a z tohohle jsem moc odvázanej nebyl, protože ani já nejsem kdovíjaký nadšenec do F1, dohromady o ní nic moc nevím a nikdy jsem se o ní extra nezajímal. Jenomže…. když jsem vedle těch skvostů stál tak blízko, že bych si na ně mohl sáhnout a mohl pozorovat všechny detaily..tak mě to vzalo u srdce..a k některým kusům jsem si i lehnul
Co tam bylo konkrétně za kusy se račte podívat sami na webu muzea, sem hodím jen pár zajímavostí. Bylo senzační sledovat krásné detaily jako výfukové potrubí tohoto Maserati: A zejména porovnávat nesmírně, tedy spíš vesmírně rychlý pokrok ve vývoji F1 prostřednictvím vozů, které od sebe dělilo tu pár, tu desítky let.
Aerodynamika z roku 1972…hliníková lopata Matra-Simca MS120 z roku 1972 jen o deset let později byl překrásný Lotus 98T po Ayrtonu Sennovi už o dost jinde: Oproti tomu BMW Sauber F1.07 - osazený tolika a tak složitýma prvkama, že by to vydalo na extra topik..tak jen pár detailů: Největší radost jsem pochopitelně měl z výše uvedeného stříbrného doutníku Porsche 718/2, 1961-64 ...jak tam u něj s Pětišroubem stojíme…v němém úžasu. Tohle je jedno z aut, o kterých jsem ani nesnil, že bych je vůbec někdy mohl vidět na vlastní oči, natož takhle zblízka.
1498ccm/150PS /570kg - na svojí dobu slušný….i když o „pár“ let později ve vrcholu turbo éry ze stejného objemu dostali až 800PS…. Co nás dostalo, je fakt, že krom zcela seriových ráfků 15“ má tahle formule přední nápravu s torzkama ala brouk, dokonce ramena jsou sériová a nesou na sobě VW partsnumber: A opět pro porovnání BMW/Sauber a jeho pojetí přední nápravy o několik světelných let dál: Jistě chápete, že jsem se odsud nemohl odtrhout…ale museli jsme dál…
Zůstaňte naladěni, protože
v hlavní expozici
tam děly se věci.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
Yahoďáku, kdyby jen knoflík řadičky. Je tam i schovaný kohout topení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: CeStoPis: Kraft(er) mit freunde
Uz ne delam si sranduSam píše:Yahoďáku, kdyby jen knoflík řadičky. Je tam i schovaný kohout topení.