Těsnění přístrojů T2

...pro opravu či zprovoznění Vašeho plecháčka (plechového miláčka)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 710
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Těsnění přístrojů T2

Příspěvek od Radek »

Sháním těsnění do palubky - gumový kroužek průměr 78 mm (ta menší díra na hodiny, otáčkoměr....).
Těsnění se mi rozpadlo a otáčkoměr za jízdy zmizel pod palubkou :-)

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 734
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: Těsnění přístrojů T2

Příspěvek od tarmara »

jaké tam je těsnění? zrovna otáčkoměr mám chycený jako hodiny na dva šroupky zezadu palubky viz. https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/typ+ ... 57-104000/
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 710
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Re: Těsnění přístrojů T2

Příspěvek od Radek »

Uchycení mám taky na dva šroubky, ale přes volné "packy".
Tím, že se těsnění rozpadlo, vznikla vůle a sklíčko i otáčkoměr vyklouzl z pacek.

Těsnění jsem měl mezi plechem hrnce otáčkoměru a sklíčkem. Profilovaná guma zhruba L profilu (do toho vnitřního rohu L se opíral hrnec, z vnější strany tlačila guma sklíčko proti zadní straně palubky).
Dost možná byla guma součást otáčkoměru (VDO), ale třeba to mají i hodiny?

(Jako dalo by se to tam dát i bez těsnění, ale třeba se někde najde...)

Tady je vidět ten rozsypaný gumový kroužek spadlý dole ve spodním lemu palubky:
tesneni.jpg
tesneni.jpg (44.36 KiB) Zobrazeno 217 x

Odpovědět