Bruno 1973
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
dneska na vše musí být videonávod nebo alespoň obrázek.
Otevřený tunel znamená že je odbodovaný ten spodní plech a vidíš do útrob celé páteře.
Otevřený tunel znamená že je odbodovaný ten spodní plech a vidíš do útrob celé páteře.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
hahaha.....doba se mění, video se točí na kde co
tak ještě jeden laickej dotaz: Dá se ten spodní plech odbodovat na nastrojeném autě? Odboduji plech, vyměním trubky pro ovládání topníků a zase přiboduji?
tak ještě jeden laickej dotaz: Dá se ten spodní plech odbodovat na nastrojeném autě? Odboduji plech, vyměním trubky pro ovládání topníků a zase přiboduji?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - táhlo řazení
Mám za sebou další gynekologickou akci a přitom to začalo tak nenápadně. Možná řeknete, že pořadí není úplně správné, ale nejdříve jsem pořádně vystříkal tunel.
Namontoval převodovku.
A teď je čas ho tam strčit. Samozřejmě, že táhlo řazení.
Prostě nuda, jsem si říkal.
Ale ať jsem se snažil jak chtěl, hladil ho, nakláněl na jednu nebo druhou stranu, přetáčel, prosil, nadával, používal sílu, prostě kdybych se třeba posral, tak jsem se vždycky zašprcnul o tunel a velikost otvoru v kladivu už mě nedovolila ho víc sklonit.
Přemýšlel jsem nad tím jak je toto možné, vždyť při rozebírání auta šlo táhlo normálně ven. A pak jsem si uvědomil, že původní kladivo bylo jiné. Dole je původní a nahoře současné. Na něm je větší vybrání aby šlo namontovat hřebenové řízení. Je možné, že v takovém případě bylo i táhlo jinak tvarované, ale je to jenom moje spekulace a v ETCE jsem našel pouze to, že je jiné táhlo u 1303 a 1302.
Chvíli jsem kolem toho bezradně chodil a pak mě napadlo, když se brání zepředu, zda bych to neměl zkusit zezadu. Třeba si dá říct. Bylo to poněkud natěsno, kapku problém trefit se mezi trubičky, ale pořád to kladlo menší odpor než z druhé strany.
Táhlo se mě podařilo nastrkat až k příčce na které drží benzinová trubka.
Abych ho dostal nad příčku bylo potřeba ho nejprve háčky zvednout ze dna.
Měl jsem trošku obavu, zda se podaří dostat táhlo tak daleko do kladiva aby bylo možné konec tyče vložit do pouzdra, ale dopadlo to výborně. Je v podstatě až u předního otvoru. Skrz ale nejde, bylo by potřeba spodní okraj rozšířit.
Bylo to takové hezké, poetické odpoledne.
Namontoval převodovku.
A teď je čas ho tam strčit. Samozřejmě, že táhlo řazení.
Prostě nuda, jsem si říkal.
Ale ať jsem se snažil jak chtěl, hladil ho, nakláněl na jednu nebo druhou stranu, přetáčel, prosil, nadával, používal sílu, prostě kdybych se třeba posral, tak jsem se vždycky zašprcnul o tunel a velikost otvoru v kladivu už mě nedovolila ho víc sklonit.
Přemýšlel jsem nad tím jak je toto možné, vždyť při rozebírání auta šlo táhlo normálně ven. A pak jsem si uvědomil, že původní kladivo bylo jiné. Dole je původní a nahoře současné. Na něm je větší vybrání aby šlo namontovat hřebenové řízení. Je možné, že v takovém případě bylo i táhlo jinak tvarované, ale je to jenom moje spekulace a v ETCE jsem našel pouze to, že je jiné táhlo u 1303 a 1302.
Chvíli jsem kolem toho bezradně chodil a pak mě napadlo, když se brání zepředu, zda bych to neměl zkusit zezadu. Třeba si dá říct. Bylo to poněkud natěsno, kapku problém trefit se mezi trubičky, ale pořád to kladlo menší odpor než z druhé strany.
Táhlo se mě podařilo nastrkat až k příčce na které drží benzinová trubka.
Abych ho dostal nad příčku bylo potřeba ho nejprve háčky zvednout ze dna.
Měl jsem trošku obavu, zda se podaří dostat táhlo tak daleko do kladiva aby bylo možné konec tyče vložit do pouzdra, ale dopadlo to výborně. Je v podstatě až u předního otvoru. Skrz ale nejde, bylo by potřeba spodní okraj rozšířit.
Bylo to takové hezké, poetické odpoledne.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Vsiml jsem si, ze mas lakovan vnitrek tunelu. Jak se takova procedura provadi ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
na pohlad sa zda ako lakovane ponorom... ale lisak asi vymyslel nieco viac underground
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Budu to muset zjistit, to není moje práce. Je fakt, že je to nastříkané nejen kam oko běžně dohlédne, ale v celé délce tunelu a tak mě napadlo zda to nedělal když byl otevřený.Sam píše:Vsiml jsem si, ze mas lakovan vnitrek tunelu. Jak se takova procedura provadi ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Já to dělám pistolí na dutiny. Nafoukám do tunelu/prahů mlhu a čekám až se usadí všude kde je třeba. Ale jsem zvědavý na tvůj postup, vypadá to pěkně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
pistole na dutiny se od pistole na plastické sra.... liší jen hadičkou s dírama do stran na konci. taky bych to tipoval. Spoje plechů vypadají zalité.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Bude někdo vědět proč jsem tam nemohl dostat korektním způsobem to táhlo řazení ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Bruno 1973
Lisaku a nezronaval si ho?Ja som moje mal trocha prehnute ako luk,patral som ci to tak ma byt a na sambe som sa docital ze je to od vyroby.Navliect vdaka prehnutiu islo dobre.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ne, nerovnal a že musí být prohnuté vím. Po tom co jsem ho vyndal tak jsem ho pouze očistil. Já bych to viděl tak, že u auta s hřebenovým řízením by mělo být jiné táhlo ještě víc nebo jinak zprohýbané.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Pomalu se chystám na kompletaci zadní nápravy.
Teď je tam vzpěra ramene vložena jen tak o oka, protože mě zatím chybí pro tuto práci to podstatné. Nemám vhodné měřidlo a tak inspirován Samovým kouskem MATRA VW245 http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... zku-1-cast jsem se za vydatné pomoci mého asistenta pustil do výroby vlastního sklonoměru. Tak pravda, člověk by si mohl koupit nějaký nový digitální nesmysl, ale to by nebyla taková zábava. Na rozdíl od originálu Matra na starý herky však potřebuji aby stupnice měla o něco větší rozsah, protože u nebrouka 05.73- má být základní nastavení na 21°20´+50´.
Teď je tam vzpěra ramene vložena jen tak o oka, protože mě zatím chybí pro tuto práci to podstatné. Nemám vhodné měřidlo a tak inspirován Samovým kouskem MATRA VW245 http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... zku-1-cast jsem se za vydatné pomoci mého asistenta pustil do výroby vlastního sklonoměru. Tak pravda, člověk by si mohl koupit nějaký nový digitální nesmysl, ale to by nebyla taková zábava. Na rozdíl od originálu Matra na starý herky však potřebuji aby stupnice měla o něco větší rozsah, protože u nebrouka 05.73- má být základní nastavení na 21°20´+50´.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Koukam ze uz pomalu soustruzite mosaz
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
Na tento ukon mam VW nastroj, ktory umozni bezproblematicke zosadenie spring plates foto zajtra...
Re: Bruno 1973
jestli si tam dal torzky z P944, tak ty nastavovací údaje nejsou směroplatný. Někde(asi na webu CSP) je tabulka, o kolik se zvedne zadek při použití silnějších torzek.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Nechávám to na původních.rišmen píše:jestli si tam dal torzky z P944, tak ty nastavovací údaje nejsou směroplatný.
---
Protože chci namontovat ramena z P944 tak musím ještě vyřešit přečnívající šrouby zadních vzpěr.
Při nasazení víček mě k jejich dotažení chybí 4mm.
To je přesně tolik o kolik hlavy šroubů přečnívají.
U P944 je holt výrazně víc místa.
Budu muset nechat vyříznout velké distanční podložky mezi vzpěru a gumové lůžko.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Než si dám podložky vyříznout zkouším s prototypem z překližky.
Po dotažení víčka na doraz tam musí zůstat nějaká desetinka vůle.
Po dotažení víčka na doraz tam musí zůstat nějaká desetinka vůle.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973 - podvozek
MUSET NECHAT ??? To snad ne, máš snad soustruh sahibelišák píše: Budu muset nechat vyříznout velké distanční podložky mezi vzpěru a gumové lůžko.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Než shánět vhodný kus materiálu nechám si u firmy v sousedství vyříznout polotovary vodním paprskem.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Chce to zajet do Ferony a nakoupit kulatinu do foroty.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912