Všeobecné dotazy Ponorky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Ales-X »

Tak tedy pak na víčko MAGem přibodovat šroub a reverzním kladivem vyklepnou, pak šroub z vyčka opatrně odbrousit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Sam »

evinsen píše:
Sam píše:
evinsen píše:.snad tě potěší že levá a pravá jsou stejný
Je stejná ale nedoporučuje se je prohazovat. Změna namáhání jim nedělá dobře a mají tendenci praskat.
samozřejmě same to se tak snad všeobecně doufám ví,ale nevyrábí se levá a pravá aby se to upřesnilo. neznačené torzky jsou taky sázka na nejistotu :wink:
Vím, že víš. Já to psal jen tak všeobecně kdyby se tu našel někdo kdo koketuje s prohozením poloos nebo předních či zadních torzek.
Identifikaci L P lze zjistit maximálně pomocí opotřebení na kamenech nebo v drážkách na straně kola.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od evinsen »

to je mechanoskopie same,to je jiný level :) praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od evinsen »

Pekař z Boščehrada píše:Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!
ani nemusíš,tady je to rozebraný flexou,takže je vidět jak to vypadá ale není mi jasný kde to sehnat
P3200906.JPG
P3200906.JPG
Přílohy
P3200907.JPG

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Ono to ozubený kolo sedí tak natěsno v tom protikusu reduktoru, (co není na fotce), že ideální by bylo se tam dostat nějakýma zárožníma kleštičkama a tu segrovku vyloupnout. Protože na té tvé fotce je vidět, že mezi ložiskem a ozubeným kolem přecejenom nějaký místo je. Ale to se asi nepovede..

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od evinsen »

to se nepovede,ten domeček je tady pro to ložisko a sejgrovku vylámaný

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od udeeska »

Ja jsem kdysi navrtal do ty poklicky malou diru a pak vyveksloval sroubovakem. Pak jsem tu dirku heftnul a po odmasteni jsem zatku namocil do barvy a naklepnul ji zpatky. By se snad mela porad nekde sehnat jako nahradni dil.....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Už jsem ji našel:

http://shop-vwbrouk.cz/zatka-obalu-redu ... 67-p-24236

Když pominu, že je to nějaký drahý, nechápu, jak to kov na kov může těsnit. Ono se to něčím ještě napiplá? Přecejenom je to plný oleje.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Sam »

Když je vrtání přesné a víčko má přesah, pak to těsní. Není od věci to ale při montáži máznout "Čuřilem"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od lišák »

Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...
Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od udeeska »

lišák píše:
Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...
Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.
Jo jo...mrazovky jsou bombirovany,takze to samy na LIAZ Skoda motorech jsme mrazovky namacely do barvy a zakleply kladivkem cimz se po obvodu roztahly........ale okradate se ze ne moc pekne :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Sam »

evinsen píše:to je mechanoskopie same,to je jiný level :) praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.
Mluvim ze sve zkusenosti. :D Loni jsem vyndal ze 48ky jednu torzku a i kdyz jsem si ji oznacil a vedel ze ji nesmim otocit, tak neustalym prekladani z mista na misto jsem znacku potratil a nasledne zapomnel jak byla ulozena. Tak mi nezbyde nez ji dukladne ocistit a prozkoumat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od lišák »

Nevím jak v pravěku, ale u moderny jsou značky.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Sam »

V pravěku jsou myslím také, pokud to není urezlý u kořenu. Ale na přední nápravě není nic.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od evinsen »

P9190517.JPG
taky záleží když už si někdo značek všimne jak si je vysvětlí.jako tady na pístech šipky po směru jízdy.človíček který značkuje motory červeným silikonem se nenechal zmást zpátečkou a jak se říká:"rozkaz zněl jasně...."

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od evinsen »

není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 488
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od VWenca »

evinsen píše:není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....
Jako na dvoutaktu-----šipka k vejfuku

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od john »

Som trochu zmateny...sipka ma smerovat k zotrvacniku, inymi slovami vo smere jazdy...to chapem...co vsak nechapem je vzajomna poloha sipky a ojnicneho capu...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvek od Sam »

To je jen pomocna sipka ktera smeruje vzdy k Bohu, tedy vzhuru. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět