Všeobecné dotazy Ponorky
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Tak tedy pak na víčko MAGem přibodovat šroub a reverzním kladivem vyklepnou, pak šroub z vyčka opatrně odbrousit.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Vím, že víš. Já to psal jen tak všeobecně kdyby se tu našel někdo kdo koketuje s prohozením poloos nebo předních či zadních torzek.evinsen píše:samozřejmě same to se tak snad všeobecně doufám ví,ale nevyrábí se levá a pravá aby se to upřesnilo. neznačené torzky jsou taky sázka na nejistotuSam píše:Je stejná ale nedoporučuje se je prohazovat. Změna namáhání jim nedělá dobře a mají tendenci praskat.evinsen píše:.snad tě potěší že levá a pravá jsou stejný
Identifikaci L P lze zjistit maximálně pomocí opotřebení na kamenech nebo v drážkách na straně kola.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
to je mechanoskopie same,to je jiný level praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
ani nemusíš,tady je to rozebraný flexou,takže je vidět jak to vypadá ale není mi jasný kde to sehnatPekař z Boščehrada píše:Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Ono to ozubený kolo sedí tak natěsno v tom protikusu reduktoru, (co není na fotce), že ideální by bylo se tam dostat nějakýma zárožníma kleštičkama a tu segrovku vyloupnout. Protože na té tvé fotce je vidět, že mezi ložiskem a ozubeným kolem přecejenom nějaký místo je. Ale to se asi nepovede..
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
to se nepovede,ten domeček je tady pro to ložisko a sejgrovku vylámaný
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Ja jsem kdysi navrtal do ty poklicky malou diru a pak vyveksloval sroubovakem. Pak jsem tu dirku heftnul a po odmasteni jsem zatku namocil do barvy a naklepnul ji zpatky. By se snad mela porad nekde sehnat jako nahradni dil.....
Vwase nocni sichta...
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Už jsem ji našel:
http://shop-vwbrouk.cz/zatka-obalu-redu ... 67-p-24236
Když pominu, že je to nějaký drahý, nechápu, jak to kov na kov může těsnit. Ono se to něčím ještě napiplá? Přecejenom je to plný oleje.
http://shop-vwbrouk.cz/zatka-obalu-redu ... 67-p-24236
Když pominu, že je to nějaký drahý, nechápu, jak to kov na kov může těsnit. Ono se to něčím ještě napiplá? Přecejenom je to plný oleje.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Když je vrtání přesné a víčko má přesah, pak to těsní. Není od věci to ale při montáži máznout "Čuřilem"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Jo jo...mrazovky jsou bombirovany,takze to samy na LIAZ Skoda motorech jsme mrazovky namacely do barvy a zakleply kladivkem cimz se po obvodu roztahly........ale okradate se ze ne moc peknelišák píše:Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Mluvim ze sve zkusenosti. Loni jsem vyndal ze 48ky jednu torzku a i kdyz jsem si ji oznacil a vedel ze ji nesmim otocit, tak neustalym prekladani z mista na misto jsem znacku potratil a nasledne zapomnel jak byla ulozena. Tak mi nezbyde nez ji dukladne ocistit a prozkoumat.evinsen píše:to je mechanoskopie same,to je jiný level praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Nevím jak v pravěku, ale u moderny jsou značky.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
V pravěku jsou myslím také, pokud to není urezlý u kořenu. Ale na přední nápravě není nic.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
taky záleží když už si někdo značek všimne jak si je vysvětlí.jako tady na pístech šipky po směru jízdy.človíček který značkuje motory červeným silikonem se nenechal zmást zpátečkou a jak se říká:"rozkaz zněl jasně...."
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Jako na dvoutaktu-----šipka k vejfukuevinsen píše:není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
Som trochu zmateny...sipka ma smerovat k zotrvacniku, inymi slovami vo smere jazdy...to chapem...co vsak nechapem je vzajomna poloha sipky a ojnicneho capu...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy Ponorky
To je jen pomocna sipka ktera smeruje vzdy k Bohu, tedy vzhuru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912