Dusane ...Ty Kurvwo...Ty me chces snad zabitSam píše:Romane, pozor! Auto je zrejme zacarovane tak at z toho nemas nakonec elektricke kreslopredni sedacky ze Subaru Outback 2002 a hned me napadlo co s nima No jsem je koupil,bohuzel ridicova je v elektrice,tak si zase musim hrat s elektrikou . Obe jsou jsou vyhrivane,coz je velke plus,jsem se dnes zastavil v Subaru dealer,kde mi nasli el. diagram a mi ho I vyprintovali
Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
...jo jo rodim kazdej den jako technik automatickejch dveri si s nizkovoltazni elektrikou hraju kazdej denlális píše:Ty vole,s tím svazkem bych asi porodil,chápu,že jsi to chtěl vzdát a vykašlat se na to,ale seš frajer, nevzdal jsi to.
Jsem zvědav na ty sedačky,budeš nechávat origo pojezdy??Jestli můžu poprosit,tak to pořádně nafoť,jak to budeš dělat, díky
No jsem chtel sedaky z Passata kolem 2002+ ale jsou dost vysoky a maj takovy priblbly tribodovy pojezdy,takze docela neprakticky a vysoky. Subaru trosku znam,takze jak jsem videl na srotaku tak jsem hned pomeril a doufam,ze je to prave. Pojezdy musej zustat,akorat se musi vyrezat zadni ukotveni pod pojezdem.No zatim je to ve fazi vyvoje ,v kazdym pripade dam vedet jak to dopadne
Jinak jsem pokukoval po sedackach z Jetty/Bory,New Beatle,ale ty jsou podstardantni uzke nekomfortni,coz jsem si odsedel na srotaku (teda ne v kriminalu).
Zajimavou vweci je,ze sedacky z Golfu,Passatu nebo Bory kolem roku 2000-05 jsou na dlouhou jizdu nepohodlne a po zhruba dvou hodinach jizdy zacinaji bolet zada pri jakemkoliv nastaveni.Jsem se o tom bavil s mnoha ridici,kteri mi potvrdili ze maji stejny problem.
Vwase nocni sichta...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
nebud citlivka. to potom na original sedadlach zo 70rokov nedas ani ranu
alebo v US mate asi nekonfekcnu prdel
zaklad dobreho sedadla je opora stehien cize je potreba dlhsi sedak..najlepsie predlzovaci podla potrieb vodica.
tie masazne a ani ko.otiny su viac ako fajn ale neboli tu a prezili sme.
ja obcas tie sedadla rozoberam a skladam. moje maximum je tusim 18motorcov v jednom sedadle. VW Phaeton. Vyskusaj toto
pohodlne urcite je.
alebo v US mate asi nekonfekcnu prdel
zaklad dobreho sedadla je opora stehien cize je potreba dlhsi sedak..najlepsie predlzovaci podla potrieb vodica.
tie masazne a ani ko.otiny su viac ako fajn ale neboli tu a prezili sme.
ja obcas tie sedadla rozoberam a skladam. moje maximum je tusim 18motorcov v jednom sedadle. VW Phaeton. Vyskusaj toto
pohodlne urcite je.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
....ale no tak Maros, vsak jsem uz psal,ze s timhle se moc mazlit nebudu .Jo prdel je mocna dama,ta si neda poroucet a bude hezky vyhrivana,nechytim vlka nic
Dnes odpoledne jsem orezal ty drzaky,provedl mereni a vypada to,ze to bude dobry. I jsem zapojil na baterku,ze bych mohl lepe rezat,vsechno funguje,tak snad dobry.
Bohuzel me nakonec dneska skolila nejaka chripka,tece mi z rypaku proudem,boli me lebeda, tak jsem si uz jen na rychlo v prodlouzenem dni(mame ode dneska letni cas) vyrobil nastenne hodiny. Vcera jsem byl v hoby prodejne a videl,ze prodavaji strojky na hodiny,tak me hned napadlo,ze mam poklicku z jednickovyho Golfa,tak jsem jen striknul rucicky,vyvrtal diru a hodiny za deset minut hotovy Mozna bych to mohl delat I na kseft
Dnes odpoledne jsem orezal ty drzaky,provedl mereni a vypada to,ze to bude dobry. I jsem zapojil na baterku,ze bych mohl lepe rezat,vsechno funguje,tak snad dobry.
Bohuzel me nakonec dneska skolila nejaka chripka,tece mi z rypaku proudem,boli me lebeda, tak jsem si uz jen na rychlo v prodlouzenem dni(mame ode dneska letni cas) vyrobil nastenne hodiny. Vcera jsem byl v hoby prodejne a videl,ze prodavaji strojky na hodiny,tak me hned napadlo,ze mam poklicku z jednickovyho Golfa,tak jsem jen striknul rucicky,vyvrtal diru a hodiny za deset minut hotovy Mozna bych to mohl delat I na kseft
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Dnes pouze pro silne nervy,tedy jen pro lalise (ostatni si to prepnete na CT 7 davaj tam Kojacka kdyz byl manickou). Mi to nedalo uz vcera jsem se dostal domu trosku driv,tak jsem si uvaril grog a sel experimentovat na strane pasazera.
Pod starou sedackou jsem musel jen odvrtat tripolohovej spodni drzak sedacky u dveri,pravej je na sroubkach.Po predchozim mereni mi vychazelo,ze budu muset navarit zhruba dva centimetry zakladni plosiny na leve strane pod pojezd sedacky. Po na hrubo osazeni sedacky primo na misto jsem byl mile prekvapen s mym mericim vypoctem,kde jsem se zmylil (asi dva grogy s kombinaci tri piv udelaji tento omyl ). Spodek sedaku uprostred vpredu je vyssi oproti originalu 7cm. Urcite bych snizil o pet seriznutim pojezdu,ale sedet tam asi nikdy nebudu . No nic I tak jsem si tam vlezl na odskouseni posezu,sedi se mi v tom dobre hlavou mam porad daleko se dotknout stropu (mam 181cm) a bude moznost posuvu vpred,vzad a nastavit operadlo zad. Nedalo mi to a pozval na test I prcinku. Ta se vysvihla lehce do sedadla,ale vidim,ze na podlahu dosahne jen spickama nohou v botkach bez podpatku(moznost udelat drevenou rohoz). Tady asi zalezi na tom jak vysoke chcani ma dana soudruzka uzivajici sedacku .No nic jsem s ni behal mezi original Helgou 69 a timhle asi trikrat akorat ma momentalne problem vlezt do dveri,protoze bus je stale na zajistovacich kozach.
Starou ridicovu se mi podarilo vykopat az dnes po pul hodine .Byla zasekla a zatarasena bordelem po tech krysach,veverkach,nebo kdovi co v Oklahome zerou . Muj predpoklad je ,ze ridicova pujde bez problemu,protoze je v miste kolejnicek sirsi profil pod origo sedackou (se musi odrezat puvodni kolejnicky dole na blatniku/podlaze) a navic je tu vyhoda toho 5cm rozdilu,ze se to da stahnout dolu el. ovladanim
No takhle si to namlovam,dam vedet az to tam bude sedet..
Pod starou sedackou jsem musel jen odvrtat tripolohovej spodni drzak sedacky u dveri,pravej je na sroubkach.Po predchozim mereni mi vychazelo,ze budu muset navarit zhruba dva centimetry zakladni plosiny na leve strane pod pojezd sedacky. Po na hrubo osazeni sedacky primo na misto jsem byl mile prekvapen s mym mericim vypoctem,kde jsem se zmylil (asi dva grogy s kombinaci tri piv udelaji tento omyl ). Spodek sedaku uprostred vpredu je vyssi oproti originalu 7cm. Urcite bych snizil o pet seriznutim pojezdu,ale sedet tam asi nikdy nebudu . No nic I tak jsem si tam vlezl na odskouseni posezu,sedi se mi v tom dobre hlavou mam porad daleko se dotknout stropu (mam 181cm) a bude moznost posuvu vpred,vzad a nastavit operadlo zad. Nedalo mi to a pozval na test I prcinku. Ta se vysvihla lehce do sedadla,ale vidim,ze na podlahu dosahne jen spickama nohou v botkach bez podpatku(moznost udelat drevenou rohoz). Tady asi zalezi na tom jak vysoke chcani ma dana soudruzka uzivajici sedacku .No nic jsem s ni behal mezi original Helgou 69 a timhle asi trikrat akorat ma momentalne problem vlezt do dveri,protoze bus je stale na zajistovacich kozach.
Starou ridicovu se mi podarilo vykopat az dnes po pul hodine .Byla zasekla a zatarasena bordelem po tech krysach,veverkach,nebo kdovi co v Oklahome zerou . Muj predpoklad je ,ze ridicova pujde bez problemu,protoze je v miste kolejnicek sirsi profil pod origo sedackou (se musi odrezat puvodni kolejnicky dole na blatniku/podlaze) a navic je tu vyhoda toho 5cm rozdilu,ze se to da stahnout dolu el. ovladanim
No takhle si to namlovam,dam vedet az to tam bude sedet..
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
..a takhle to vypadalo po ridicovou sedackou. Hnedej tapecirunk pod ni se rozloupal jako pernicek.
..kdyby ty potvory aspon zbiraly penize,nebo zlato ...ale to oni nee jen ulity od zaludu
..kdyby ty potvory aspon zbiraly penize,nebo zlato ...ale to oni nee jen ulity od zaludu
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
udeeska píše:Dnes pouze pro silne nervy,tedy jen pro lalise (ostatni si to prepnete na CT 7 davaj tam Kojacka kdyz byl zarostlou manickou). Mi to nedalo uz vcera jsem se dostal domu trosku driv,tak jsem si uvaril grog a sel experimentovat na strane pasazera.
Pod starou sedackou jsem musel jen odvrtat tripolohovej spodni drzak sedacky u dveri,pravej je na sroubkach.Po predchozim mereni mi vychazelo,ze budu muset navarit zhruba dva centimetry zakladni plosiny na leve strane pod pojezd sedacky. Po na hrubo osazeni sedacky primo na misto jsem byl mile prekvapen s mym mericim vypoctem,kde jsem se zmylil (asi dva grogy s kombinaci tri piv udelaji tento omyl ). Spodek sedaku uprostred vpredu je vyssi oproti originalu 7cm. Urcite bych snizil o pet seriznutim pojezdu,ale sedet tam asi nikdy nebudu . No nic I tak jsem si tam vlezl na odskouseni posezu,sedi se mi v tom dobre hlavou mam porad daleko se dotknout stropu (mam 181cm) a bude moznost posuvu vpred,vzad a nastavit operadlo zad. Nedalo mi to a pozval na test I prcinku. Ta se vysvihla lehce do sedadla,ale vidim,ze na podlahu dosahne jen spickama nohou v botkach bez podpatku(moznost udelat drevenou rohoz). Tady asi zalezi na tom jak vysoke chcani ma dana soudruzka uzivajici sedacku .No nic jsem s ni behal mezi original Helgou 69 a timhle asi trikrat akorat ma momentalne problem vlezt do dveri,protoze bus je stale na zajistovacich kozach.
Starou ridicovu se mi podarilo vykopat az dnes po pul hodine .Byla zasekla a zatarasena bordelem po tech krysach,veverkach,nebo kdovi co v Oklahome zerou . Muj predpoklad je ,ze ridicova pujde bez problemu,protoze je v miste kolejnicek sirsi profil pod origo sedackou (se musi odrezat puvodni kolejnicky dole na blatniku/podlaze) a navic je tu vyhoda toho 5cm rozdilu,ze se to da stahnout dolu el. ovladanim
No takhle si to namlovam,dam vedet az to tam bude sedet..
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
A tady trosky sedacek stejne nejsou original na tenhle rok,protoze maj operky hlav. Ty jsou jedine ze sedadel dobre,zbytek jde do popelnice.
Vwase nocni sichta...
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Romane,jediný důvod proč jsem byl zvědavej,jak tam budeš pasovat jiny, moderní sedačky,je ten,že chci taky opěrku hlavy,nevěděl jsem,že se dělali i na sedačky pro T2...Nechci tě zdržovat od práce,ale pokud budeš ty sedačky vyhazovat,mohl by jsi je trochu vykostit a vyfotit,jak je to tam ta opěrka uchycená, díky
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
....v zadnem pripade me nezdrzujes. Nabidka operek hlavy byla v modelovem roku 1973,coz znamena od srpna 1972 na prani zakaznika. Kod pro operky je M227 a vodici trupky v operaku sedacky jsou pod kodem M258 (integrovane v operaku). Podle me to znamena,ze by uz mely byt pridelane v operadle ale to si nejsem stopro jistej. Ty mas 73,tak to zkus prozkoumat,jinak samo,ze to otevru a nafotim.
Jinak jeste zajimavosti kolem sedacek je,ze tusim od roku 77 se zmenily spodky kolejnicek a je mozno zamenit za sedacky z Multivanu. Zrovna minuly tyden jsem zabloudil na jeden vesnicky vrakac,kde jsem koupil pro kolegu z klubu sedacku spolujezdce v neobvykle kavove barve z roku 1986(mel pouze ridicovu) a nasledujici den jen bez problem presouply do jeho Adventurewagenu 1978
Jinak jeste zajimavosti kolem sedacek je,ze tusim od roku 77 se zmenily spodky kolejnicek a je mozno zamenit za sedacky z Multivanu. Zrovna minuly tyden jsem zabloudil na jeden vesnicky vrakac,kde jsem koupil pro kolegu z klubu sedacku spolujezdce v neobvykle kavove barve z roku 1986(mel pouze ridicovu) a nasledujici den jen bez problem presouply do jeho Adventurewagenu 1978
Vwase nocni sichta...
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
to vypadá na docela raritní sicny z 73-74. Spodek mají <-73, ale už jsou s hlavovýma opěrkama ->74
Hodně sedaček z tohoto roku je bez hlavových opěrek. Ale rám v seslích na ně mají.
Hodně sedaček z tohoto roku je bez hlavových opěrek. Ale rám v seslích na ně mají.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
nechci se hádat, ale myslím, že to bylo dříve. Tušímže od 75. Resp. můj pekař ze 76 měl už ty nové kolejničky.udeeska píše: Jinak jeste zajimavosti kolem sedacek je,ze tusim od roku 77 se zmenily spodky kolejnicek a je mozno zamenit za sedacky z Multivanu.
Jinak kdyby někdo věděl o 1+1 seslích z T3 s plnou hlavovou opěrkou, beru
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Díky za vyčerpávající informace,těším se na pokračováníudeeska píše: ....v zadnem pripade me nezdrzujes. Nabidka operek hlavy byla v modelovem roku 1973,coz znamena od srpna 1972 na prani zakaznika. Kod pro operky je M227 a vodici trupky v operaku sedacky jsou pod kodem M258 (integrovane v operaku). Podle me to znamena,ze by uz mely byt pridelane v operadle ale to si nejsem stopro jistej. Ty mas 73,tak to zkus prozkoumat,jinak samo,ze to otevru a nafotim.
Jinak jeste zajimavosti kolem sedacek je,ze tusim od roku 77 se zmenily spodky kolejnicek a je mozno zamenit za sedacky z Multivanu. Zrovna minuly tyden jsem zabloudil na jeden vesnicky vrakac,kde jsem koupil pro kolegu z klubu sedacku spolujezdce v neobvykle kavove barve z roku 1986(mel pouze ridicovu) a nasledujici den jen bez problem presouply do jeho Adventurewagenu 1978
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
....ale ja se taky nechci hádat, však píšu ,že tuším....no tak jsem to vyhledal a je to od srpna 1976
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
A tady neco kolem prevodovky co ma dva spinace...
Tak jeden je na couvaci svetlo a druhy je na vypnuti podtlaku do rozdelovace.Je to kvuli nizsim emisim a bylo to jen pro US. Bylo to pro busy s motorem 1700cc a jen s dvojtymi karburatory. Delalo se v roce 1972 a 73.
Pri zarazenem ctvrtem rychlostnim stupni sel proud do dvojcestneho vypinace podtlaku,takze se prerusil podtlak z karburatoru do podtlaku na rozdelovaci. Problem vyresen, mene skodlivych emisi a milion za patent v kapse .
V roce 1973 se navic pridaval mezi vypinac a dvojcestny vypinac teplomer,ktery pod 12 stupnu Celsia drzel system vypnuty.Jestli nekdo chcete ten dvojcestnej vacuum cut off,tak ho ma kouzelnej dedecek
Tak jeden je na couvaci svetlo a druhy je na vypnuti podtlaku do rozdelovace.Je to kvuli nizsim emisim a bylo to jen pro US. Bylo to pro busy s motorem 1700cc a jen s dvojtymi karburatory. Delalo se v roce 1972 a 73.
Pri zarazenem ctvrtem rychlostnim stupni sel proud do dvojcestneho vypinace podtlaku,takze se prerusil podtlak z karburatoru do podtlaku na rozdelovaci. Problem vyresen, mene skodlivych emisi a milion za patent v kapse .
V roce 1973 se navic pridaval mezi vypinac a dvojcestny vypinac teplomer,ktery pod 12 stupnu Celsia drzel system vypnuty.Jestli nekdo chcete ten dvojcestnej vacuum cut off,tak ho ma kouzelnej dedecek
Vwase nocni sichta...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
dvojcestna USA na jednej strane sa sli posrat z emisii dovoziek na druhej strane Detroit staval vazne eco-auta
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
....co jsem se doslechl,tak to vsichni stejne odpojovali,je to to same jako ten "governor"
Tento vykend jsem zakempoval,zima ale od soboty rano slunecno,tak I pivo hned jinak chutnalo(me Zima v aute neni,mam el.topeni,teda kdyz je pripojka a jinak pouzavam propanovy).
Po prijezdu domu jsem si nasel hodinku si pohrat jak to bude s ridicovou sedackou a pri tom jsem si vzpomel na ty voditka operek hlavy.Si myslim,ze se navarovali jen na zakazku soude z toho,ze je to pod "M" kodem.Muzes se Lalis podivat pod zavoznikovu,tam neni plne prekryti,tak hned uvidis. Jeste jsem zjistil,ze busi operky jsou stejne I na 411.
Tento vykend jsem zakempoval,zima ale od soboty rano slunecno,tak I pivo hned jinak chutnalo(me Zima v aute neni,mam el.topeni,teda kdyz je pripojka a jinak pouzavam propanovy).
Po prijezdu domu jsem si nasel hodinku si pohrat jak to bude s ridicovou sedackou a pri tom jsem si vzpomel na ty voditka operek hlavy.Si myslim,ze se navarovali jen na zakazku soude z toho,ze je to pod "M" kodem.Muzes se Lalis podivat pod zavoznikovu,tam neni plne prekryti,tak hned uvidis. Jeste jsem zjistil,ze busi operky jsou stejne I na 411.
Vwase nocni sichta...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Vyšší posaz mam taky. Dával sem do T3 sesle z LS favorita. Použilsem púvodní busí pojezdy na ně našrouboval jeklíky cca 1cm vysoký a na ně do původních závitů po slepičích pojezdech našrouboval. Takže jsem vejš ale za volantem mi ta poloha velice vyhovuje nad hlavou místa kvanta. Když vozim velitelku vozu tak jí pod nohy dávam kufříkovou golasadu
Naposledy upravil(a) martin_100 dne 20 bře 2017, celkem upraveno 1 x.
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
kdybych kupoval sesle z T3 s těma děravýma opěrkama hlavy ... dají se zaměnit za tyhle plné?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac
Sedačky na Multivanu měli stejné kolejnicky po celou dobu jejich výroby.
Vwase nocni sichta...