Superbug '76

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Superbug '76

Příspěvek od john »

Moj novy prirastok 76 superbug,ktory dostane asi vsetky dostupne a overene upravy.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nakupna cena Au$ 350.00 bez motora a prevodovky.To je priblizne cena dvoch novych pneumatik.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

350AUD je zhruba třetina aritmeticky průměrnýho příjmu v ČR, ale za tuhle částku se tady prodávají úplný vraky. Takovémuto superbrouku bych s radostí rozuměl i já.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Tu je tyzdenny prijem od Au$ 500 hore.Ta cena je skutocne symbolicka.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Pretoze tento projekt bude dlhodoby,BALASTENIE tolerovane.
Naposledy upravil(a) john dne 04 pro 2005, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Co dodat, je (to) proste "SUPERbrouk"! :wink:
...já bych si ho nechal tak jak je. Jen bych si asi nerozuměl s tim volantem u spolujezdce :lol:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Ten chlapek na fotke je uz spominany Steve Muller,rekordman vo vyberani brouciho motora.
Ma aj busiky s lavostrannym riadenim,dva z nich absolutne originalne ,na tachometri 17000 km ( bez pretocenia ). Busikari - su na predaj.

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

.... sice to neni dedek, ale za tu cenu na normalni jezdeni super. :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

levostranné řízení? to pro vás musí být exotika..:)

Mě se líbí i ten modrej dědek co je na fotkách.

Mě se líběj všichni brouci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Preto sa tu denne stretavame...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Doldy : Ty si jeden z nejrychlejsich na sprintoch.Ak chces byt este rychlejsi,zabudni na dedka ,zozen si Superbug.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Čistě teoreticky-jaké jsou základní argumenty pro superbug při použití na sprintech? Selským rozumem-základními předpoklady jsou: hmotnost (zde super prohrává), kvalitní trakce (zde super vyhrává), kvalitní zpřevodování (převodovka jde přeci postavit i pro standarda) a nikoliv na prvním místě pak výkon (motory jsou kompatibilní)? Tedy uvažuju o třídě near-stock-vozů, tedy ne o kategorii brouků na bázi nosné klece a nekovové karoserie. Sprinty nejezdím ani jezdit nehodlám, ale zajímá mě pohled někoho, kdo k tomu má na fóru nejblíž.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

john píše:Doldy : Ty si jeden z nejrychlejsich na sprintoch.Ak chces byt este rychlejsi,zabudni na dedka ,zozen si Superbug.
...ja vim... chtel jsem si jenom rejpnout :wink:... ale na sprinty zase tak nezalezi jestli je to dedek nebo superbrouk (jednoho doma taky preci mam :)) Premejslel jsem do jakyho usadim rychlej motor... a volba byla jasna ... beruska je proste milacek :wink: ... pripada mi, ze si souperbrouka (speedstra) nechavam jen proto, ze se libi manzelce :D

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Tym ,ze upravene auta na sprinty patria do skupiny specialov,pokial tomu dobre rozumiem,nie su tam ziadne obmedzenia,tym padom mozes znizit vahu superbugu pod normalnu vahu dedka.Zasadny rozdiel je vsak v prednej naprave a v aerodynamike.Ked pripravis auto na sprint,je vela veci,ktore sa daju urobit na ziskanie tej pol a viac sekundy,co prave robi rozdiel medzi prvym a druhym....

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

Pětišroub píše:Čistě teoreticky-jaké jsou základní argumenty pro superbug při použití na sprintech? Selským rozumem-základními předpoklady jsou: hmotnost (zde super prohrává), kvalitní trakce (zde super vyhrává), kvalitní zpřevodování (převodovka jde přeci postavit i pro standarda) a nikoliv na prvním místě pak výkon (motory jsou kompatibilní)? Tedy uvažuju o třídě near-stock-vozů, tedy ne o kategorii brouků na bázi nosné klece a nekovové karoserie. Sprinty nejezdím ani jezdit nehodlám, ale zajímá mě pohled někoho, kdo k tomu má na fóru nejblíž.
...souhlas... a prevodovka na standarda (chapejde i specialni upravy nebo stavby) je mnohem lip pouzitelna na sprinty nez IRSkova

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

john píše:Tym ,ze upravene auta na sprinty patria do skupiny specialov,pokial tomu dobre rozumiem,nie su tam ziadne obmedzenia,tym padom mozes znizit vahu superbugu pod normalnu vahu dedka.Zasadny rozdiel je vsak v prednej naprave a v aerodynamike.Ked pripravis auto na sprint,je vela veci,ktore sa daju urobit na ziskanie tej pol a viac sekundy,co prave robi rozdiel medzi prvym a druhym....
...nesouhlas! :D dedka odlehcis lip nez superbrouka!!! jizdni vlastnosti na 400 metru po rovine??? dedek hodne snizenej a pritvrdenej je uplne OK... :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

no ony sprinty na profi úrovni jsou trochu jiná hra než to co se jezdí u nás v ČR, takže do té debaty dále zabíhat nebudu. Odpověď mě plně uspokojila.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Tak tomuto nerozumiem celkom jasne.Za predpokladu,ze su rovnake prevody,v tych prvodovkach je rozdiel len v sposobe prenosu sily na kolesa.Ale velky rozdiel je v celkovej geometrii vedenia zadnej napravy a ta je neporovnatelna.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Doldy : spravne si to napisal , 400m po rovine.Prave do tejto zasrane kratkej vzdialenosti musis dat vsetko,co je k dispozicii,inac Ta pan Kukla natrhne zakazdym.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Tak tento projekt budem sledovať. Dúfam že sa niečo nové priučím.
Budeš to robiť od podlahy alebo len mechaniku?

350dolárov=cca7700sk tak to je symbolická cena aj u nás ale za takéto auto tu budú pýtať minimálne 25až 35000sk. Realita.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Nemam to este ustalene,ale planujem kompletne prebudovanie podvozku s pouzitim nereze a aluminiovych podvozkovych casti,vsadit do tunelu privod a odvod benzinu a trubku na extra kablovanie,do priestoru zadnej sedacky olejovu nadrz na suchy blok,pod druhu sedacku ventilatory chladenia.Carbon fibre pristrojovku s dvoma budikmi a inymi potrebnymi vecami.Karoseria je bez hrdze,bude stacit len vycistit a prestriekat.Predna naprava dostane tu istu konfiguraciu ako Racer,vzadu bud Brouci 5 rychlostny box,alebo P.915.
Motor 2.7 T4 bud vstrekovany,alebo supercharged,alebo oboje.
To je moja predbezna koncepcia,no ako vies,veci sa menia.
Taktiez tento projekt musi pockat az dokoncim 911 a Racer.
Projekt Country buggy nastane az potom.(Vyrobne cislo je 271).

Odpovědět