Superbug '76
Superbug '76
Moj novy prirastok 76 superbug,ktory dostane asi vsetky dostupne a overene upravy.
Nakupna cena Au$ 350.00 bez motora a prevodovky.To je priblizne cena dvoch novych pneumatik.
Nakupna cena Au$ 350.00 bez motora a prevodovky.To je priblizne cena dvoch novych pneumatik.
Čistě teoreticky-jaké jsou základní argumenty pro superbug při použití na sprintech? Selským rozumem-základními předpoklady jsou: hmotnost (zde super prohrává), kvalitní trakce (zde super vyhrává), kvalitní zpřevodování (převodovka jde přeci postavit i pro standarda) a nikoliv na prvním místě pak výkon (motory jsou kompatibilní)? Tedy uvažuju o třídě near-stock-vozů, tedy ne o kategorii brouků na bázi nosné klece a nekovové karoserie. Sprinty nejezdím ani jezdit nehodlám, ale zajímá mě pohled někoho, kdo k tomu má na fóru nejblíž.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
...ja vim... chtel jsem si jenom rejpnout ... ale na sprinty zase tak nezalezi jestli je to dedek nebo superbrouk (jednoho doma taky preci mam ) Premejslel jsem do jakyho usadim rychlej motor... a volba byla jasna ... beruska je proste milacek ... pripada mi, ze si souperbrouka (speedstra) nechavam jen proto, ze se libi manzelcejohn píše:Doldy : Ty si jeden z nejrychlejsich na sprintoch.Ak chces byt este rychlejsi,zabudni na dedka ,zozen si Superbug.
dragbug.comteam
Tym ,ze upravene auta na sprinty patria do skupiny specialov,pokial tomu dobre rozumiem,nie su tam ziadne obmedzenia,tym padom mozes znizit vahu superbugu pod normalnu vahu dedka.Zasadny rozdiel je vsak v prednej naprave a v aerodynamike.Ked pripravis auto na sprint,je vela veci,ktore sa daju urobit na ziskanie tej pol a viac sekundy,co prave robi rozdiel medzi prvym a druhym....
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
...souhlas... a prevodovka na standarda (chapejde i specialni upravy nebo stavby) je mnohem lip pouzitelna na sprinty nez IRSkovaPětišroub píše:Čistě teoreticky-jaké jsou základní argumenty pro superbug při použití na sprintech? Selským rozumem-základními předpoklady jsou: hmotnost (zde super prohrává), kvalitní trakce (zde super vyhrává), kvalitní zpřevodování (převodovka jde přeci postavit i pro standarda) a nikoliv na prvním místě pak výkon (motory jsou kompatibilní)? Tedy uvažuju o třídě near-stock-vozů, tedy ne o kategorii brouků na bázi nosné klece a nekovové karoserie. Sprinty nejezdím ani jezdit nehodlám, ale zajímá mě pohled někoho, kdo k tomu má na fóru nejblíž.
dragbug.comteam
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
...nesouhlas! dedka odlehcis lip nez superbrouka!!! jizdni vlastnosti na 400 metru po rovine??? dedek hodne snizenej a pritvrdenej je uplne OK...john píše:Tym ,ze upravene auta na sprinty patria do skupiny specialov,pokial tomu dobre rozumiem,nie su tam ziadne obmedzenia,tym padom mozes znizit vahu superbugu pod normalnu vahu dedka.Zasadny rozdiel je vsak v prednej naprave a v aerodynamike.Ked pripravis auto na sprint,je vela veci,ktore sa daju urobit na ziskanie tej pol a viac sekundy,co prave robi rozdiel medzi prvym a druhym....
dragbug.comteam
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Tak tento projekt budem sledovať. Dúfam že sa niečo nové priučím.
Budeš to robiť od podlahy alebo len mechaniku?
350dolárov=cca7700sk tak to je symbolická cena aj u nás ale za takéto auto tu budú pýtať minimálne 25až 35000sk. Realita.
Budeš to robiť od podlahy alebo len mechaniku?
350dolárov=cca7700sk tak to je symbolická cena aj u nás ale za takéto auto tu budú pýtať minimálne 25až 35000sk. Realita.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Nemam to este ustalene,ale planujem kompletne prebudovanie podvozku s pouzitim nereze a aluminiovych podvozkovych casti,vsadit do tunelu privod a odvod benzinu a trubku na extra kablovanie,do priestoru zadnej sedacky olejovu nadrz na suchy blok,pod druhu sedacku ventilatory chladenia.Carbon fibre pristrojovku s dvoma budikmi a inymi potrebnymi vecami.Karoseria je bez hrdze,bude stacit len vycistit a prestriekat.Predna naprava dostane tu istu konfiguraciu ako Racer,vzadu bud Brouci 5 rychlostny box,alebo P.915.
Motor 2.7 T4 bud vstrekovany,alebo supercharged,alebo oboje.
To je moja predbezna koncepcia,no ako vies,veci sa menia.
Taktiez tento projekt musi pockat az dokoncim 911 a Racer.
Projekt Country buggy nastane az potom.(Vyrobne cislo je 271).
Motor 2.7 T4 bud vstrekovany,alebo supercharged,alebo oboje.
To je moja predbezna koncepcia,no ako vies,veci sa menia.
Taktiez tento projekt musi pockat az dokoncim 911 a Racer.
Projekt Country buggy nastane az potom.(Vyrobne cislo je 271).