Díkmaxmax píše:Ano, je.
T2b Pedro
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Už mám téměř vyvařeno. Zbývá pár dodělávek, jako je spásnout otevírací střechu a vyvařit okenní rámy. Konečně jsem se dostal k úklidu pod autem. Za půl roku jsem z auta odřezal větší kolečko šrotu
Ještě je stále co svařovat, ale díky letním prázdninám se už posunujeme k broušení kastle. Synovec naštěstí nemá letní brigádu, tak jsem ho zaměstnal
Za prázdniny by to mohl stihnout pěkně na plech, já si pak budu hrát s nerovnostmi.T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Hmm, co s těmi odřezky z busa bude dál ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
No zatím je to pohozeno na hromadě šrotu. Ale pokud někdo má zájem, může si jej odvézt. Jedná se většinově o odřezané repaplechy z předchozích oprav v devadesátých letech. Originál plechařinu se snažím zachovat co to jde. Je na fotce na dně kolečka spíše v práškový až preclíkový formě. Použitelné plechy jsem si nechal.Sam píše:Hmm, co s těmi odřezky z busa bude dál ?
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Nic proti syntetike ale to by som na tak krasne diely nepouzil a ten tmel sice nepoznam ale podla nazvu to je skor nieco na finiš ako na tmelenie do 1-2mm hrubky.
Ale na tak velke auto je lakovaci matros za dost penazi... to je fakt.
Ale na tak velke auto je lakovaci matros za dost penazi... to je fakt.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Čau, abych to upřesnil- ptal jsem se Pejsoka, jakou používá základovku jako první vrstvu a tmel. Díky moc za fotky!
Trochu v tom plavu a nebyl jsem si jistý co koupit.
Nakonec jsem to nevydržel a včera během obědové pauzy zašel do barvy-laky a koupil toto:
Trochu v tom plavu a nebyl jsem si jistý co koupit.
Nakonec jsem to nevydržel a včera během obědové pauzy zašel do barvy-laky a koupil toto:
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Přes léto je sakra málo času na to, zašít se na dílně.. ale přece jsme se trochu s Pedrem posunuli..
- sjednaný HOKR brousí, teda ne jako divej- je léto a holky jsou na koupáku spoře oděný- ale zase to dělá precizně, takže spokojenost. Snad bude auto do konce léta (třeba i babího) obroušený Já jsem si naladil pistoli a v mezičase to po něm stříkám základem, ať ten syrovej plech nechytne hned lišku.. - s vařením jsem se dostal na střechu. Je tam obří díra, kus se dovaří, do zbytku se pásne Twingo plátěnka.
Myslel jsem, že seženu kus střechy a dovařím, dokonce se i naskytla jedna za cenu nového plechu.. Ale přišla mi škoda si z ní říznout kousek a zbytek vyhodit. Koupil jsem plech nový Umělec co si s autem hrál předemnou uřízl střední příčku. S tím už se moc dělat nedá, ale pro svůj klid jsem aspoň navařil prohnutou příčku zespoda nového plechu a původní karosérii, nemělo by se to teď při otevírání tolik vlnit Pak příšla na řadu ta neotuning věc- plátěnka z Twinga Sundal jsem všecky cajky z říznutého červeného plechu, původní Twingo střechy a obkreslil jí na střechu mojí.
Trocha broušení a řezání a mohl jsem poprvé nasadit rám. Lišty jsou z hliníku, není problém je dostat na požadovaný tvar, pak už se jen nasadí zbytek a dotáhne Mám ale trochu pochybnosti o těsnící funkci celý týhle záležitosti. Uvidíme v ostrém provozu. Při testovacím nasazení se objevila mezera mezi pachtou a plechařinou. Takže jsem to sundal, vzal si paličku a mlátil do střechy jak hluchej do vrat. Možná se bude muset trochu přihnout železná konstrukce uvnitř plachty. Mezera byal v části nově dovařených plechů, patrně jsem ještě úplně nevychytal prohnutí. No práce na tom ještě bude
V přední části střechy jsem zavařil díru od střešního okna- není třeba mít dvě díry ve střeše hned vedle sebe. Tady jsem už využil původní plech, jelikož se plátěná střecha posunula víc dopředu.
- sjednaný HOKR brousí, teda ne jako divej- je léto a holky jsou na koupáku spoře oděný- ale zase to dělá precizně, takže spokojenost. Snad bude auto do konce léta (třeba i babího) obroušený Já jsem si naladil pistoli a v mezičase to po něm stříkám základem, ať ten syrovej plech nechytne hned lišku.. - s vařením jsem se dostal na střechu. Je tam obří díra, kus se dovaří, do zbytku se pásne Twingo plátěnka.
Myslel jsem, že seženu kus střechy a dovařím, dokonce se i naskytla jedna za cenu nového plechu.. Ale přišla mi škoda si z ní říznout kousek a zbytek vyhodit. Koupil jsem plech nový Umělec co si s autem hrál předemnou uřízl střední příčku. S tím už se moc dělat nedá, ale pro svůj klid jsem aspoň navařil prohnutou příčku zespoda nového plechu a původní karosérii, nemělo by se to teď při otevírání tolik vlnit Pak příšla na řadu ta neotuning věc- plátěnka z Twinga Sundal jsem všecky cajky z říznutého červeného plechu, původní Twingo střechy a obkreslil jí na střechu mojí.
Trocha broušení a řezání a mohl jsem poprvé nasadit rám. Lišty jsou z hliníku, není problém je dostat na požadovaný tvar, pak už se jen nasadí zbytek a dotáhne Mám ale trochu pochybnosti o těsnící funkci celý týhle záležitosti. Uvidíme v ostrém provozu. Při testovacím nasazení se objevila mezera mezi pachtou a plechařinou. Takže jsem to sundal, vzal si paličku a mlátil do střechy jak hluchej do vrat. Možná se bude muset trochu přihnout železná konstrukce uvnitř plachty. Mezera byal v části nově dovařených plechů, patrně jsem ještě úplně nevychytal prohnutí. No práce na tom ještě bude
V přední části střechy jsem zavařil díru od střešního okna- není třeba mít dvě díry ve střeše hned vedle sebe. Tady jsem už využil původní plech, jelikož se plátěná střecha posunula víc dopředu.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: T2b Pedro
Vážně pěkná práce. smekám [-o<
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Už někakou dobu vymýšlím kam vrznout rezervu aby byla co možná nejméňě na očích a nezabírala zbytečně místo. (na čumák jí nechci, prostě se mi to nelíbí)S autem jezdím už 10 let a potřeba byla všehovšudy jednou.. Vozil jsem jí na zadních dveřích, tak jak jí přidělal předchozí majitel, ale není to ono- karosérie se nárazy deformuje a navíc je potřeba dveře podepírat. Možná by to vyřešil pneumatický píst, ale mám pochybnosti a strach aby to neskříplo děti..
Někde jsem tady zahlédl vlákno s debatou "kam s rezervou" ale nemůžu se k tomu doklikat. Hodím tedy mojí úvahu sem: Vyrobil jsem si příčku a k ní přidělal držák na rezervu. Příčka pak přijde napevno přidělat ke karosérii. Nebude ale vařená ani lepená k hornímu plechu, aby případný pohyb/vibrace rezervy neprohýbal plech. Celé je to vysoké 22cm (185r14 pneu) Pneumatika lehce přesahuje pod okenní rám (cca 1-2cm). Chtěl bych nahoře udělat skřínku podobnou jako ve westyně. Bude muset být o něco vyšší uprostřed a po stranách zkosená. Ještě je možnost využít dojezdového kola a plnohodnotnou rezervu tak nahradit. V tom případě by se asi vešla i do menší skřínky Zatím je to ve stádiu projektu. Má někdo konkrétní zkušenosti? Myslíte si, že tohle řešení má hlavu a patu? Díky za názory!
Někde jsem tady zahlédl vlákno s debatou "kam s rezervou" ale nemůžu se k tomu doklikat. Hodím tedy mojí úvahu sem: Vyrobil jsem si příčku a k ní přidělal držák na rezervu. Příčka pak přijde napevno přidělat ke karosérii. Nebude ale vařená ani lepená k hornímu plechu, aby případný pohyb/vibrace rezervy neprohýbal plech. Celé je to vysoké 22cm (185r14 pneu) Pneumatika lehce přesahuje pod okenní rám (cca 1-2cm). Chtěl bych nahoře udělat skřínku podobnou jako ve westyně. Bude muset být o něco vyšší uprostřed a po stranách zkosená. Ještě je možnost využít dojezdového kola a plnohodnotnou rezervu tak nahradit. V tom případě by se asi vešla i do menší skřínky Zatím je to ve stádiu projektu. Má někdo konkrétní zkušenosti? Myslíte si, že tohle řešení má hlavu a patu? Díky za názory!
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
1/ já tento problém řeším taky a rezerva asi pujde na čumák. Mě se tam naopak líbí. Pod sedačkou vpředu tak bude hafo místa pro důležit-é/ější věci.
2/ to co navrhuješ se mi nezdá moc praktické. Pokud to chceš ještě obalit skříňkou, tak si přpočti ještě tak 1-2 cm dolů a navíc ta skříňka se bude asi muset otevírat dolů (jak jinak povolíš matky držící rezervu). Navíc já bych si o ni každé ráno dal do hlavy a děti by pak nemohli skákat po posteli. Ještě vidím řešení v malé zahrádce (musím ji při vjezdu do garáže sundavat kvuli světlé výšce) a rezervě na ni. Vrchol fantazií mám v předělání vedení teplého vzduchu na strany rámu a přichycení rezervy na podobnou konstrukci jako děláš na spodek auta - plus: rezerva není vidět - mínus: snížení průchodnosti terénem a obtížnější přístup v případě defektu.
2/ to co navrhuješ se mi nezdá moc praktické. Pokud to chceš ještě obalit skříňkou, tak si přpočti ještě tak 1-2 cm dolů a navíc ta skříňka se bude asi muset otevírat dolů (jak jinak povolíš matky držící rezervu). Navíc já bych si o ni každé ráno dal do hlavy a děti by pak nemohli skákat po posteli. Ještě vidím řešení v malé zahrádce (musím ji při vjezdu do garáže sundavat kvuli světlé výšce) a rezervě na ni. Vrchol fantazií mám v předělání vedení teplého vzduchu na strany rámu a přichycení rezervy na podobnou konstrukci jako děláš na spodek auta - plus: rezerva není vidět - mínus: snížení průchodnosti terénem a obtížnější přístup v případě defektu.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Čau, no místa vzadu bude míň, nevím jak je to u těch origo skříňěk, ale zas takový rozdíl v tom nebude. Pravda je, že žádnou recenzi na komfort spánku jsem nečetl.. Od zadních dveří se jedná jen o cca 60 cm, zbytek je volný. Člověk se tam vzadu ale neposadí, to máš recht. Budu to ještě muset probrat s mojí chytřejší polovičkou.tarmara píše:1/ já tento problém řeším taky a rezerva asi pujde na čumák. Mě se tam naopak líbí. Pod sedačkou vpředu tak bude hafo místa pro důležit-é/ější věci.
2/ to co navrhuješ se mi nezdá moc praktické. Pokud to chceš ještě obalit skříňkou, tak si přpočti ještě tak 1-2 cm dolů a navíc ta skříňka se bude asi muset otevírat dolů (jak jinak povolíš matky držící rezervu). Navíc já bych si o ni každé ráno dal do hlavy a děti by pak nemohli skákat po posteli. Ještě vidím řešení v malé zahrádce (musím ji při vjezdu do garáže sundavat kvuli světlé výšce) a rezervě na ni. Vrchol fantazií mám v předělání vedení teplého vzduchu na strany rámu a přichycení rezervy na podobnou konstrukci jako děláš na spodek auta - plus: rezerva není vidět - mínus: snížení průchodnosti terénem a obtížnější přístup v případě defektu.
Rezerva na zahrádku- ano tahle varianta je na pořadu dne, ale jen na dovolenou. Pak jí musim vozit v kufru a to mě pěkně s***.
Rezerva pod podlahou- taky jsem si s tím pohrával, ale právě z důvodu vedení vzduchu jsem od toho upustil. Přiznám se, že si mě trochu nahlodal. Teď když to mám rozřezaný tak by stálo za to se tam dolu ještě podívat.
Dík
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
->gandy: s rezervou to moc prožíváš bych řekl. Já jsem například za posledních 12let potřeboval měnit kolo jednou. A to ještě díky vrutu, který jsem si předtím sám na zem položil
V ČR je pneuservis v každé prdelce a proto vozím pouze opravný sprej, vlastně ani nevím, kde se teď rezerva nachází.
Pokud plánuješ vozit zahrádku, zejména při cestách mimo domovinu, tak jí jednoduše hodíš na ní
V ČR je pneuservis v každé prdelce a proto vozím pouze opravný sprej, vlastně ani nevím, kde se teď rezerva nachází.
Pokud plánuješ vozit zahrádku, zejména při cestách mimo domovinu, tak jí jednoduše hodíš na ní
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Pedro
Jen si ji tam namontuj kdekoliv Ti to pasuje Roztrzenou gumu opravna sada asi neopravi a ze by pneuservis fungovaly 24/7 I o sobotach a nedelich? Takovou vymozenost nemam ani v Americe(sobota dopoledne jeste jo)
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Pedro
A tady jeden priklad z minuleho patku, kdy jsem menil spojovacku mezi prevodkou rizeni a napravou a nasel zevnitr bouli na pravem predku na zanovnich pneumatikach, tak jsem koupil hned vsechny ctyri nove..to taky cestovni sada neopravi, proste nahoda je blbec.....
Vwase nocni sichta...
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Taky si říkám, že se kolo vyplatí vozit s sebou. Až se dostanu na dílnu, pořádně zkouknu prostor pod podlahou. Jestli se vleze tam, přijde mi to jako nejpohodlnější varianta. Horní skřínku nad hlavou vzadu budu dělat tak jako tak. Někde jsem viděl, že se do aut dává místo plnohodnotné rezervy jen dojezdové kolo. Je mnohem užší, v tom případě bych nemusel dělat skřínku tak robustní a i v případě, že bych kolo dával pod podlahu, nebude tolik vidět.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
A co na disk koupit a nechat obout nějakou pneu uzovku? Nějakou 145 atd?gandy píše:Taky si říkám, že se kolo vyplatí vozit s sebou. Až se dostanu na dílnu, pořádně zkouknu prostor pod podlahou. Jestli se vleze tam, přijde mi to jako nejpohodlnější varianta. Horní skřínku nad hlavou vzadu budu dělat tak jako tak. Někde jsem viděl, že se do aut dává místo plnohodnotné rezervy jen dojezdové kolo. Je mnohem užší, v tom případě bych nemusel dělat skřínku tak robustní a i v případě, že bych kolo dával pod podlahu, nebude tolik vidět.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Nad tím jsem taky přemýšlel. Nevím ale o kolik užší to půjde. Přijde mi, že momentálně obutá 185 zas takový přesah nemá. Možná se tam nacpe 165 ale to moc nepomůže. Neví někdo jaký je minimum pro r14 busí pětidíru plecháč?Skid píše:A co na disk koupit a nechat obout nějakou pneu uzovku? Nějakou 145 atd?gandy píše:Taky si říkám, že se kolo vyplatí vozit s sebou. Až se dostanu na dílnu, pořádně zkouknu prostor pod podlahou. Jestli se vleze tam, přijde mi to jako nejpohodlnější varianta. Horní skřínku nad hlavou vzadu budu dělat tak jako tak. Někde jsem viděl, že se do aut dává místo plnohodnotné rezervy jen dojezdové kolo. Je mnohem užší, v tom případě bych nemusel dělat skřínku tak robustní a i v případě, že bych kolo dával pod podlahu, nebude tolik vidět.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
14" v 5x 112 nejsou, ale VAG v této rozteči používá 15" šířky 3,5" a 4". Myslím, že se současná 15" v pohodě vyrovná vysoké 14" na buse.
Skoč si na vrakoviště.
Užší gumy na std ráfek budou nižší, to bych vynechal.
spočítej si obvod
třeba tady
https://www.sbazar.cz/zfrous/detail/204 ... zdove-kolo
Skoč si na vrakoviště.
Užší gumy na std ráfek budou nižší, to bych vynechal.
spočítej si obvod
třeba tady
https://www.sbazar.cz/zfrous/detail/204 ... zdove-kolo
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Joo, tohle je zajímavý řešení. Díky!prak píše:14" v 5x 112 nejsou, ale VAG v této rozteči používá 15" šířky 3,5" a 4". Myslím, že se současná 15" v pohodě vyrovná vysoké 14" na buse.
Skoč si na vrakoviště.
Užší gumy na std ráfek budou nižší, to bych vynechal.
spočítej si obvod
třeba tady
https://www.sbazar.cz/zfrous/detail/204 ... zdove-kolo
Je s tím nějaký problém, když mě zastaví švestky? Předpokládám, že ne když některá auta ani rezervu nemají? Na technickou vezmu standart rezervu. I když tam kde jí dělám je to asi jedno
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"