1948 - split from Split
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Ano ale psst marod je marod.
Pozeram ze pudrujes slusne.
Pozeram ze pudrujes slusne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Správně, i cesta může být cíl.......Sam píše:To není nic pro mne. Navíc by se provalilo, že jsem se poslední rok víceméně jen poflakoval.Kauly píše:na tenhle paint-stripping by bylo dobré timelapse video . Za chvilku se tu bude říkat , že je topic bez videa bezcenný
Maroš: Času máme oba stejně, rozdíl je jen v tom, že ty chceš své kilčo zprovoznit do konce léta. Já když to nestihnu za dalších 5 let, tak mi to žíly nepotrhá, neb to vlastně ani nechci dokončit
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
O víkendu proběhlo další omývání. Momentálně mi z exteriéru chybí už jen přední části blatníků kolem hrnců a dveře řidiče. Plus celý interiér.
Dále přišel certifikát z muzea že bylo auto prodáno v červenci 1948 do Mnichova kde vůz získal zřejmě zámek řízení a teprve až po nějaké době byl posunut na Balkán. Co se týče barvy, tak se potvrdilo, že byl prodán v L21 Pearl Grey, tedy vrstva na kterou momentálně omývám není zdaleka poslední. Pod ní je ještě jedna šedomodrá, pod tou je silná vrstva červeného základu a možná pod ním se bude krčit světle šedá. Jaké bude mé rozpoložení na konci projektu asi těžko odhadovat ale momentálně zůstanu na této neoriginální barvě. Oproti zelené nebo obláčkově modré mi žíly netrhá a říkám si, že je lepší dobový neoriginál než originální moderní lak.
Dále přišel certifikát z muzea že bylo auto prodáno v červenci 1948 do Mnichova kde vůz získal zřejmě zámek řízení a teprve až po nějaké době byl posunut na Balkán. Co se týče barvy, tak se potvrdilo, že byl prodán v L21 Pearl Grey, tedy vrstva na kterou momentálně omývám není zdaleka poslední. Pod ní je ještě jedna šedomodrá, pod tou je silná vrstva červeného základu a možná pod ním se bude krčit světle šedá. Jaké bude mé rozpoložení na konci projektu asi těžko odhadovat ale momentálně zůstanu na této neoriginální barvě. Oproti zelené nebo obláčkově modré mi žíly netrhá a říkám si, že je lepší dobový neoriginál než originální moderní lak.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: 1948 - split from Split
Same nevím jak sleduješ bugbus.net ,ale tohle by se to možná mohlo hodit
http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=23228
http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=23228
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nesleduji, tedy ne nijak pravidelně. Ale velice mne těší, že sis vzpomněl
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: 1948 - split from Split
Tak když tady celý léta plevelíš o tom,ze chceš 48čku,tak to uz si pak člověk vzpomene
Pak dej vědět jestli si nakoupil
Pak dej vědět jestli si nakoupil
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Tak zatím stále nic nedělám ale to neznamená, že nedělají jiní. První várka prahů se finišuje a jakmile se doladí detaily, poputuje do čech.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
A nechceš svůj projekt přehodnotit a udělat to stejně pokrokově jako když Amík zrenovoval Frnďu?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
No panejo, ten mu ale dal za uši. To ale já udělám také. Právě jsem s přemáháním odmítl aby vnitřek prahu byl ošetřený základovkou. Samotného mne bude zajímat, jestli to vydržím a prahy nechám svému osudu jako tomu bylo v roce 48, nebo jestli tam nějaký ten lak fouknu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: 1948 - split from Split
Tak tam foukni něco bezbarvýho, takže Ti to nebude rvát voči vždy, když se na to koukneš, ale zase Tě bude moct hřát pocit, že jsi pro to auto něco udělal...
Sam píše:No panejo, ten mu ale dal za uši. To ale já udělám také. Právě jsem s přemáháním odmítl aby vnitřek prahu byl ošetřený základovkou. Samotného mne bude zajímat, jestli to vydržím a prahy nechám svému osudu jako tomu bylo v roce 48, nebo
jestli tam nějaký ten lak fouknu.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Když správně by to ale mělo být zevnitř orezlý... a v tom je celý ten problém
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
kdyby tady ještě řádil Pětiskrutka tak by ti sem napsal pouze :
snížit, fuchsy
stějně to skončí v nějaký metle
snížit, fuchsy
stějně to skončí v nějaký metle
jdeme frflat na flat ...
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: 1948 - split from Split
Sice rok 49,ale nějaký plechy by jsi třeba využil
http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=24560
http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=24560
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
to je pro Sama moc nový a hlavně málo žumpení a práce
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Díky za tip, je to ale poněkud mladé na 48ku. Kdyby ale někdo věděl o podlahách, motorku stěračů, volantu, sedačkách, banana nárazníků, dílů motoru, 3.00x16" kolech, kovovém kaslíku, předních světlech, zpětném zrcátku, nosu osvětlení spz s nýtovaným sklíčkem a dalších drobnostech,byl bych velice zavázán.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Venku zima a nevlídno, v garáži jakbsysmet a tak je čas na přípravu a přemýšlení. Momentálně laboruji, jak vyrobit formu na palubku. Viz foto níže. Napadá mne buď udělat odlitek z jedné a druhé strany do písku a nebo dle moderní technologie pomocí 3D scanneru vyrobit model a následně formu vysochat z masivu na CNC. Má někdo zkušenosti nebo kontakty na jednu či druhou cestu ? Jde mi o tu vaničku a VW znak.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
same je 21 století ..kup si 3D tiskárnu a vytiskni si to z plastu ..pak si můžeš z obou stran udělat formu z čeho chceš
teď vážně ..to to nědělá nikdo v repru ?
teď vážně ..to to nědělá nikdo v repru ?
jdeme frflat na flat ...
Re: 1948 - split from Split
jsem schopnej ti vyrobit jakoukoliv plastovou (epoxidovou, polyesterovou, polyuretanovou)nebo silikonou formu pokud by ti pomohla..Ale plech do toho nenalisuješ..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Hele, nevyrábí. Pouze Virtanen dělá VW logo ale nemá tam řešen rádius okolo. Jsem na zcestí jestli se pokoušet ten rádius vyklepat, udělat formu na celý díl nebo to nechat již uříznuté a zaplnit to rádiem.pulenejksicht píše:same je 21 století ..kup si 3D tiskárnu a vytiskni si to z plastu ..pak si můžeš z obou stran udělat formu z čeho chceš
teď vážně ..to to nědělá nikdo v repru ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
já bych řekl že zrovna tahle partie vozu má dost času .. zatím bych tam dal záslepku nebo rejdio ..
vono to dozraje ..když ne dřív majitel
vono to dozraje ..když ne dřív majitel
jdeme frflat na flat ...