1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od SO 545 »

Ano ale psst marod je marod.
Pozeram ze pudrujes slusne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od maxmax »

Sam píše:
Kauly píše:na tenhle paint-stripping by bylo dobré timelapse video . Za chvilku se tu bude říkat , že je topic bez videa bezcenný :)
To není nic pro mne. Navíc by se provalilo, že jsem se poslední rok víceméně jen poflakoval. :D
Maroš: Času máme oba stejně, rozdíl je jen v tom, že ty chceš své kilčo zprovoznit do konce léta. Já když to nestihnu za dalších 5 let, tak mi to žíly nepotrhá, neb to vlastně ani nechci dokončit :D
Správně, i cesta může být cíl....... =D>
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

O víkendu proběhlo další omývání. Momentálně mi z exteriéru chybí už jen přední části blatníků kolem hrnců a dveře řidiče. Plus celý interiér.
Dále přišel certifikát z muzea že bylo auto prodáno v červenci 1948 do Mnichova kde vůz získal zřejmě zámek řízení a teprve až po nějaké době byl posunut na Balkán. Co se týče barvy, tak se potvrdilo, že byl prodán v L21 Pearl Grey, tedy vrstva na kterou momentálně omývám není zdaleka poslední. Pod ní je ještě jedna šedomodrá, pod tou je silná vrstva červeného základu a možná pod ním se bude krčit světle šedá. Jaké bude mé rozpoložení na konci projektu asi těžko odhadovat ale momentálně zůstanu na této neoriginální barvě. Oproti zelené nebo obláčkově modré mi žíly netrhá a říkám si, že je lepší dobový neoriginál než originální moderní lak.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lális »

Same nevím jak sleduješ bugbus.net ,ale tohle by se to možná mohlo hodit ;-)

http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=23228
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Nesleduji, tedy ne nijak pravidelně. Ale velice mne těší, že sis vzpomněl :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lális »

Tak když tady celý léta plevelíš o tom,ze chceš 48čku,tak to uz si pak člověk vzpomene ;-)
Pak dej vědět jestli si nakoupil :-)
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Tak zatím stále nic nedělám ale to neznamená, že nedělají jiní. První várka prahů se finišuje a jakmile se doladí detaily, poputuje do čech.
Přílohy
2-k1.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

A nechceš svůj projekt přehodnotit a udělat to stejně pokrokově jako když Amík zrenovoval Frnďu? :D
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

No panejo, ten mu ale dal za uši. To ale já udělám také. :D Právě jsem s přemáháním odmítl aby vnitřek prahu byl ošetřený základovkou. Samotného mne bude zajímat, jestli to vydržím a prahy nechám svému osudu jako tomu bylo v roce 48, nebo jestli tam nějaký ten lak fouknu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 297
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od mhepp »

Tak tam foukni něco bezbarvýho, takže Ti to nebude rvát voči vždy, když se na to koukneš, ale zase Tě bude moct hřát pocit, že jsi pro to auto něco udělal...
Sam píše:No panejo, ten mu ale dal za uši. To ale já udělám také. :D Právě jsem s přemáháním odmítl aby vnitřek prahu byl ošetřený základovkou. Samotného mne bude zajímat, jestli to vydržím a prahy nechám svému osudu jako tomu bylo v roce 48, nebo
jestli tam nějaký ten lak fouknu.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Když správně by to ale mělo být zevnitř orezlý... a v tom je celý ten problém :twisted:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5894
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

kdyby tady ještě řádil Pětiskrutka tak by ti sem napsal pouze :

snížit, fuchsy

stějně to skončí v nějaký metle :D
jdeme frflat na flat ...

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lális »

Sice rok 49,ale nějaký plechy by jsi třeba využil ;-)

http://www.bugbus.net/de/classifieds.ht ... l&id=24560
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5894
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

to je pro Sama moc nový a hlavně málo žumpení a práce :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Díky za tip, je to ale poněkud mladé na 48ku. Kdyby ale někdo věděl o podlahách, motorku stěračů, volantu, sedačkách, banana nárazníků, dílů motoru, 3.00x16" kolech, kovovém kaslíku, předních světlech, zpětném zrcátku, nosu osvětlení spz s nýtovaným sklíčkem a dalších drobnostech,byl bych velice zavázán.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Venku zima a nevlídno, v garáži jakbsysmet a tak je čas na přípravu a přemýšlení. Momentálně laboruji, jak vyrobit formu na palubku. Viz foto níže. Napadá mne buď udělat odlitek z jedné a druhé strany do písku a nebo dle moderní technologie pomocí 3D scanneru vyrobit model a následně formu vysochat z masivu na CNC. Má někdo zkušenosti nebo kontakty na jednu či druhou cestu ? Jde mi o tu vaničku a VW znak.
Přílohy
d1.jpg
d2.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5894
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

same je 21 století ..kup si 3D tiskárnu a vytiskni si to z plastu ..pak si můžeš z obou stran udělat formu z čeho chceš :wink:
teď vážně ..to to nědělá nikdo v repru ?
jdeme frflat na flat ...

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od jobiwan »

jsem schopnej ti vyrobit jakoukoliv plastovou (epoxidovou, polyesterovou, polyuretanovou)nebo silikonou formu pokud by ti pomohla..Ale plech do toho nenalisuješ..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

pulenejksicht píše:same je 21 století ..kup si 3D tiskárnu a vytiskni si to z plastu ..pak si můžeš z obou stran udělat formu z čeho chceš :wink:
teď vážně ..to to nědělá nikdo v repru ?
Hele, nevyrábí. Pouze Virtanen dělá VW logo ale nemá tam řešen rádius okolo. Jsem na zcestí jestli se pokoušet ten rádius vyklepat, udělat formu na celý díl nebo to nechat již uříznuté a zaplnit to rádiem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5894
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

já bych řekl že zrovna tahle partie vozu má dost času .. zatím bych tam dal záslepku nebo rejdio ..

vono to dozraje ..když ne dřív majitel :wink:
jdeme frflat na flat ...

Odpovědět