1964 Heduš
Re: 1964 Heduš - podvozek
Karel jak jsem ho pracovně nazval, nebyl žádný velký krasavec.Takže ho nemusíte příliš litovat. Bouda má prorezivělá místa a co vypadá zdravě , to je svařené plamenem, snad 3 drátem. Navíc na boudě někdo řádil flexou a odpáral práh. Tak mi zbude na experimenty. Ale nevadí, jde mi jen o jeho zdraví podvozek. Oddělily jsme vcelku rychle karoserii od podvozku a vyklubal se nám docela schopný podvozek.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
Re: 1964 Heduš- podvozky
Stačilo ho odstrojit a trochu opálit letitý Kekeš, jak je ním dobrým zvykem a je to. Pár drobností se samozřejmě našlo. Nějaká dírka. A pak opravenka u pedálů. Někdo vzal 2 plech a pěkně to tam přismrkal. Nevadí, máme dost plechu z podvozku Heduš. Řekl bych že slušná oprava . Téměř to nejde poznat .
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
Re: 1964 Heduš - podvozky
Tak ještě odešleme do říše na pískování a je to. Někdo zmiňuje, že je to poslední dobou modní. Asi ano. Ale hlavně je to čistá práce a ušetří to spousty času. Takže já jen souhlasím. Jako základ používám téměř na vše osvědčený červený antikorozní základ od firmy Metaflux. Nic proti ničemu, ale mám s ním dobré zkušenosti. Je sice dražší, ale vážně stojí za to. Stejně jako s polymerem od stejné firmy. Po ztuhnutí má vlastnosti gumy a drží, jako židovská výra. Na exponovaná místa, spoje svary podvozku super. Tak ještě nástřiky syntetiky a podvozek je téměř připraven.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
1964 Heduš - nápravy
Než vůbec začnu skládat podvozek, tak je tu dost věcí na o piskování. Třeba nohavice, nebo právě přední náprava.Takže vyndat ložiska a zbavit jí toho hlenu. Dokud to člověk nezkusí neuvěří. Co je to sakra za svinstvo ? (Jasně Castrol ML - Jak jsem byl poučen.) Po piskovaní je třeba to vyčistit důkladně, protože se abrazivo nedostane úplně všude. Pak už jenom červený základ a muže to jít do černé syntetiky.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
1964 Heduš - Kola
Dnes jsem šoupnu ještě něco.Mám totiž trochu dilema s koly na Hedviku, nebo spíš s disky kol, ať jsem konkrétní. Originál VW v černo - bílé kombinaci mají své kouzlo a je to dobově konkrétní, jak tu píšete. Ano souhlas... Nechal jsem oigo. disky včera stáhnout, aby se opískovaly, ale mám v hlavě stále brouka. Mám tu ještě 4 slušné disky, které jsou řekl bych daleko hezčí. Nejraději bych použil právě tyhle - určitě by Hedvice slušely. Ale nevím. Jako rezervu bych použil origo. VW.
Netuší někdo, z čeho jsou přesně - nebo je to také VW, když na něj poklice nesedí.Budu rád za info.
Netuší někdo, z čeho jsou přesně - nebo je to také VW, když na něj poklice nesedí.Budu rád za info.
Naposledy upravil(a) axis.d dne 13 led 2016, celkem upraveno 1 x.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
Re: 1964 Heduš
To se mi nezdá. [-X Pokud má Wartburg 311 kytku. Tak na co je tenhle disk?
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1964 Heduš
JJ, vypadá to na Warťáska ...Ale ten druhý může být z čehokoli 5x 205 byla tenkrát běžná rozteč
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: 1964 Heduš
klikol si si na Wartburg 311? tam sa to preberaloaxis.d píše:To se mi nezdá.
Re: 1964 Heduš
Ano Klikol. A neříkám, že to není možné. Říkám jen, že je tu i jeden rozdíl.Milan NM píše:klikol si si na Wartburg 311? tam sa to preberaloaxis.d píše:To se mi nezdá.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
Re: 1964 Heduš
Tak jsem jsem se v tom znova vrtal. Prostě mi to nedá. Wartburg 311 To skutečně není. [-X
Lampu prohlídnout a nožíkem odstranit letitou barvu a...je to originál VW.
Lampu prohlídnout a nožíkem odstranit letitou barvu a...je to originál VW.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1964 Heduš
Tyto s těma luftdírama jsou na brouky r.v.66-67, ktery už měly ušatou přední nápravu, kratší náboje v předních kolech a tudíž mohly mít placatý poklice (s dvojitým žlábkem, z dálky připomínající poklice z rovnosvětla) Pokud bys chtěl na ně dát baculatý dědkovský poklice (jiný tam stejně kvúli zmíněnýmu náboji nepůjdou), tak musíš navrtat díry na struny. co ti ji tam podrží, tak jak to měly ty tvoje druhý disky.
1964 Heduš - citace neologizmů
Re: Slovník vzduchem chlazených neologizmů
Příspěvekod Andy » 14 led 2016
axis.d píše:
Originál VW v černo - bílé kombinaci mají své kouzlo a je to dobově konkrétní, jak tu píšete.
nebo dobove akuratni
Vdub Maniac
La Confrerie des gants jaunes
Někdy je to o tom a to je můj případ : Že jste jen dobově chudý a nemáte prachy na stavitelné podpěry pod brouka.
Příspěvekod Andy » 14 led 2016
axis.d píše:
Originál VW v černo - bílé kombinaci mají své kouzlo a je to dobově konkrétní, jak tu píšete.
nebo dobove akuratni
Vdub Maniac
La Confrerie des gants jaunes
Někdy je to o tom a to je můj případ : Že jste jen dobově chudý a nemáte prachy na stavitelné podpěry pod brouka.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1964 Heduš
Barbarske ale ucelne
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: 1964 Heduš
tomu říkám aplikace zákona v praxi
1964 Heduš - Zinkování
Tak dost srandiček s konkrétností.
Než jsem se pustil do skládaní řešil jsem otázku zinkování dílů na Heduš. Krom praktické stránky to prostě vypadá nádherně. Koukáte třeba na Evžena a proste si musíte povzdechnou. To je paráda . Já jsem nejprve vyzkoušel obyčejný zinkový sprej a pak i ten lepší od Metafluxu, ale po pravdě oba stály za prd. Takže nakonec přišlo na řadu žárové zinkování. No a tady je výsledek. S tímhle už to půjde!
Než jsem se pustil do skládaní řešil jsem otázku zinkování dílů na Heduš. Krom praktické stránky to prostě vypadá nádherně. Koukáte třeba na Evžena a proste si musíte povzdechnou. To je paráda . Já jsem nejprve vyzkoušel obyčejný zinkový sprej a pak i ten lepší od Metafluxu, ale po pravdě oba stály za prd. Takže nakonec přišlo na řadu žárové zinkování. No a tady je výsledek. S tímhle už to půjde!
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15195
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1964 Heduš - Zinkování
Žárové zinkování to nebude, tipuji galvanickéaxis.d píše:. Takže nakonec přišlo na řadu žárové zinkování. No a tady je výsledek. S tímhle už to půjde!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1964 Heduš - Zinkování
Ano pravdu máš - překlep. Galvanické zinkování.Sam píše:Žárové zinkování to nebude, tipuji galvanickéaxis.d píše:. Takže nakonec přišlo na řadu žárové zinkování. No a tady je výsledek. S tímhle už to půjde!
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1964 Heduš - Zinkování
Ano máš pravdu, kdykoliv se podívám na Evžena tak si povzdechnu jakej jsem byl blbec, že jsem všechno nechal nově nazinkovat . Oč hezčí by bylo nechat takové věci jako zátku nádrže, uzávěr kapoty a pod. v původním patinkoidním stavu. Ale zase na druhou stranu, zas má člověk co napravovat když dostane rozum .axis.d píše:Než jsem se pustil do skládaní řešil jsem otázku zinkování dílů na Heduš. Krom praktické stránky to prostě vypadá nádherně. Koukáte třeba na Evžena a proste si musíte povzdechnou.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1964 Heduš
A nebo prostě počkáme... a ona se origo patinkoidní stav opět dostaví.
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.