Neboj, dírka na cecík je na svém místě .OB píše:Ahoj tak ty zavareny diry zase odvrtej. Do nich se dava takova gumicka, ktera z hrnce odvadi vodu. Chtel jsem ti ji vyfotit ale nemam ji mimo nez auto. Je to takovej delsi cecik.
Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Prepacte pan velkomozny Mas samozrejme pravdu! Spatne jsem se podival na foto. Dira pro cecik ma byt dole na nejnizsim miste hrnce. Mezi temi dvema plochymi prolisy!
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A protože bez fotek je ......, tak červeně označená je zavařená a na cecík žlutě.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Jsem rád Ondro, že se namáháš, není nad zpětnou vazbu.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Neni ta cervena dura na kabel blinkru ktery na nekterych vozech hnizdi na blatniku?
A kvizova otazka na konec. Vite kolik se vejde do hrnce vody nez se hladina prelije pres hranu ceciku ?
A kvizova otazka na konec. Vite kolik se vejde do hrnce vody nez se hladina prelije pres hranu ceciku ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No nevím jak u jiných kusů nebrouků, ale my máme sólo přívod podběhem.Sam píše:Neni ta cervena dura na kabel blinkru ktery na nekterych vozech hnizdi na blatniku?
Tak to vím naprosto přesně. Hodně .Sam píše:A kvizova otazka na konec. Vite kolik se vejde do hrnce vody nez se hladina prelije pres hranu ceciku ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
ad1: je to možné, na žádném ze svých aut blinkry nemám, tak dost vařím z vody,viz ad2lišák píše:No nevím jak u jiných kusů nebrouků, ale my máme sólo přívod podběhem.Sam píše:Neni ta cervena dura na kabel blinkru ktery na nekterych vozech hnizdi na blatniku?Tak to vím naprosto přesně. Hodně .Sam píše:A kvizova otazka na konec. Vite kolik se vejde do hrnce vody nez se hladina prelije pres hranu ceciku ?
ad2: naprosto správně
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Vidíš jak byli ve WV už tehdy pokrokoví .... dnes po 60 letech jsou téměř všechna auta o5 bez blinkrů (týká se převážně dražších vozů)Sam píše: ad1: je to možné, na žádném ze svých aut blinkry nemám, tak dost vařím z vody,viz ad2
Re: Bruno 1973
Pekne velikonocni poledne Lisaku, vracim se o par stranek zpatky, konkretne k polepovani palubovky kozenkou.Pises Lisaku, ze lepidlo je potreba nechat zaschnout. Ptam se jak moc, jestli uz nema vubec lepit na dotek, nebo ho nechar jen chvili odvetrat? Budu lepit kozenku na stropnici / v mercedesu/ a potreboval bych radu. Lepidlo jsem si poridil to, co si pouzival ty, protoze jsem si rekl, ze kdyz je dobre pro Lisaka, musi byt dobre i pro me a jina cesta neni. Jen proste nevim, jak moc ho nechat zaschnout, nez obe plochy spojim. Dik za radu.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Doporučuji si práci vyzkoušet na nějakém kousku bokem nanečisto. Není to Chemoprén a tak to schne opravdu dosucha.
Každý celek se skládá z detailů.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Bruno 1973
Nie som Lisak,ale lepidla na baze chemoprenu treba nechat zaschnut na oboch lepenych dieloch ,aby na dotyk nelepili,nezalezi potom na dobe ale na sile pritlacenia zlepovanych dielov.Ako ked lepis defekt na bikeBožka píše:Pekne velikonocni poledne Lisaku, vracim se o par stranek zpatky, konkretne k polepovani palubovky kozenkou.Pises Lisaku, ze lepidlo je potreba nechat zaschnout. Ptam se jak moc, jestli uz nema vubec lepit na dotek,
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - karoserie
Zadní podběh a bok byl v tak hrozném stavu, že jako nejvýhodnější řešení bylo zvoleno jeho kompletní nahrazení kusem z dárce orgánů.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Malý přírůstek do rodiny, ale velká radost. Teda zatím hlavně u mužské části, ta ženská část ještě neví, že má taky radost .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Vítej v klubu Optimum. Je to takové malé šidítko ale poměr okupované místo na dílně vs škála věcí které se strojem uděláš je více než dobrá.
Jediné, na co narazíš je nemožnost stočit bubny, vše ostatní na této mašině uděláš.
Jediné, na co narazíš je nemožnost stočit bubny, vše ostatní na této mašině uděláš.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ale potunovat bude treba. S Tumlikom si potykas
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Bruno 1973
Jak píše Maroš bude s tím ještě radost . Taky jsem pokukoval po strojích v této cenové hladině, ale lekl jsem se spracování už u malých obrázku na eshopech natož kdybych to viděl osobně. Dodalo mi to kuráže zapracovat na MNce, která bude chtít přeškrábat lože a udělat nové lišty protože jsem při štelování vůle narazil na konec pera u podélného suportu a je cítit že je v něm vychozené břicho. V blízké době dorazí Multifix hlava tak pak dodám pár obrázků na ochutnávku kdyby byl zájem.
If you want to win employ the fin
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Nekupoval jsem tak úplně zajíce v pytli, ale nejprve si ho naživo prohlédl u smluvního prodejce a oproti podobnému od Promy vypadá na první pohled mnohem solidněji. Zatím ho ustavuji na místo, ale jak na na nějaký zádrhel přijdu, dám vědět.buca6 píše:Jak píše Maroš bude s tím ještě radost . Taky jsem pokukoval po strojích v této cenové hladině, ale lekl jsem se spracování už u malých obrázku na eshopech natož kdybych to viděl osobně.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - karoserie
Původně jsem si to maloval tak, že touto dobou už budu mít minimálně zkompletovaný podvozek, ale nějak se nám to zadrhává. Od jara nastal na karoserii pouze nevelký posun. Ale vzhledem k tomu jaká to byla plíseň tak díky i za to.
Na druhé straně je ještě práce jak na kostele.
Konec hlášení.
Na druhé straně je ještě práce jak na kostele.
Konec hlášení.
Každý celek se skládá z detailů.