Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Tak mám hotové distanční podložky.
Abych podložení vzpěry spravedlivě rozdělil mezi oba drážkované konce torzky stočil jsem si ještě podložky které přidám na vnější stranu.
Přilepeno oboustrankou.
Než začnu torzky nastavovat složím to ještě jednou nanečisto.
Víčko mám přitažené a papír se nechá v pohodě protáhnout.
Už jsem si myslel, že to mohu udělat načisto a v tom jsem si všiml, že v tomto místě se vzpěra dotýká tělesa uložení.
Naštěstí bude stačit drobně obrousit hranu odlitku.
Abych podložení vzpěry spravedlivě rozdělil mezi oba drážkované konce torzky stočil jsem si ještě podložky které přidám na vnější stranu.
Přilepeno oboustrankou.
Než začnu torzky nastavovat složím to ještě jednou nanečisto.
Víčko mám přitažené a papír se nechá v pohodě protáhnout.
Už jsem si myslel, že to mohu udělat načisto a v tom jsem si všiml, že v tomto místě se vzpěra dotýká tělesa uložení.
Naštěstí bude stačit drobně obrousit hranu odlitku.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
sice je to IRS ale aj tak by som to zlozil s ramenami.
pre istotu vylucit moznost skrutenia , ked pozeram na ten papierik.
pre istotu vylucit moznost skrutenia , ked pozeram na ten papierik.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Tak určitě náčelníku, to je další fáze.
U původních ramen jsme měli obě podložky uložení z vnější strany.
Nyní je potřeba dát jednu zevnitř. Jsou to ty 4mm o které jsem podložil vzpěru.
A jaký je výsledek po sešroubování ramene se vzpěrou? Mezi šroubem vzpěry a tělesem už karton neprotáhnu a tak jsem zkusil list papíru ze sešitu. Bohužel ani ten neprošel pod celou hlavou.
Zkusil jsem si na rameno stoupnout, propérovat, ale se žádným výrazným odporem jsem se nesetkal.
Po opětovném rozdělání jsem zjistil, že okraj hlavy šroubu se zařízl pouze do vrchní vrstvy barvy.
Asi by stačilo o nějakou desetinu stočit hlavu, ale už takto má pouze 4mm a nechce se mě dávat šrouby znovu zinkovat. Po přiložení posuvky je vidět, že v místě kontaktu je na odlitku hrb.
Vzal jsem flexičku a hrb je fuč.
U původních ramen jsme měli obě podložky uložení z vnější strany.
Nyní je potřeba dát jednu zevnitř. Jsou to ty 4mm o které jsem podložil vzpěru.
A jaký je výsledek po sešroubování ramene se vzpěrou? Mezi šroubem vzpěry a tělesem už karton neprotáhnu a tak jsem zkusil list papíru ze sešitu. Bohužel ani ten neprošel pod celou hlavou.
Zkusil jsem si na rameno stoupnout, propérovat, ale se žádným výrazným odporem jsem se nesetkal.
Po opětovném rozdělání jsem zjistil, že okraj hlavy šroubu se zařízl pouze do vrchní vrstvy barvy.
Asi by stačilo o nějakou desetinu stočit hlavu, ale už takto má pouze 4mm a nechce se mě dávat šrouby znovu zinkovat. Po přiložení posuvky je vidět, že v místě kontaktu je na odlitku hrb.
Vzal jsem flexičku a hrb je fuč.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Tak jsem se pustil do nastavení torzek. Nejdříve jsem si placku příčně i podélně nahrubo vyrovnal. Po změření na tunelu o kolik mě to utíká vím, že budu muset na vzpěře přidat 1stupeň.
Protože jsou na vzpěrách z P944 vyčnívající šrouby bylo potřeba přípraveček udělat tak, aby se na vzpěru nechal zavěsit.
Sklon má být 21°20´+50´a tak jsem připočetl 1°co falíruje na tunelu a po zaokrouhlení vzpěry nastavil na 22,5°.
Protože jsou na vzpěrách z P944 vyčnívající šrouby bylo potřeba přípraveček udělat tak, aby se na vzpěru nechal zavěsit.
Sklon má být 21°20´+50´a tak jsem připočetl 1°co falíruje na tunelu a po zaokrouhlení vzpěry nastavil na 22,5°.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Jednoduche a ucinne. Nez lovit bublinky do vodovahy, provazek a oluvko udela vice prace.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
sakra to je pěkný, je to v dobrých rukou
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To víš Práčku, snažím se abych důvěru ve mě vloženou nezklamal.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
až uděláš geometrii,tak se ta mezera pod podélným ramenem stejně trochu změní
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Na montáž vzpěry jsem použil již osvědčený samodomo stahovák.
Při rozebírání nápravy byl velký problém vyndat šrouby které byly doslova zarostlé do hliníku.
A když už mě dalo tolik práce to očistit od všeho prašivého tak jsem raději všechny dosedací plochy i šrouby zavoskoval.
Při rozebírání nápravy byl velký problém vyndat šrouby které byly doslova zarostlé do hliníku.
A když už mě dalo tolik práce to očistit od všeho prašivého tak jsem raději všechny dosedací plochy i šrouby zavoskoval.
Rameno je na místě a zkusil jsem ho v celém rozsahu otvorů pro seřízení a vypadá to, že mezera je teď už dostatečná.rišmen píše:až uděláš geometrii,tak se ta mezera pod podélným ramenem stejně trochu změní
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
K ramenu můžu přimontovat tlumič.
Teda mohl bych, kdybych měl vhodný šroub do horního oka. A taky budu muset dát mezi držák a tlumič podložku abych vymezil tuto mezeru.
Šroub se našel. Vhodným je kousek z původního uložení ramene. Je zajímavé, že na broukovi je tam šroub jak na spřáhlu od lokomotivy a u P944 to řeší M12.
Pomalu se nám to rýsuje.
Teda mohl bych, kdybych měl vhodný šroub do horního oka. A taky budu muset dát mezi držák a tlumič podložku abych vymezil tuto mezeru.
Šroub se našel. Vhodným je kousek z původního uložení ramene. Je zajímavé, že na broukovi je tam šroub jak na spřáhlu od lokomotivy a u P944 to řeší M12.
Pomalu se nám to rýsuje.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
to nieje marne pane smrncovna naprava.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bruno 1973
Jak je takhle podvozek zajimavej,tak tam bude urcite I nejakej leteckej motor,ze?
Jinak mi nerikej,ze mas za barakem lokomotivu a pouzivas z ni dily na VW
Jinak mi nerikej,ze mas za barakem lokomotivu a pouzivas z ni dily na VW
Vwase nocni sichta...
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Jaké jsi zvolil tlumiče pro zadní nápravu?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 66#p330166
To Romane bylo jen takové obrazné přirovnání od vyučeného MECHMOTLOKAMOTVOZ, že čep ramene na 1303 je výrazně mohutnější než subtilní na P944 .udeeska píše:Jinak mi nerikej,ze mas za barakem lokomotivu a pouzivas z ni dily na VW
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bruno 1973
Ale nerikej Vlado, ze bys nechtel ze dva tri Sergeje za barakem uz jenom jako z nostalgie . Ja bych klidne celej parkovaci dvur CSAD z osmdesatych letlišák píše:http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 66#p330166
To Romane bylo jen takové obrazné přirovnání od vyučeného MECHMOTLOKAMOTVOZ, že čep ramene na 1303 je výrazně mohutnější než subtilní na P944 .udeeska píše:Jinak mi nerikej,ze mas za barakem lokomotivu a pouzivas z ni dily na VW
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Teď jsou na pořadu dne brzdová lana. Nejdříve si ho připojím a pak budu vymýšlet jak dál.
Cvičně jsem přidělal brzdič a brzdovou trubičku. Ta je vedená trošku jinak než na 1303 a mohla by kolidovat s lanem.
Při trošce snahy se vyhneme.
Teď ještě hledám ideální místo pro umístění příchytky aby lano neplandalo pod autem.
Cvičně jsem přidělal brzdič a brzdovou trubičku. Ta je vedená trošku jinak než na 1303 a mohla by kolidovat s lanem.
Při trošce snahy se vyhneme.
Teď ještě hledám ideální místo pro umístění příchytky aby lano neplandalo pod autem.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Po připojení brzdových lan k páce jsem zjistil, že bude ještě třeba udělat prodloužení bowdenů brzdových lan o 15mm.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Nez bowden, to bych zkratil lana.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Dnes ma svatek.....Bruno. Tak at te Lisaci moc nedojebou
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Sam píše:Nez bowden, to bych zkratil lana.
To nieje hodne Lisaka ... co tak posunut rucku vpred uz mlcim. Seklo ma v boku tak namiesto manualnej cinnosti pindam.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž