Ušlechtilá žumpa 1957
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Tak přikládám další kladnou referenci na Davida, požadavek byl to krásně rovnoměrně polít aby zůstali vidět letité šrámy a dolíčky po hloubkové korozi, ale aby se zalila i hezky spára což se povedlo. Předtím se ráfky pískovaly v Michly a pak se zinkovalo bez pasivace v Běchovicích.
Také se mě vrátil konečně blok z pasivace ve Vrchlabí ...
A jedna staršího data od Googlu.
Také se mě vrátil konečně blok z pasivace ve Vrchlabí ...
A jedna staršího data od Googlu.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Nefotil jsem moc tak bude bez fotek, ale když John popíchnul, něco napíši v projektu došlo k přehodnocení motoráže. Plán byl mít původní 30PS ve stavu jak má být a k tomu sekundovat 1600 postavený na 1500 bloku s dvojitou karburací Solex 34PCI a jednokanálové hlavy, s kulatou saharou a plechy pod motor prodloužené přechodové 34PS s boční kapsou na J trubku Prostě udělat 1600 vzhledově do roku cca 1960. Tento motor byl již ve značném stádiu rozpracovanosti.
Ale svět se mění a my s ním.
Takže momentálně se vrtám ve dvou motorech 30PS, z tohož jeden bude obyčejný trošku omšelý s patinkou s 28PCI solexem, prostě jak má být a číslem na bloku ročníkem k ponorce. Druhý bude (máte možnost s předchozí fotky znát - ta husná zlatá barva je jen chromát který po přejítím teplem změní barvu na barvu cca jako měla originál pasivace na 30PS blocích) trošku vyumělkovaný na novějším bloku s vyšším zdvihem kliky a větším vrtáním, mírně upravené hlavy (momentálně ručně zvětšuji sací kanálky a už se s tím mořím měsíc) a dohaduji úpravu vačkové hřídele http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mimochodem se mě podařilo sehnat krásnou sadu 78,95 dělaných pístu z dob dávno minulých, je to čistá práce soustruhu, frézy a pilníku v ruce. Jen je musím důkladně omýt a pak spáchám nějaké fotky. A k tomu upravit válce.
Z plechařiny mám hotovou jen poličku pod palubku a kryt klapek rozvodu vzduchu, rozdělané pravé přední dveře, protože budeme pravděpodobně měnit bydliště nemohu si dovolil začít radikálně řezat do nosníků a karoserie musí být v pohotovosti aby byla schopná naložení na podvalník. Tak z toho důvodu dělám na cukroví kolem. A také umývám nánosy barev a hloubkovou korozi vyleptávám kyselinou fosforečnou což rovnou místo po korozi pasivuje a koroze dál nepostupuje.
Momentálně mám také rozebranou částečně přední nápravu a čekám na pár dílů co je potřeba.
Převodovka je stále zasyslená u Ťupajze.
A jednu fotku s pomocníkem:
Ale svět se mění a my s ním.
Takže momentálně se vrtám ve dvou motorech 30PS, z tohož jeden bude obyčejný trošku omšelý s patinkou s 28PCI solexem, prostě jak má být a číslem na bloku ročníkem k ponorce. Druhý bude (máte možnost s předchozí fotky znát - ta husná zlatá barva je jen chromát který po přejítím teplem změní barvu na barvu cca jako měla originál pasivace na 30PS blocích) trošku vyumělkovaný na novějším bloku s vyšším zdvihem kliky a větším vrtáním, mírně upravené hlavy (momentálně ručně zvětšuji sací kanálky a už se s tím mořím měsíc) a dohaduji úpravu vačkové hřídele http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mimochodem se mě podařilo sehnat krásnou sadu 78,95 dělaných pístu z dob dávno minulých, je to čistá práce soustruhu, frézy a pilníku v ruce. Jen je musím důkladně omýt a pak spáchám nějaké fotky. A k tomu upravit válce.
Z plechařiny mám hotovou jen poličku pod palubku a kryt klapek rozvodu vzduchu, rozdělané pravé přední dveře, protože budeme pravděpodobně měnit bydliště nemohu si dovolil začít radikálně řezat do nosníků a karoserie musí být v pohotovosti aby byla schopná naložení na podvalník. Tak z toho důvodu dělám na cukroví kolem. A také umývám nánosy barev a hloubkovou korozi vyleptávám kyselinou fosforečnou což rovnou místo po korozi pasivuje a koroze dál nepostupuje.
Momentálně mám také rozebranou částečně přední nápravu a čekám na pár dílů co je potřeba.
Převodovka je stále zasyslená u Ťupajze.
A jednu fotku s pomocníkem:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Pozitivna reakcia....to ocenujem..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Ten blok po pasivaci vypadá pěkně. Jen bych asi příště zalepil činné plochy na ložiska a vačku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Činné plochy na ložiska a vačku byla zalepena při moření, louhování i všemožném čistění, při těchto úkonech dochází k úbytku materiálu, ale při pasivaci kdy se nanáší chromátová vrstva byli odlepeny, proto to zbarvení. Tak to doporučil pan Tůma. Hlavní důvod tohoto postupu u bloku byl protože blok byl značně zasažen magnesiovým morem vně vany a i při sebelepší vyčištění se mor vydroloval a v budoucnu by hrozilo ucpání mazacích kanálků vydroleným práškem moru.
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
z fotografie usudzujem, ze blok bude potrebovat align boring...Sam píše:Ten blok po pasivaci vypadá pěkně. Jen bych asi příště zalepil činné plochy na ložiska a vačku.
co je " vne vany " to nie je podstatne z hladiska funknosti.../ pokial to nie je skrz /,chromating Mg/Al zliatiny je pofiderna zalezitost...? , podla mna zbytocna, ale kto som ja aby som kazal?Ales-X píše:Činné plochy na ložiska a vačku byla zalepena při moření, louhování i všemožném čistění, při těchto úkonech dochází k úbytku materiálu, ale při pasivaci kdy se nanáší chromátová vrstva byli odlepeny, proto to zbarvení. Tak to doporučil pan Tůma. Hlavní důvod tohoto postupu u bloku byl protože blok byl značně zasažen magnesiovým morem vně vany a i při sebelepší vyčištění se mor vydroloval a v budoucnu by hrozilo ucpání mazacích kanálků vydroleným práškem moru.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
OK, je to jen můj názor ....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Sam, myslene v dobrom...podla mna jedina spravne cesta na cistenie blokov je mokre pieskovanie...neviem ci sa to u Vas robi, po cisteni je blok ako z vyrobnej linky...Sam píše:OK, je to jen můj názor ....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
John, ty můžeš i ve zlém.john píše:Sam, myslene v dobrom...podla mna jedina spravne cesta na cistenie blokov je mokre pieskovanie...neviem ci sa to u Vas robi, po cisteni je blok ako z vyrobnej linky...Sam píše:OK, je to jen můj názor ....
Myslíš něco jako Water/wet sandblasting ? O tom nic nevím, ale naočkujeme nenápadně Lišáka a ten jistě vymyslí, jak realizovat v pohodlí obývacího pokoje.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
miluju ponorky s mávačkama ! Co nějakej progress na kastli je ? Nebo nejdřív kompletuješ díly okolo ?
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Máme stejný vkus, jak to má 30PS motor a mávátka.
Kastle je jak jsem psal dříve, vařili se jen drobnosti které nemají vliv na to být rychle připravený naložit na podvalník a přejet do jiné garáže ..
Kastle se bude muset totiž oddělit od nosníků a velkou část nosníků napadených autegenem nahradit. Již jsme dával link kdysi, ale opakování neuškodí, v podstatě mě čeká toto http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... l&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže probíhá ta práce kolem a shromaždování dílů, zrovna v sobotu jsem od Brziho ukořistil 30PS plechy k setrvačníku a před řemenici. V neděli vyříznul tapec do předních dveří, přebrousil a natřel lakem, nejde o žádný nový solotit, ale o poctivý starý materiál který byl zaflákaný barvou, ale za reinkarnaci kvalita materiálu stála. Pak jsem opatrně dementoval se starých tapeců papírové kastlíky a budu je implementovat do nových tapeců. Včera jsem rozměřoval tapec dopředu pod palubovku, ale nedoměřil jsem se a stále mě nevychází. Staré co mám jsou na prach a tak se ten předek hold musí dělat pokus omyl z kartonu papírů a doladit korekce, vyříznout nový z kartonu, doladit a tak až to bude sedět.
Samozřejmě jsem zase nefotil protože jsem línej tahat zrcadlovku do garáže.
Edit.:
Kastle je jak jsem psal dříve, vařili se jen drobnosti které nemají vliv na to být rychle připravený naložit na podvalník a přejet do jiné garáže ..
Kastle se bude muset totiž oddělit od nosníků a velkou část nosníků napadených autegenem nahradit. Již jsme dával link kdysi, ale opakování neuškodí, v podstatě mě čeká toto http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... l&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže probíhá ta práce kolem a shromaždování dílů, zrovna v sobotu jsem od Brziho ukořistil 30PS plechy k setrvačníku a před řemenici. V neděli vyříznul tapec do předních dveří, přebrousil a natřel lakem, nejde o žádný nový solotit, ale o poctivý starý materiál který byl zaflákaný barvou, ale za reinkarnaci kvalita materiálu stála. Pak jsem opatrně dementoval se starých tapeců papírové kastlíky a budu je implementovat do nových tapeců. Včera jsem rozměřoval tapec dopředu pod palubovku, ale nedoměřil jsem se a stále mě nevychází. Staré co mám jsou na prach a tak se ten předek hold musí dělat pokus omyl z kartonu papírů a doladit korekce, vyříznout nový z kartonu, doladit a tak až to bude sedět.
Samozřejmě jsem zase nefotil protože jsem línej tahat zrcadlovku do garáže.
Edit.:
Naposledy upravil(a) Ales-X dne 29 dub 2014, celkem upraveno 1 x.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Tak si pořiď nějaký starý kompaktní krumpl, protože bez fotek je topic co ???Ales-X píše:Samozřejmě jsem zase nefotil protože jsem línej tahat zrcadlovku do garáže.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Já to všechno cvakám tefónem připojeným rovnou do mraku, takže fotky nijak nemusím přenášet a jsou rovnou v počítači nebo na tabletu.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Před půl rokem mě vykradli auto, tak jabko už nemám, tak se ani k mraku nepřipojím a prozatím jedu na Ericssonu R320s a tím to nenacvakám a k mrakům nedohodím.
Staré klumpry (Olympus OM-1, Olympus OM40, Voigtländer Brillant, Voigtländer Bessa) mám ale jen na svitkové filmy a to než dofotím film, pak vyvolání, scan.
Ale polepším se, včera večer jsem ještě fotku přidal abych si zlepšil renomé.
Staré klumpry (Olympus OM-1, Olympus OM40, Voigtländer Brillant, Voigtländer Bessa) mám ale jen na svitkové filmy a to než dofotím film, pak vyvolání, scan.
Ale polepším se, včera večer jsem ještě fotku přidal abych si zlepšil renomé.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Já jsem starým krumplem myslel Olympus Camedia digital camera c-350 zoom . Když si vzpomenu, že v té době jsem za to dal asi 12000,-Kč a ještě na to byl hrdej jaký mám zázrak . Ale zase na druhou stranu fotky to dělá pořád docela slušný, jenom ta doba než ho nastartuju.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Nema to nefunkcny sytic?...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Musíte se pro příště více snažit, pane správče. My jsme správní rada, mohli bychom vás vyměnit....Ales-X píše:Před půl rokem mě vykradli auto, tak jabko už nemám, tak se ani k mraku nepřipojím a prozatím jedu na Ericssonu R320s a tím to nenacvakám a k mrakům nedohodím.
Staré klumpry (Olympus OM-1, Olympus OM40, Voigtländer Brillant, Voigtländer Bessa) mám ale jen na svitkové filmy a to než dofotím film, pak vyvolání, scan.
Ale polepším se, včera večer jsem ještě fotku přidal abych si zlepšil renomé.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Já jsem psal o foťáku ne o autě strýčka Sama .john píše:Nema to nefunkcny sytic?...
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ušlechtilá žumpa 1957
Děkuji pánovélišák píše:Já jsem psal o foťáku ne o autě strýčka Sama .john píše:Nema to nefunkcny sytic?...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912