Sam píše:A musím říct, že SK pásku utáhnu dnes pevněji než moderní spony. Ty se začnou žižlat v závitu nebo se vomolousá drážka na šroubovák.
Mohu s klidným svědomím konstatovat, že jsi právě dospěl a při nejbližší příležitosti Ti udělím veřejnou mazáckou pochvalu před nastartovaným Brezlem .
P.S. Co ten neladný zvuk, už víš co to je?
Cvrkající zvuk byl odhalen. Ne skutečně to nedělají koncovky výfuku, brezel tyto vymoženosti nemá.
Na vině byl můj vlastní výrobek a to deflektor v noze dynama. Mrška je tam sice zaklíněná ale uvolnila se a vydávala ten příšerný zvuk na volnoběhu. Stačilo ji ale umravnit šroubovákem a zatím dobré.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
A na motoru visí nějaký papírový přívěšek. Přitom všechny návody varují, že tam nemá být nic volného, co může nasát ventilátor... Taková začátečnická chyba!
Papírový přívěšek nebo cedulku vozím v motorech celá léta na více autech. Nikdy se mi nestalo, že by se uvolnil a byl nasát větrákem. Tudíž to jako chybu nevidím.
Kdo je lempl a pověsí to špatně, tak mu to větrák nasaje!
Zasklíval jsem již hromadu oken na starých autech a nikdy jsem nepotřeboval gumovou paličku
mohl by mi někdo objasnit tento postup, či technologii.
Netuším proč je ten poklep nutný.
OB píše:Papírový přívěšek nebo cedulku vozím v motorech celá léta na více autech. Nikdy se mi nestalo, že by se uvolnil a byl nasát větrákem. Tudíž to jako chybu nevidím.
Kdo je lempl a pověsí to špatně, tak mu to větrák nasaje!
No tak samozřejmě to je nadsázka. Sam ho má zašprajcnutý u dynama a navíc brezel má absolutně i relativně (vzhledem k množství nasávaného vzduchu) největší vstupní otvory ze všech brouků, takže tam žádný velký průvan asi nebude.
Herbie píše:Já bych měl dotaz k tomu prasklýmu oknu
Zasklíval jsem již hromadu oken na starých autech a nikdy jsem nepotřeboval gumovou paličku
mohl by mi někdo objasnit tento postup, či technologii.
Netuším proč je ten poklep nutný.
Palicka neni samozrejme nezbytna, je mozne okno usadit i rukou nebo ho usazovat az pri zasklivani. Mne se to lepe dela tou palickou. Navic oddeli zrno od plev a vyradi z obehu okna ktera nemaji na voze co delat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Jeste abych rozvinul postup zasklivani. Osadim gumu na okno, do drazky dam provazek. Nasledne okno polozim na sve misto. Guma je vzdy vetsi nez otvor, tak palickou poklepu na gumu az okno zapadne a celou plochou se opira o rantl karoserie. Teprve pote jdu dovnitr a pretahnu praporek pres rantl pomoci provazku. Jde to snadno, bez boje a s jednou rukou v kapse. Pak znovu ven, zkontrolovat jestli je okno spravne vycentrovane. Do ruky znovu palicku a poklepu znovu na gumu. Ona jeste trochu zajede dovnitr. Kdyz jde o profil s okrasnou listou, tak se tim i zamackne a usadi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Pětišroub píše:zatímco mi Sam přikázal, abych zvenku tlačil na okno, tak zhasnul a z útrob vozu se ozývalo hihňání a chichotání
Dovolím si jednu repliku souboru divadla Sklep: Mám tady jednu knihu Honzíku, měl by sis ji přečíst.....
Protože nechci spoléhat jen na IT technologie, nechal jsem si svázat fotografie z opravy brezela do malé knížky. Nic naplat, jsem materialista a mám rád, když jsou vzpomínky hmatatelné a ne jen virtuální kdesi v útrobách serverové farmy. V pozadí pak úlovky z letošního Hannoveru
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
OB píše:Tak tomu říkám dotažený projekt!
První vlaštovka co se týče kvalitní dokumentace k renovaci!
Děkujeme za slova chvály. Rád beru věci komplexně a v širších souvislostech. Dokumentace je samozřejmostí. Ještě mne čeká naučit se švédsky a zajet do Orebra za Larsem ukázat vůz opět v pojízdném stavu.
... jo a sehnat švédské visačky do motorového prostoru s informací o výměně oleje a základních servisních úkonech.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Sam píše:... jo a sehnat švédské visačky do motorového prostoru s informací o výměně oleje a základních servisních úkonech.
co jsem viděl visačky, tak se vztahovaly ke značce oleje nebo filtrů..
Takže jen dotaz (ne že bych nějaké měl ) : švédsky otextované, z 50-ých let, jaké značky výrobků jsou dobově, polohopisně, prostě historicky korektní ? A budou s měděným drátkem na přichycení nebo jinak (samolepky) ?