Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Nesměj se, z tohodle důvodu jsem vymazal těch x desítek fotek z mého projektu :wink:
Abys taky jednou nemazal....tady skoro každej jednou mazal....maže a bude mazat ? :roll: :lol:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Chlapi...tak nevím. Nepřijde mi to ani jako z Chrobáka... :shock: Nic....koupíme hrnce a dáme originál.. Stojí už tolik peněz, že tahle věc je už jako prd do Šumavy.. :?
Přílohy
625595_494816823879434_1735704054_n.jpg
IMG_1353.jpg
IMG_1354.jpg

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Laco píše:Nesměj se, z tohodle důvodu jsem vymazal těch x desítek fotek z mého projektu :wink:
Abys taky jednou nemazal....tady skoro každej jednou mazal....maže a bude mazat ? :roll: :lol:
Už jsem na to taky zralej.. :-D

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Není na těch světlech něco napísanýho ? Třeba číslo, nebo logo ? :D

Děláš dobře Františku s těma světlama.... =D> :lol:

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Petr914 »

loufes píše:Hele kdy si už konečně přestaneš hrát na samozvanýho lakýrnickýho guru na flatu a ukážeš alespon jediný tvý dodělaný auto? Ani porsche 914 ani brouka 66 od tebe nikdo nikdy dodělanýho neviděl....
...poslechni třeba měly přednost jiný auta před luftboxerama...a jiný auta než luftboxery na todle forum nepatří a proto tu nejsou...

...ale abys měl trochu klidnější večer...tak speciálně pro tebe jeden kus a ty mi na oplátku řekneš...zda jde o celolak nebo opravu laku...protože vzhledem k tomu jak komentuješ laky a svářečský práce...musíš bejt jeden z nejlepších v ČR v tomdle směru...navíc je uplně kouzelný jak dycky bez skrupulí zaútočíš... :lol:

...pokud ti nakonec dojdou argumenty a přijdeš na to...že sem to určitě nelakoval já...ale někdo jinej...což by pro tebe bylo typický...rád tě vyvedu z omylu...
G2 2012-04a.jpg
...frančesko jasný...nikde sem ty lakovací práce nehaněl...je to politý velice dobře...ale ta cena je vopravdu hodně vysoká...

...co mě drtí mnohem víc je tvuj zbytečnej strach...že tou opravou chyb provedeš nějakej nevratnej manévr...kterej zhatí tu investici do laku...

...kup si ten repaplech prahu...vyřízni si z něj ten otvor pro zátku...plus minus 3 cm kolem tý díry...prože kdybys to chtěl vyměnit celý...musel bys asi rozpertlovávat zadní lem a to je zbytečnej voser...navař to...podobně to udělej s těma hrncema...kluci ti tam ten lak rozstříknou a je to za tebou...můžeš to pustit z hlavy a auto je košer jak má bejt...

...navíc to že ti někdo na akci bude říkat to nebo ono...neni přece směrodatný...jde jen o to abys byl spokojenej ty...přesně jak píše yahoďák...ale v případě těch torzek ses dostal do situace...kdy si kvůli blbý prasklý zkrutný tyči můžeš vyrobit voser na několik tejdnů...ne-li měsíců...protože máš zaslepenej tovární otvor...bez kterýho torzku nelze normálně vyměnit...

...je to něco podobnýho...jako kdybys přivařil na Tatře 87 kryty zadních kol ke karoserii a v případě defektu bys musel demontovat karoserii z podvozku...protože jinak bys to zadní kolo z auta nedostal...

...princip je jednoduchej...proč renovovat na 90%...když se práce daří a tadle oprava se ve finančním balíku v podstatě neprojeví...udělej to na 100% a bude vod toho pokoj ne?...

...jinak je tam samozřejmě ještě jeden aspekt...přešel si z úprav moderních aut na veterány a to sou dvě diametrálně odlišný roviny...tuning je o změně...veteránistictví o co největším možnýn zachování...tam to chce si to v hlavě přepnout a otočit do protisměru...

...P.S....kyt dobrej klempíř nepotřebuje... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od brzi.2 »

Franto, opravdu to udělej teď, vím jak mě sere to, že to není na mojich sráčích jak má bejt. A hlavně tenhle KG je dobrej ročník a zaslouží si to. Já ho tenkrát nekoupil z důvodu, že tam tyhle věci byli naprasený a jiný zas chyběli, musel bych ho dělat celýho a to vím že bych finančně nedal.
Držim palce a těším se =D>
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 574
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Rychnak »

Petr914 píše:[quote="loufes"

...navíc to že ti někdo na akci bude říkat to nebo ono...neni přece směrodatný...jde jen o to abys byl spokojenej ty...přesně jak píše yahoďák...ale v případě těch torzek ses dostal do situace...kdy si kvůli blbý prasklý zkrutný tyči můžeš vyrobit voser na několik tejdnů...ne-li měsíců...protože máš zaslepenej tovární otvor...bez kterýho torzku nelze normálně vyměnit...
:
Jen dotaz do pléna - někdo někdy zažil na brouku prasklou zadní torzku?

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2565
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od martin_100 »

Petr914 píše:...tak speciálně pro tebe jeden kus a ty mi na oplátku řekneš...zda jde o celolak nebo opravu laku..
To je ten automat? Ten je kurva lepší než novej když sem ho viděl na živo =D>

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Mimochodem..ten Golf...velika parada!! =D>
Petr914 píše:
loufes píše:Hele kdy si už konečně přestaneš hrát na samozvanýho lakýrnickýho guru na flatu a ukážeš alespon jediný tvý dodělaný auto? Ani porsche 914 ani brouka 66 od tebe nikdo nikdy dodělanýho neviděl....
...poslechni třeba měly přednost jiný auta před luftboxerama...a jiný auta než luftboxery na todle forum nepatří a proto tu nejsou...

...ale abys měl trochu klidnější večer...tak speciálně pro tebe jeden kus a ty mi na oplátku řekneš...zda jde o celolak nebo opravu laku...protože vzhledem k tomu jak komentuješ laky a svářečský práce...musíš bejt jeden z nejlepších v ČR v tomdle směru...navíc je uplně kouzelný jak dycky bez skrupulí zaútočíš... :lol:

...pokud ti nakonec dojdou argumenty a přijdeš na to...že sem to určitě nelakoval já...ale někdo jinej...což by pro tebe bylo typický...rád tě vyvedu z omylu...
G2 2012-04a.jpg
...frančesko jasný...nikde sem ty lakovací práce nehaněl...je to politý velice dobře...ale ta cena je vopravdu hodně vysoká...

...co mě drtí mnohem víc je tvuj zbytečnej strach...že tou opravou chyb provedeš nějakej nevratnej manévr...kterej zhatí tu investici do laku...

...kup si ten repaplech prahu...vyřízni si z něj ten otvor pro zátku...plus minus 3 cm kolem tý díry...prože kdybys to chtěl vyměnit celý...musel bys asi rozpertlovávat zadní lem a to je zbytečnej voser...navař to...podobně to udělej s těma hrncema...kluci ti tam ten lak rozstříknou a je to za tebou...můžeš to pustit z hlavy a auto je košer jak má bejt...

...navíc to že ti někdo na akci bude říkat to nebo ono...neni přece směrodatný...jde jen o to abys byl spokojenej ty...přesně jak píše yahoďák...ale v případě těch torzek ses dostal do situace...kdy si kvůli blbý prasklý zkrutný tyči můžeš vyrobit voser na několik tejdnů...ne-li měsíců...protože máš zaslepenej tovární otvor...bez kterýho torzku nelze normálně vyměnit...

...je to něco podobnýho...jako kdybys přivařil na Tatře 87 kryty zadních kol ke karoserii a v případě defektu bys musel demontovat karoserii z podvozku...protože jinak bys to zadní kolo z auta nedostal...

...princip je jednoduchej...proč renovovat na 90%...když se práce daří a tadle oprava se ve finančním balíku v podstatě neprojeví...udělej to na 100% a bude vod toho pokoj ne?...

...jinak je tam samozřejmě ještě jeden aspekt...přešel si z úprav moderních aut na veterány a to sou dvě diametrálně odlišný roviny...tuning je o změně...veteránistictví o co největším možnýn zachování...tam to chce si to v hlavě přepnout a otočit do protisměru...

...P.S....kyt dobrej klempíř nepotřebuje... :wink:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Herbie »

Rychnak píše:
Jen dotaz do pléna - někdo někdy zažil na brouku prasklou zadní torzku?
to ti rěknu až dostanu auto ze zimoviště domu a rozeberu to
loni na podzim si to totiž podezřele sedlo ke straně
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Pětišroub »

Já ne, ale otec jo, dokonce dvakrát. Dlužno dodat, že s broukem jezdil 20 let v kuse jako s rodinným vozem a rozhodně ho nešetřil-
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
tommy forsage
Příspěvky: 2
Registrován: 27 úno 2015

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od tommy forsage »

Frančesko píše:Chlapi...tak nevím. Nepřijde mi to ani jako z Chrobáka... :shock: Nic....koupíme hrnce a dáme originál.. Stojí už tolik peněz, že tahle věc je už jako prd do Šumavy.. :?
Patice žárovky je z Trabanta!
Takový normální Trabinadšenec, který sem chodí pro radu a sleduje každou vychytávku.

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

tommy forsage píše:
Frančesko píše:Chlapi...tak nevím. Nepřijde mi to ani jako z Chrobáka... :shock: Nic....koupíme hrnce a dáme originál.. Stojí už tolik peněz, že tahle věc je už jako prd do Šumavy.. :?
Patice žárovky je z Trabanta!
Takže taky z německýho vozu! :lol: :lol:

Uživatelský avatar
andre911
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 515
Registrován: 20 led 2006
Bydliště: oft in Deutschland unterwegs :-)

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od andre911 »

Frančesko píše:
tommy forsage píše:
Frančesko píše:Chlapi...tak nevím. Nepřijde mi to ani jako z Chrobáka... :shock: Nic....koupíme hrnce a dáme originál.. Stojí už tolik peněz, že tahle věc je už jako prd do Šumavy.. :?
Patice žárovky je z Trabanta!
Takže taky z německýho vozu! :lol: :lol:
To že by Martin_100 hned nepoznal a nehlásil to?! To není možný!!! :lol: Tak hlavně že se rasy nemíchaj a je to made in Germany :wink:
e-Factory

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2565
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od martin_100 »

Sem si všim ale jelikož je to taky paštika z říše tak sem naznal že to árijskou rasu nešpiní :lol:

BTW kdyby Frančesko dal fotku skla tak bysme byli moudřejší ale moc bych za to nedal že i ta lampa bude DDR Ruhla #-o

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Ja je nemam u sebe. Vsechno je v regalech u Pepika Bastla v KT. Ale vlastne o to uz nejde. Dame origo hrnce, takze i origo lampy a tenhle srot posleme do .....pryc. :P

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od SO 545 »

Tak a zase som prisiel po funuse... taaaaak krasne sa to tu rozbehlo a ja som bol na sluzobke a na net som sa vy..... .

Ale pre ukludnenie k cenam laku a lakovania . Prelak napr noveho auta strednej velkosti /trebars vandalizmus / je v cene od 2000e az do 4500e

Praca : casova norma 40h cas len na prelak , plus cas na opravu skrabancou , preliacenin ale nic hlenoidneho a drandiveho typu...
V casoch je uz zapocitane odstrojenie , nastrojenie , zlicovanie a napr dolestenie dielov.

Cize makat na niecom z coho vypadne hrdze ako z kotla je ina liga. Doba ked to stalo par tisic je prec. Bavime sa o renovacii alebo aspon celkovej oprave.

Nakoniec ci ta renovacia /oprava/ prebehla kvalitne a stalo to za tie peniaze zistime az po par rokoch /samozrejme sa musi auto pouzivat nie len lestit v garazi/

Ja som dal onoho casu do materialu /brusne papiere , runa , hobliky , tmely , plnice , laky , ochrana podvozka , vosku / majland. Stalo to zato az na jedno male miesto kde som to podcenil a vratilo sa to #-o

K otazke k vyzretiu materialu. Jednoznacne to stoji zato. Ja som mal cas pol roka. Tak to vyslo. :wink:
Po obruseni a nalakovani ani po 5rokoch nebolo nikde znatelne zvaranie tmelenie alebo sadanie materialu do spar po bruseni.

Ale tento cas sa neda urcite zapocitat do faktury.

Ak by niekto neveril :^o :^o ze som niekedy nieco nalakoval ... nech si vyserie oko. Praci cest.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Mám radost pardi!! =D> =D> Povedlo se mi zmapoval zase kousek historie Karmanna!! :)
Našel jsem úplně původního a prvního majitele mýho auta! :-) Pátrám totiž po tom, kdo auto havaroval, do jaké míry a kdy. A tak jsem začal podle TP pátrat po lidech, kteří byli majiteli na území ČR. A povedlo se! První majitelem u nás byl pan Karel B. z Teplic. Našel jsem na něj, díky všemocnému Googlu, kontakt a tak jsem zkusil zavolat. Pán, ročník 47 mi vzal telefon a já se zeptal, že hledám majitele auta, které jsem koupil a které renovuju. On do telefonu polkl a řekl, že je to ON! :-) A tak jsem kul železo, dokud bylo horké. Dověděl jsem se, že Karmanna dostal jako svatební dar od své maminky, která si vzala jistého Alfreda N. z Hamburku a zřejmě on byl první majitel. Auto pan B. dostal jako svatební dar, což je ostatně i v TP v kolonce "Způsob nabytí vozidla" jako Dar z NSR. Pak B. (mimochodem automobilový závodník) mi slíbil, že prohledá sklep a najde nějaké fotky z té doby. =D> Ato sem bylo dovezeno v roce 1971 (byl mi rok). V roce 1973 auto změnilo majitele, ještě jako nebourané a s původním lakem (petrolejová modrozelená). Nový majitel byl jistý pan Michal J. z Litvínova. Toho jsem, jako jediného zatím nenašel. Je to ročník 48, tudíž je reálná možnost, že ho ještě někde najdu. Bylo by to důležité, protože to byl zřejmě on, případně někdo z jeho okolí, kdo automobil naboural. Hledám zatím. Neva, jedeme dál. V roce 1981 auto koupila jistá paní Hannelore K. z Varnsdorfu. Na paní Hanu jsem našel mailový kontakt a tak jsem jí napsal, popsal jsem situaci a doufal jsem, že to bude ta pravá paní K., kterou hledám. Pád dnů se nic nedělo. A pak? Odepsala! :-)A zase jsem se trefil. Opravdu to byla ona. Zajímala se o osud auta. Dokonce se ukázalo, že je velký fanda Volkswagenů a ještě nějaké snad vlastní, ovšem novější produkci. Hlavní poznatek byl ten, že paní s ním nehavarovala a koupila ho již jako červenýho draka. :-) Z toho mi právě vyplývá, že havárka musela proběhnout v době vlastnictví auta panem J. V roce 2007 se novým majitelem stal pan Zbyněk F. z Plzně. Auto kupoval jako fanda a chtěl ho dát do kupy. Jenže se objevilo auto, které vždycky chtěl. A sice Corvette Stingray. A jelikož na Karmu nebyl čas, tak jsem se objevil já! František Flachs. :-) Majitelem jsem od roku 2011 a doufám, že s ním najezdím pár kilometrů a rozhodně si hodlám užít. Byl primárně vyrobený k tomu, aby jezdil, sloužil a žil "životem" auta, o které je postaráno, ale které má majiteli sloužit. A tak to bude i u mě. :-) Držte palce, ať se mi podaří najít ještě posledního majitele, který mi do doplnění historie auta chybí. [-o<

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od brzi.2 »

Pěkné =D>

Františku, možná jsem rypák, ale ještě mi řekni: udělal si v předu pod nárazníkem tu díru na klaksony nebo si jí nechal zavařenou jak byla za éry červeného draka? :)
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

A kurva... jakou zase? :-) Ka kastle musi bejt darava jako emental.. :-) kde ma byt? :-)

Odpovědět