Neuvěřím dokud neuvidím na vlastní očilišák píše:Dnes jsem cvičně pekl ledvinky a zároveň provedl prověrku všech palubních systémů .
Bruno 1973
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak jenom malou ochutnávku a zbytek už je jenom na Tobě a koordinátorech Tvého volného času .Sam píše:Neuvěřím dokud neuvidím na vlastní očilišák píše:Dnes jsem cvičně pekl ledvinky a zároveň provedl prověrku všech palubních systémů .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - výfuk
Obal má už zase původní tvar, je otryskaný a zavařený.
Také byla při této příležitosti upravena trubička předehřevu, aby směřovala do středu píšťaly a její konec byl ve správné hloubce.
Přípravy na pečení v plném proudu. Myslím, že na to že měl skončit v hutích ještě hodně dlouho bude dělat parádu.
Také byla při této příležitosti upravena trubička předehřevu, aby směřovala do středu píšťaly a její konec byl ve správné hloubce.
Přípravy na pečení v plném proudu. Myslím, že na to že měl skončit v hutích ještě hodně dlouho bude dělat parádu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
To si pis, jinej by ho vyhodil a koupil novodobej sajrajt co bude za par sezon deravej. Tenhle vydrzi veky.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motor
Přípravné práce jsou tak nějak povětšinou za mnou a tak je pomalu načase motor doskládat. Pořád si říkám, že by bylo fajn pořídit si kleště na pístní kroužky, ale nakonec to dopadlo jako vždy. Ale co, jde to i bez nich.
Dovolím si tady upozornit jak mají být správně nasazené třídílné stírací kroužky. V tom se často chybuje a v návodu který je u kroužků přiložen o tom není ani čárka. Začneme vložením expandéru do drážky a spoj umístíme mimo otvory v drážce.
Konec spodní planžety nasadíme napravo od spoje a navíjíme do drážky směrem ke spoji.
No a u horní planžety obráceně. Konec nasadíme nalevo od spoje a navíjíme zase směrem ke spoji.
Osvětová vložka u konce a tak můžu písty namontovat.
Dovolím si tady upozornit jak mají být správně nasazené třídílné stírací kroužky. V tom se často chybuje a v návodu který je u kroužků přiložen o tom není ani čárka. Začneme vložením expandéru do drážky a spoj umístíme mimo otvory v drážce.
Konec spodní planžety nasadíme napravo od spoje a navíjíme do drážky směrem ke spoji.
No a u horní planžety obráceně. Konec nasadíme nalevo od spoje a navíjíme zase směrem ke spoji.
Osvětová vložka u konce a tak můžu písty namontovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ano prosím, je v tom chyba? Zatím byly na na všech motorech co mě přišli pod ruku a tak jsem o ničem jiném, jako třeba o segrovkách neměl potřebu přemýšlet.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No JISTĚ. Teflon patří na pánvičku, Motory se chrlí v milionových sériích a většině motorů se nic nekalého nestalo.lišák píše:Ano prosím, je v tom chyba? Zatím byly na na všech motorech co mě přišli pod ruku a tak jsem o ničem jiném, jako třeba o segrovkách neměl potřebu přemýšlet.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
Já dávám ségrovky, přijde mi to takové festovnější.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Bruno 1973
Ale jen do té doby než praskne!Pětišroub píše:Já dávám ségrovky, přijde mi to takové festovnější.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Já myslím pánové, že to bude prašť jako uhoď. Na škodovkách se používají standardně ségrovky, na VW drátěné pojistky a ani u jedněch motorů to nemá příliš velký vliv na funkci rostlináře. Pouze pro doplnění, u starých motorů kde byly plovoucí čepy se používaly bronzové čepičky.OB píše:Ale jen do té doby než praskne!Pětišroub píše:Já dávám ségrovky, přijde mi to takové festovnější.
P.S. Na této stránce jsou velice pěkně popsané způsoby poškození pístů a možné příčiny.
http://skoda.daves.cz/Poskozeni_pistu_a ... it1=&all1=
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motor
Strojení pokračuje.
Ale tady jsem se poněkud zaseknul. Když jsem motor rozebíral tak trubka předehřevu byla přidělaná tak nějak divně, zešikma na jednom šroubu a už vím proč asi.
Protože tam vůbec nepasuje.
Hrabal jsem hrabal, až jsem v koutě vyhrabal ještě jednu trubku.
Nevím, zda jsem to vykoumal úplně dobře, ale snad by to tak mohlo být. Co vy na to plantážníci?
Ale tady jsem se poněkud zaseknul. Když jsem motor rozebíral tak trubka předehřevu byla přidělaná tak nějak divně, zešikma na jednom šroubu a už vím proč asi.
Protože tam vůbec nepasuje.
Hrabal jsem hrabal, až jsem v koutě vyhrabal ještě jednu trubku.
Nevím, zda jsem to vykoumal úplně dobře, ale snad by to tak mohlo být. Co vy na to plantážníci?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
máš to dobře staviteli
ta druhá co ti tam nepasovala by se měla přidělat druhou maticí na již připevněnou přírubu výfuku
ta druhá co ti tam nepasovala by se měla přidělat druhou maticí na již připevněnou přírubu výfuku
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973 - motor
Strojení, strojení. Co si pod tím má jeden představit ?lišák píše:Strojení pokračuje.
Nevím, zda jsem to vykoumal úplně dobře, ale snad by to tak mohlo být. Co vy na to plantážníci?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motor
Jsem potěšen Same, že klukům čteš před spaním O chytré kmotře lišce .
---
Abych měl jistotu, že vše bude v richtiku, osadil jsem na výfuk ledvinky a udělal opakovanou zkoušku.
---
Abych měl jistotu, že vše bude v richtiku, osadil jsem na výfuk ledvinky a udělal opakovanou zkoušku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motor
V závěrečné fázi žlutého období nám bylo divné proč je komínek alternátoru obesrán olejem když těsnění víčka je v pořádku. A ejhle, ona byla na hrdle zespoda takováto dírka.
Dlouho jsem sháněl zdravý kousek v originál barvě, ale moc se nedařilo a na těch co se mě dostaly do ruky jsem vždycky našel nějaké hnidy. Nakonec jsem rezignoval a použil kus, který byl v archivu, ale který jsem v nějakém záchvatu tvořivosti kdysi dal do komaxitu. Ten musel samozřejmě dolů, protože to bylo jak vocucaný bonbón a muselo se to stříknout pěkně slabě znovu.
Nevím, zda to červené víčko je dobově korektní, ale nevypadá to až tak blbě a vyměnit ho můžu vždy.
Ještě před montáží vítrboudy je potřeba seřídit klapky.
A všechny pohyblivé díly namazat měděnou pastou.
Dlouho jsem sháněl zdravý kousek v originál barvě, ale moc se nedařilo a na těch co se mě dostaly do ruky jsem vždycky našel nějaké hnidy. Nakonec jsem rezignoval a použil kus, který byl v archivu, ale který jsem v nějakém záchvatu tvořivosti kdysi dal do komaxitu. Ten musel samozřejmě dolů, protože to bylo jak vocucaný bonbón a muselo se to stříknout pěkně slabě znovu.
Nevím, zda to červené víčko je dobově korektní, ale nevypadá to až tak blbě a vyměnit ho můžu vždy.
Ještě před montáží vítrboudy je potřeba seřídit klapky.
A všechny pohyblivé díly namazat měděnou pastou.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973 - motor
Myslim ze to meli pouze industrie . Cervena na motorech v autech je leda tak merka na vwolej na punpickach.lišák píše:Nevím, zda to červené víčko je dobově korektní
Re: Bruno 1973
V týhle poloze jsou klapky jako otevřený? Jak tohle může fungovat, tolik vaklavejch převodů.... Ještě že mám saharu s blbým trychtýřem (ale zase moderním topením).
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motor
V týhle poloze jsou jako zavřený . A když je to seštelovaný tak to funguje v pohodě a právě proto je třeba si s tím trošku pohrát.lope píše:V týhle poloze jsou klapky jako otevřený? Jak tohle může fungovat, tolik vaklavejch převodů.... Ještě že mám saharu s blbým trychtýřem (ale zase moderním topením).
Držák termostatu má oválnou díru pro připevnění na blok a jeho případným posunutím se zajistí využití plného zdvihu termostatu pro maximální otevření klapek. Také je vhodné si zkontrolovat aby čůro termostatu nedrhlo v zářezu držáku. Pokud ano, je potřeba ho přihnout. Ten držák.
Zkouška.
Dopadlo to výborně a tak to zadekluju.
Každý celek se skládá z detailů.