VincentWagen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VincentWagen

Příspěvek od Petr914 »

...teplota...tlak...rosný bod...horizont...azimut...nadmořská vejška...

...nebo bejt prostě normální...mít auto v cajku a používat ho za účelem a způsobem...jak ho výrobce zpotvořil...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Vincent
Jsem vlk v rouše beránčím...
Příspěvky: 1539
Registrován: 16 dub 2004
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od Vincent »

:!: :?: Co to znamená? Bejt normální?
...I remember when I lost my mind. There was something so pleasant about that place. Even your emotions had an echo in so much space...Does that make me crazy?...[smilie=smiliecat.gif]....karmann ghia 72

Jsem notorický plkal

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VincentWagen

Příspěvek od Petr914 »

...ať vypadá KG14 jako jakkoli rychle s tvářící Coupé...jeho dlouhodobá cestovní rychlost by neměla překračovat 120 km/h...pro předjetí je možný to poslat někam ke 140 km/h...ale pak zase ustálit těch max 120 km/h...

...a to bezohledu na to...zda je vůz naloženej nebo neni...

...pokud jedeš takhle...znamená to bejt normální...

...navíc vezeš trpajzlika...nejedeš v tom sama...na to pamatuj... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: VincentWagen

Příspěvek od Herbie »

Šíša píše:Ja mam teplotu, kolikrat v lete trvale 120stC dlouhou dobu a jsem v klidu, nebot vic jak 90-100 nejedu ... takze ani na ni nekoukam.
Jak se tu nekolikrat reklo: mas budik teploty - mas problem, nemas budik teploty - je to v klidu :D
120 trvale ? to je dost, ja se na tuhle hodnotu dostanu jen kdyz to poradne zenu po dalnici.

Kazdopadne pro nektere z nas, zvlaste pro me ten budik teploty funfuje jako zkracovac prave nohy :)
Tedy vyleze-li teplota nezvykle vysoko, donuti me to snizit rychlost, tedy i otacky motoru na "normal" a tim padem to zase zacne chladit
Myslim ze to pro Vincenta vubec nebude na škodu


P.S. das ist nicht Normal, das ist Super :)
... a vůbec !

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: VincentWagen

Příspěvek od Šíša »

Trvale v létě a když je teplo/vedro.

Jinak v zimě rozmezí 80 - 90, při normálním podnebí a počasí (tzn. do těch 20 - 25stC venku) je to tak do 100stC.

Prolézal jsem khnihy, net, fora, měřil teplotu oleje ve vodnících, a do těch 125 - 130stC bych se při normálním používání nebál. A dle výrobce oleje maže spolehlivě do 150stC.

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od threeseven »

Herbie píše:P.S. das ist nicht Normal, das ist Super :)
Nejdřív byl Normal, pak přišel Super a pak Natural. Teď jsme všichni v prdeli, panč jezdíme na naftu.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od maxmax »

Zapoměls na special :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: VincentWagen

Příspěvek od Leer »

threeseven píše:
Herbie píše:P.S. das ist nicht Normal, das ist Super :)
Nejdřív byl Normal, pak přišel Super a pak Natural. Teď jsme všichni v prdeli, panč jezdíme na naftu.
=D>
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VincentWagen

Příspěvek od Pětišroub »

a máme se, nebo ne?:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od Sam »

Tak po roce nicnendelani jsem si vzpomel na tvoji prevodovku a po mensim natlaku doslo o vikendu na rozebrani. Vnitrek je ok. Jedine co je treba vymenit je lozisko ve kterem beha mrkev od spojky. Je vydrene a byl to pravdepodobne duvod toho huceni za jizdy.
Je treba tedy sehnat lozisko SKF 306924. Vyroba je jiz ukoncena, takze nezbyva nez zjistit VW part number a pohledat bud v NOSovkach nebo v cinskych aftermarketech.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VincentWagen

Příspěvek od Pětišroub »

vím o někom, kdo by měl mít
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od Ales-X »

Není to toto za 182kč z VW
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od Sam »

Obrazek je sice zmateny ale je to to lozisko z druheho konce. Delalo se vic druhu, musim juknout na obal prevodovky, jeste by to mohlo byt 113 311 123A
http://www.longenterprises.com/diagram_ ... etrans.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: VincentWagen

Příspěvek od Lugen »

FAG 515828
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od lišák »

Možná se pletu, ale domnívám se, že by tam mohlo jít ložisko z převodovky z Felicie. PLC 05-12, rozměry 25 x 75 x 17, drážka pro kroužek 12 mm od kraje.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VincentWagen

Příspěvek od Sam »

nee, tohle ma limecek a vnejsi rozmer 62mm. Jiz mam ale zahackovano. Vemu FAG germany a necham se prekvapit kdo to pro ne vlastne vyrabi :D
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
kiwi
Příspěvky: 98
Registrován: 06 led 2011
Bydliště: Chrudim

Re: VincentWagen

Příspěvek od kiwi »

Jo Same máš recht. Šáhli jsme v regále vedle. Nechá se použít PLC 04-48/1. Vnější průměr 62mm. Má také drážku a do ní se vloží kroužek, který má stejnou funkci jako límeček u origa.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VincentWagen

Příspěvek od Pětišroub »

koneckonců, ona ta příbuznost mezi převodovkami VW a Škoda je známá, že ?:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
kiwi
Příspěvky: 98
Registrován: 06 led 2011
Bydliště: Chrudim

Re: VincentWagen

Příspěvek od kiwi »

Právě čteme knížku V soukolí okřídleného šípu. http://www.grada.cz/v-soukoli-okridlene ... a/katalog/
A tam je popisováno, že při konstrukci převodovky, byla jako základ použitá převodovka z Brouka. Podobnost tedy není čistě náhodná.

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: VincentWagen

Příspěvek od Leer »

a co na to Vincent :D hele co kdybyste se taky postarali o moje auto :wink:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Odpovědět