Tomův 1. brouček
Pěkně my to tady prořídlo:) Tak něco přidáme.
Plánuji montovat kotoučové brzdy. Co my doporučíte za povrchovou úpravu na třmeny a plechy za kotoučem?
Brzdy sou z Porsche 944, musí se dávat silnější brzdoví válec nebo stačí broučí?
Tak a v interiéru my přibylo další dřevo , ještě seto musí jednou stříknout lakem. Aby nebily vidět ty čmouhy od broušení první vrstvy laku
Plánuji montovat kotoučové brzdy. Co my doporučíte za povrchovou úpravu na třmeny a plechy za kotoučem?
Brzdy sou z Porsche 944, musí se dávat silnější brzdoví válec nebo stačí broučí?
Tak a v interiéru my přibylo další dřevo , ještě seto musí jednou stříknout lakem. Aby nebily vidět ty čmouhy od broušení první vrstvy laku
Tom píše:Pěkně my to tady prořídlo:) Tak něco přidáme.
Plánuji montovat kotoučové brzdy. Co my doporučíte za povrchovou úpravu na třmeny a plechy za kotoučem?
Brzdy sou z Porsche 944, musí se dávat silnější brzdoví válec nebo stačí broučí? (tapetáž obrázkama odstranil Y.)
ahoj!!! ten hlavný brzdový válec by si mal použiť z 944 alebo aspoň 924
potrebuješ toťiž prešľapnúť väčší objem kvapaliny ako má chrobák... toť odporúčanie..
ale chalani to mali aj na chrobákovom brzdí to slabšie a hlavne máš blbý pocit lebo pedál schádza skoro až na podlahu...
na tie plechy asi komaxit a zbytok ZINOK...
GORAĽ - štýl !!!!!!
Predeůani na IRS je vesmes jednoduche, jen musis na stavajicim a kompletnim IRS podvozku udelat si sablonu pro umisteni pouzdra ramene do rohu mezi trubky torzek a vydlici prevodovky.
Takze udelat sablonu a hura.
Pak se vyrizne v tom rohu dira, z vwbrouk.cz objednas adaptery http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=13130
vevaris do ramu a hotovo. Ramena schanet neni az tak nutne, nekde tu john popisoval upravu(vesmes zkraceni normalnich ramen).
No a pak uz jen chybi hnaci hridele s dvema kloubama a IRS prevodovka, nebo alespon diferencial, jako celky by meli byti prohoditelne.
Tot asi vse.
Takze udelat sablonu a hura.
Pak se vyrizne v tom rohu dira, z vwbrouk.cz objednas adaptery http://www.admiscz.net/eshops/vwbrouk/c ... s_id=13130
vevaris do ramu a hotovo. Ramena schanet neni az tak nutne, nekde tu john popisoval upravu(vesmes zkraceni normalnich ramen).
No a pak uz jen chybi hnaci hridele s dvema kloubama a IRS prevodovka, nebo alespon diferencial, jako celky by meli byti prohoditelne.
Tot asi vse.
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
ramena samozřejmě potřebuješ, přehazovat střeva převodovky taky není to pravé. Potřebuješ úplně všechno co je odlišné, tedy vlastně druhou placku.Šíša píše:Predeůani na IRS je vesmes jednoduche, ...
Ramena schanet neni az tak nutne, nekde tu john popisoval upravu(vesmes zkraceni normalnich ramen).
No a pak uz jen chybi hnaci hridele s dvema kloubama a IRS prevodovka, nebo alespon diferencial, jako celky by meli byti prohoditelne.
Tot asi vse.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
no tak to jo
ale když už z jiného kuchám šikmá, tak sobě vezmu i podélná
to mi připomnělo - mám u tebe ještě jedny na chajdaloupce, nebo ve slívenci?
ale když už z jiného kuchám šikmá, tak sobě vezmu i podélná
to mi připomnělo - mám u tebe ještě jedny na chajdaloupce, nebo ve slívenci?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Tomův 1. brouček
Tak pro letošek žádný velký změny pouze přechod z bubnů na kotuče.
Největší problém bylo předělání předních tehlic z broučích na porschácký
Největší problém bylo předělání předních tehlic z broučích na porschácký
Re: Tomův 1. brouček
To sa riesi trochu inac...rozdiel je iba v loziskach a na to sa pouziju presne obrusene puzdra na P.loziska...
Re: Tomův 1. brouček
To mě taky napadlo ale jak změním rozteč pro uchycení třmenů?