Tomův 1. brouček

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Pětišroub »

když se na to koukám, nebylo by jednodušší koupit Porsche? :)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od john »

Tom píše:To mě taky napadlo ale jak změním rozteč pro uchycení třmenů?
vrchne oko nechas bez zmeny,spodne sa odstrani a vovari nove...

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Malá ochutnávka chystané změny v interiéru :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od lális »

Čus

Moc pěkná práce,tohle auto....slint

Prosim tě mohl by jsi udělat větší detail fotek palubovky celkově interiéru?
Dík lális
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Čau fotky klidně udělám ale až bude komplet hotová. Ještě na ní bude navazovat tunel a musím jí na lakovat. Palubka je udělána jako „obal“ původní palubka pod ní není narušená.

Uživatelský avatar
TTT
Příspěvky: 113
Registrován: 31 pro 2008
Bydliště: úplně na severu

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od TTT »

Dneska jsem to viděl naživo a bude to opravdu LIBOVKA

Uživatelský avatar
marena1989
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 271
Registrován: 04 led 2009
Bydliště: Nový Bor - (Liberec)

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od marena1989 »

To věřim jelikož když, se Tom do něčeho pustí tak to stojí za to těšim se na výsledek. :-)
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ... :wink:

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Tak a výsledek je tu. :D
Nakonec jsem středový tunel nenamontoval z důvodu malého prostoru u nohou.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
IGi
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1308
Registrován: 11 črc 2005
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od IGi »

a jak jsi vyresil to predelani na irs placku ? delal jsi na tom nebo jsi se na to nakonec vykaslal ??
Obrázek

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Zatím sem se na to vykašlal. Jel jsem superkou a nepocítil jsem zásadní rozdíl. Takže to asi dělat nebudu.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od pulenejksicht »

pěknej wood-stock :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Brouk má pro letošek novy motor samozřejmě od Štepána.
obsah je 1812
vrtání 86, klika s proti závažím 78, hlavy 41, vačky W110 místo rozdělovače je magneto
Dnes sem byl na měření a výkon je pěkných 100 koní :D
04092011410.jpg

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Milosak_1 »

Tom píše:Brouk má pro letošek novy motor samozřejmě od Štepána.
obsah je 1812
vrtání 86, klika s proti závažím 78, hlavy 41, vačky W110 místo rozdělovače je magneto
Dnes sem byl na měření a výkon je pěkných 100 koní :D
No, vcera na tech sprintech bylo videt, jak krasne upalujes

Add, krivka kroutaku - pokud dobre vidim, od 2,500 max. kroutak, parada
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Sam »

No já tam vidím 4000 rpm. Ale to je jedno. Pěkný výsledek. Mít za prd*lí sto kobil musí být super pocit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od liba »

Velká gratulace =D> =D> =D> moc pěknej =D>

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Kůča »

Teda když jsem viděl jak to na té brzdě vytáčí #-o ,tak jsem nakonec byl rád že se mu tam bus nevešel [-o< .Jinak samozdřejmě také gratulace. =D>
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Je fakt ze to byl šílený rámus, jak to vytáčel ale taky dost zkreslovalo to že se měřilo v uzavřený místnosti a ještě kousek od zdi.
Sto koní za zadkem je krásný pocit škoda jen ze na kola se dostane jen 87 koníku ale i tak brouk upaluje skvěle :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Sam »

Tom píše:Je fakt ze to byl šílený rámus, jak to vytáčel ale taky dost zkreslovalo to že se měřilo v uzavřený místnosti a ještě kousek od zdi.
Sto koní za zadkem je krásný pocit škoda jen ze na kola se dostane jen 87 koníku ale i tak brouk upaluje skvěle :D
Já bych byl spokojený. Co mají říkat ti, kterým 13koní zmizí z třicetikoňského spřežení.

PS: co ty tři propady ve 1300, 1900 a 3300rpm ? Budeš to ještě nějak řešit ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Tomův 1. brouček

Příspěvek od Tom »

Na grafu sou ty propady dost znatelný ale při jízdě nejsou poznat. Propady by mělo vyřešit správné seštelování karburátorů a předstihu.

Odpovědět