Sršeň - 1968
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
kup febi, dělaj na superku, budou určo dělat i na obyč
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
Hop tady máš tu fotku na přání..bohužel mokrej foťák moc nefotí tak je jen jedna trošku použitelná.
A tady přídavek...
Máš to v plný palbě a bez signatury takže si stim dělej co libo jest.
A tady přídavek...
Máš to v plný palbě a bez signatury takže si stim dělej co libo jest.
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
tak se to asi povedlo [-o<
zrejme uz to neprisava protoze :
- karburator, respektive sroubky bohatosti a vzdusniku jsou na "normalnich" hodnotach
- volnobeh drzi bajecne, na pohyb sroubem vzduchu reaguje nadherne
- z vyssich otacek pada do volnobehu (davam 900 ot/min) okamzite a drzi bez zakolisani
zatim jsem spokojen, zitra to jeste protahnu po okruhu kolem Prahy abych vedel jestli to nejak jede, dneska uz nebyl cas
Jak se mi to podarilo ? ...... tak to vam nepovim, ne ze bych nechtel, ale proste to nevim
Po jiz drive zminenem pretesneni manzet a kolen saciho potrubi jsem dnes
- zase vymenil karburator za jeden z tech co uz tam byli
- vymenil tesneni pod karburatorem za domadelne vystrizene z klingeritu a pred montazi ho jeste namocil v oleji aby pekne zmeklo a sedlo
- vymenil mebrany v karburatoru za nove, respektive tu trojuhelnikovou
- membranu akceleracni pumpicky podlozil jeste tesnenim co je dodavano v sade s tesnenim na karbec
- tesneni vika karburatoru jsem ponechal stare
- diru s vyvodem na posilovac brzd (sani z busa) jsem misto zatkou se silikonem utesnil zatkou s Rotabondem
- volnobezny elmag. ventil jsem uz davno predtim ustipnul, takze tam byl a je jen pro paradu
zrejme uz to neprisava protoze :
- karburator, respektive sroubky bohatosti a vzdusniku jsou na "normalnich" hodnotach
- volnobeh drzi bajecne, na pohyb sroubem vzduchu reaguje nadherne
- z vyssich otacek pada do volnobehu (davam 900 ot/min) okamzite a drzi bez zakolisani
zatim jsem spokojen, zitra to jeste protahnu po okruhu kolem Prahy abych vedel jestli to nejak jede, dneska uz nebyl cas
Jak se mi to podarilo ? ...... tak to vam nepovim, ne ze bych nechtel, ale proste to nevim
Po jiz drive zminenem pretesneni manzet a kolen saciho potrubi jsem dnes
- zase vymenil karburator za jeden z tech co uz tam byli
- vymenil tesneni pod karburatorem za domadelne vystrizene z klingeritu a pred montazi ho jeste namocil v oleji aby pekne zmeklo a sedlo
- vymenil mebrany v karburatoru za nove, respektive tu trojuhelnikovou
- membranu akceleracni pumpicky podlozil jeste tesnenim co je dodavano v sade s tesnenim na karbec
- tesneni vika karburatoru jsem ponechal stare
- diru s vyvodem na posilovac brzd (sani z busa) jsem misto zatkou se silikonem utesnil zatkou s Rotabondem
- volnobezny elmag. ventil jsem uz davno predtim ustipnul, takze tam byl a je jen pro paradu
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
Nekonecny pribeh
Vcera se mi ucpal karburator
respektive hlavni tryska
a to mam na ceste 2, slovy dva, palivovy filtry,
jeden plastovy noname pod autem a druhy kovovy Pierburg tesne pred karburatorem
Rikal jsem si ze to snad nemuze bejt mozny ... a ono je
to co bylo vspricene v trysce vypadalo jako supinky gumy
pravdepodobne posledni usek hadicky pred karburatorem se rozpousti
hadice Semprit ... viz dnesni debata o hadickach v sousednim auditku
kazdopadne po vycisteni
dodatecne vymene akceleracni trysky ktera nestrikala tak jak bych chtel
vymene brzdovky a dalsiho, tentokrat "jednomuzneho" odvzdusneni
je vse funkcni, čili hurá na Hosín
P.S. jede to ted jako nikdy pred tim
Vcera se mi ucpal karburator
respektive hlavni tryska
a to mam na ceste 2, slovy dva, palivovy filtry,
jeden plastovy noname pod autem a druhy kovovy Pierburg tesne pred karburatorem
Rikal jsem si ze to snad nemuze bejt mozny ... a ono je
to co bylo vspricene v trysce vypadalo jako supinky gumy
pravdepodobne posledni usek hadicky pred karburatorem se rozpousti
hadice Semprit ... viz dnesni debata o hadickach v sousednim auditku
kazdopadne po vycisteni
dodatecne vymene akceleracni trysky ktera nestrikala tak jak bych chtel
vymene brzdovky a dalsiho, tentokrat "jednomuzneho" odvzdusneni
je vse funkcni, čili hurá na Hosín
P.S. jede to ted jako nikdy pred tim
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
Duben 2011
Tak protoze uz sem byl asi posledni kdo jeste nevytahl auto ze stodoly po zimnim spanku,
donutilo me dnesni pocasi podniknout "skatulate hejbejte se" a vytahnout brouka na svetlo.
Výletování se nekonalo, bo neni čas pxco.
Prvni nastartovani bez problemu, chytlo to temer okamzite, ovsem benzinovy vodotrysk mezi pumpou a karburatorem me donutil to hned vypnout.
Necelý rok stare hadicky Semprit (viz predchozi zprava) zpuchrely tak ze v nich jsou diry !!!!
Letma obhlidka vozu ukazala ze puchyre na laku se uspesne zvetsuji, asi budu muset letos taky neco malo opravit.
Nejak mam dojem ze v sezone 2011 budu asi dost zpruzelej kvuli stavu sveho vozoveho parku zejmena diky pokracujici korozi v podstate na vsech mych VW (v rátanie Golfov) ...... jenom ta stara Octavie rez nezna
Tak protoze uz sem byl asi posledni kdo jeste nevytahl auto ze stodoly po zimnim spanku,
donutilo me dnesni pocasi podniknout "skatulate hejbejte se" a vytahnout brouka na svetlo.
Výletování se nekonalo, bo neni čas pxco.
Prvni nastartovani bez problemu, chytlo to temer okamzite, ovsem benzinovy vodotrysk mezi pumpou a karburatorem me donutil to hned vypnout.
Necelý rok stare hadicky Semprit (viz predchozi zprava) zpuchrely tak ze v nich jsou diry !!!!
Letma obhlidka vozu ukazala ze puchyre na laku se uspesne zvetsuji, asi budu muset letos taky neco malo opravit.
Nejak mam dojem ze v sezone 2011 budu asi dost zpruzelej kvuli stavu sveho vozoveho parku zejmena diky pokracujici korozi v podstate na vsech mych VW (v rátanie Golfov) ...... jenom ta stara Octavie rez nezna
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
30.6.2011
konecne jsem vymenil ty deravy manzety na poloosach
konecne jsem vymenil ty deravy manzety na poloosach
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
3.8.2011
Dovolena Slovensko
ujeto 1856 km
spotreba rovnych 8 litrů/100km
v podstate bez zavad
pouze bude potreba doseridit brzdy a znovu utesnit výfukové klemy
Dovolena Slovensko
ujeto 1856 km
spotreba rovnych 8 litrů/100km
v podstate bez zavad
pouze bude potreba doseridit brzdy a znovu utesnit výfukové klemy
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
pred zimou jsem se pustil trosku do rozebirani, neb je potreba podniknout drobne opravy aby se mi to nerozpadlo
pri te prilezitosti me rozladilo par drobnosti
- cca rok starej mexickej chomově papírovej naraznik, po mesicnim stani venku je na vyhozeni, chrom pryč
(coz se viceme čekalo když jsem ho už kupoval, že to je jen na chvilku, nečekal jsem ji ovšem tak extremně kratkou)
- ramecky předních světel, Hella, udajne kvalita (700 kč za kus) zakoupeny ne zas tak dlouho tomu nazad, totez, rez kompletně zkrz chrom
vnitřní části rámečku a narazníku byly ošetřeny nátěrem, a jsou samosebou netknutý
takže co z toho plyne, schnije to stejně rychle, ať je to značkový či neznačkový
myslim že sršeň dostane na příští rok germanlook, tedy misto chromovaných kokotin lakované
P.S. jak nejlepe postupovat při lakování "částěčně chromovaných" dílů ?
stačí jen zbrousit aby to bylo hrubý a chytla základovka a plnič, nebo mam postupovat jinak ?
diky za náměty
pri te prilezitosti me rozladilo par drobnosti
- cca rok starej mexickej chomově papírovej naraznik, po mesicnim stani venku je na vyhozeni, chrom pryč
(coz se viceme čekalo když jsem ho už kupoval, že to je jen na chvilku, nečekal jsem ji ovšem tak extremně kratkou)
- ramecky předních světel, Hella, udajne kvalita (700 kč za kus) zakoupeny ne zas tak dlouho tomu nazad, totez, rez kompletně zkrz chrom
vnitřní části rámečku a narazníku byly ošetřeny nátěrem, a jsou samosebou netknutý
takže co z toho plyne, schnije to stejně rychle, ať je to značkový či neznačkový
myslim že sršeň dostane na příští rok germanlook, tedy misto chromovaných kokotin lakované
P.S. jak nejlepe postupovat při lakování "částěčně chromovaných" dílů ?
stačí jen zbrousit aby to bylo hrubý a chytla základovka a plnič, nebo mam postupovat jinak ?
diky za náměty
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
ta informace o tech novejch hella rameckach je zajimava... Doufam že rámečky světel na těch černejch blatnících nebudou zluťoucký
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
Blíží se sezóna a tak inspirován Lugenem pokračuju v rozebírání
Žádné překvapení se nekonalo, je to schnilý přesně tak jak jsem předpokládal
Žádné překvapení se nekonalo, je to schnilý přesně tak jak jsem předpokládal
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
předem prohraný boj s korozí neustává, ted jsem se zameřil na předek
kromě lišty co drží tesnění kapoty a kterou jsem musel odsekat se uzkazalo že je bídná i špička
beru to jako trénink klempířské práce na kabrio
kromě lišty co drží tesnění kapoty a kterou jsem musel odsekat se uzkazalo že je bídná i špička
beru to jako trénink klempířské práce na kabrio
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
ze zacatku to vypadalo jen jako mala nepodstatná dirka
a nakonec špička pryč, celej roh předniho čela pryč
achjo
a když to nejmin potřebuješ dojde plyn
a nakonec špička pryč, celej roh předniho čela pryč
achjo
a když to nejmin potřebuješ dojde plyn
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
budu dělat fakt jen to nejnutnější, protože kam šáhnu, tam by to chtělo předělat
Taky mi chybí nervy a vytrvalost jako maji OB a Lišák každopádně nějak to pude
Taky mi chybí nervy a vytrvalost jako maji OB a Lišák každopádně nějak to pude
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
Je to prostě taková pudová záležitost .Herbie píše:... každopádně nějak to pude
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
je málo času tak to jde pomalu
ale už mám vyvyřeno, začínám bojovat s kitem
ale už mám vyvyřeno, začínám bojovat s kitem
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
venku je zima, v garazi bordel, brouseni me nebaví (a ani mi to moc nejde)
vypujcil jsem si od pana otce jeden exponat z jeho sbirky sicich stroju a pustil jsem se do výroby nového interiéru.
Vzhledem k tomu že originál díly se nezachovaly a moje auto beztak není ani originál ani veterán,
zajima me pouze prakticka stranka věci ale tu žlutou jsem si proste odpustit nemohl
velké pohlahove dily budou obsity jeste šedivou lemovkou
vypujcil jsem si od pana otce jeden exponat z jeho sbirky sicich stroju a pustil jsem se do výroby nového interiéru.
Vzhledem k tomu že originál díly se nezachovaly a moje auto beztak není ani originál ani veterán,
zajima me pouze prakticka stranka věci ale tu žlutou jsem si proste odpustit nemohl
velké pohlahove dily budou obsity jeste šedivou lemovkou
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
málo času, a jde to fakt pomalu
ale co už jsem stihl je zvýšit výkon své nového motoru 1300 dvoukanál o 20 koní
nalepil jsem rychlý pruhy
ale co už jsem stihl je zvýšit výkon své nového motoru 1300 dvoukanál o 20 koní
nalepil jsem rychlý pruhy
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
...kdybys radši zalepil širokou papírovkou ty podběhy a vymaskoval sis to tak...abys tim žlutym lakem neusvinil všechno až po Beroun...holomku jeden...
You can't win 'em all...
Re: Herbie - 1968 Thirbie řečený Sršeň
tak na zlutou v podbehu fakt hazim bobek projedu se prvni louzi a zmizi to aj s tim blatem ktery je tam nalepenyPetr914 píše:...kdybys radši zalepil širokou papírovkou ty podběhy a vymaskoval sis to tak...abys tim žlutym lakem neusvinil všechno až po Beroun...holomku jeden...
... a vůbec !