Šíša píše:Ad motor:
- koupis "novej" a stejne do nej neuvidis ... opet realna zumpa na prachy tak jako tak
- koupis industrii a budes predelavat bizuterii ... opet prachy
- budes delat repas stavajiciho doma ... usetris sice za praci, dily tak jako tak nakoupis, nicmene jak rikaji zkuseni ... za ten cas co do toho vrazis by jsi jinde vydelal penize aby to nekdo udelal poradne a profi.
- 9b ... navod na repas motoru je podrobny v manualu ... nemas-li mohu zapujcit, pripadne nekde na netu je PDF. Ma to par set stran,a le je to tam podrobne. Ale zase ne plne do podrobna jako maj "profici" (myslim fakt lidi co delaj vzduchacove motory, ne "uni" servis).
- kontakt na cloveka co delal me motor, a nejenom me, muzu predat ... je to LBC ale bez problemu
- sehnat babu problem? Nikoliv, jen to holt nebude Barbie
- zobytnit ...
- elektroinstalace neni problem, paklize netrvas na origo barvach dratu, jsou i zlepsovaky na bezproblemove startovani.
teoreticky bych mohl mít T3 s 2.0L. Kdyby mi toho auta nebylo líto (je ve slušném stavu), tak už je z něho ten motor a převodovka venku resp. v T2 a zbytek v regálu/na bazoši.
prakticky - uvidím, jak na tom ten motor je. Když to bude jen o tom to přetěsnit, nahodit nové kroužky, tak do toho jdu samodomo (pár motorů jsem už dělal, konkrétně dva a fungovali
). Když více, holt to nechám někoho udělat.
ad baba - barbie ne, budu mnohem radši, když bude chtít koupit nové pohorky, než kdyby chtěla lodičky. Ale samozřejmě z mého pohledu musí být hezká, abych tu krásu páru neodmakal jenom já
Každopádně problém to je, bo z práce pod T2, z pod T2 k PC nasát moudra, od PC do postele, z postele do práce ... nekonečný cyklus. A když neskáču kolem T2, tak kolem baráku (zahrada, dřevo na topení, opravy). Baby v okolí žádné. Resp. u té jedné co za to stála, jsem to pohnojil.
ad zobytnění ... časem a asi taky samodomo.
ad elektroinstalace ... už na ní dělám a po pravdě, používám tak tři barvy drátů.