Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Letos jsme vytáhli závodáka ,bohužel není ještě opravenná závodní převodovka tak jsme musely jet seriovou a i tak krásně výsledky. Něž nám řekl 3stupen v převodovce AHOJ ,tak jsme se drželi na 2.místě ve tříde z 14 aut a celkově 14.místo ze 102 historiku. Nakonec 5.místo v H5 , 21. celkově.
Přesné vysledky : mrknetě jaké auta z námi závodí ))) http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... molin-2015
2Rz jsme i vyhráli http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015
krásny pohled na celkové místo http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015
Pro zajímavost : Na skoku otáčkoměr hlásil 8500 otáček ,a tachometr 170km/h Podvozek od HP Sportingu se osvěčil.
Odkaz na všechny Historicke závodáky http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... otograf=37
Přesné vysledky : mrknetě jaké auta z námi závodí ))) http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... molin-2015
2Rz jsme i vyhráli http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015
krásny pohled na celkové místo http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015
Pro zajímavost : Na skoku otáčkoměr hlásil 8500 otáček ,a tachometr 170km/h Podvozek od HP Sportingu se osvěčil.
Odkaz na všechny Historicke závodáky http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... otograf=37
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Jakou značku převodovky používáte , nebo jezdíte vlastnoručně sestavenou ? A převodový poměry musej bejt jako sériový auto , nebo můžou být změny ?
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Parada, drzim palec do dalsich zavodov...
- martin.jakusev
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 433
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Košíře Praha 5
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Gratuluji, pěkná reprezentace...
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Paráda. Gratulácia.
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........Kauly píše:Jakou značku převodovky používáte , nebo jezdíte vlastnoručně sestavenou ? A převodový poměry musej bejt jako sériový auto , nebo můžou být změny ?
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
To půjde jen vydržet...
Hewland řadí asi nějak takto http://m.youtube.com/watch?v=uiEk_sE4Yzs při druhé rozjížďce je to lépe slyšitelné.
Hewland řadí asi nějak takto http://m.youtube.com/watch?v=uiEk_sE4Yzs při druhé rozjížďce je to lépe slyšitelné.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
To mne docela zajímá. Mám tomu rozumět tak, že pro závody je lepší převodovka bez synchronů? Z jakého důvodu ? převody mohou být mohutnější nebo nemají synchrony dlouhého života?VIVA team píše: máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Sam píše:To mne docela zajímá. Mám tomu rozumět tak, že pro závody je lepší převodovka bez synchronů? Z jakého důvodu ? převody mohou být mohutnější nebo nemají synchrony dlouhého života?VIVA team píše: máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........
Synchrony mají vydrž max dva závody . Takže po každem závodu převodovka ven ,výměna synchronu a zase na závod. V Hewlandu se adí bez spojky a vydrží větší nápor. Občas řadím taky bez spojky ,jak jsou příme zuby tak to docela jde. i jedničku v 80km/h tam jde
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Zajímavé. Přímé ozubení má své kouzlo. Chce to ale asi špunty do uší. Jaký se jezdí olej? Přímé ozubení bude asi klást vyšší nároky. Já když zuřivě točím dvojku do kopce ( 30-40km/h ))) tak po chvilce cítím smrádek jak si skříň ufukuje. Na trojku se šikmými zuby toho nedosáhnu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Převodovka má 2 odvětrání a mlatí jak kladivo a píská Jednička jede 65km/h a 4 180km/hSam píše:Zajímavé. Přímé ozubení má své kouzlo. Chce to ale asi špunty do uší. Jaký se jezdí olej? Přímé ozubení bude asi klást vyšší nároky. Já když zuřivě točím dvojku do kopce ( 30-40km/h ))) tak po chvilce cítím smrádek jak si skříň ufukuje. Na trojku se šikmými zuby toho nedosáhnu.
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK
Jako vždy slušná práce, Jirko !
čas 07:00 https://www.youtube.com/watch?v=pCa2M1JY0gU
a komentář: "Ty vole, co v tom má ?! "
čas 07:00 https://www.youtube.com/watch?v=pCa2M1JY0gU
a komentář: "Ty vole, co v tom má ?! "
...plná čára není zeď...
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST