Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Letos jsme vytáhli závodáka ,bohužel není ještě opravenná závodní převodovka tak jsme musely jet seriovou a i tak krásně výsledky. Něž nám řekl 3stupen v převodovce AHOJ ,tak jsme se drželi na 2.místě ve tříde z 14 aut a celkově 14.místo ze 102 historiku. Nakonec 5.místo v H5 , 21. celkově.
Přesné vysledky : mrknetě jaké auta z námi závodí :-)))) http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... molin-2015

2Rz jsme i vyhráli http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015

krásny pohled na celkové místo http://www.ewrc-results.com/results.php ... molin-2015


Pro zajímavost : Na skoku otáčkoměr hlásil 8500 otáček ,a tachometr 170km/h :roll: Podvozek od HP Sportingu se osvěčil.

Odkaz na všechny Historicke závodáky http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... otograf=37
Přílohy
Na skoku při 8500otáček rychlost 170km/h
Na skoku při 8500otáček rychlost 170km/h
12017653_1073773022635216_2803600520234829776_o.jpg
tw_3d5k7663-1.jpg
tw_3d5k8837-1.jpg
3D5K9555-1.jpg

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 415
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od Kauly »

Jakou značku převodovky používáte , nebo jezdíte vlastnoručně sestavenou ? A převodový poměry musej bejt jako sériový auto , nebo můžou být změny ?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od john »

Parada, drzim palec do dalsich zavodov... =D>

Uživatelský avatar
martin.jakusev
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 433
Registrován: 14 čer 2010
Bydliště: Košíře Praha 5

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od martin.jakusev »

Gratuluji, pěkná reprezentace...
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lobovsky
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 22 čer 2010
Bydliště: Malinovo

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od lobovsky »

Paráda. Gratulácia. =D>
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom

VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Kauly píše:Jakou značku převodovky používáte , nebo jezdíte vlastnoručně sestavenou ? A převodový poměry musej bejt jako sériový auto , nebo můžou být změny ?
máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........

VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Děkujeme

máchal
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 457
Registrován: 11 led 2008

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od máchal »

To půjde :wink: jen vydržet...
Hewland řadí asi nějak takto http://m.youtube.com/watch?v=uiEk_sE4Yzs při druhé rozjížďce je to lépe slyšitelné.

VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Ještě pár foteček........
Přílohy
DSC_1646.jpg
DSC_1415.jpg
DSC_2126.jpg
DSC_2443.jpg
DSC_2448.jpg
DSC_2451.jpg
DSC_2782.jpg

VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

....
Přílohy
K_022.jpg
DSC_1410.jpg
DSC_1416.jpg
DSC_2445.jpg
pse_img_7396.jpg

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od Sam »

VIVA team píše: máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........
To mne docela zajímá. Mám tomu rozumět tak, že pro závody je lepší převodovka bez synchronů? Z jakého důvodu ? převody mohou být mohutnější nebo nemají synchrony dlouhého života?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912


VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Sam píše:
VIVA team píše: máme sestavenou převodovku přesně podle mě . 4 kvalt ,kolečka příme na míru,ale synchroní,a to je celý problěm. Scháním Hewland mk/10. Je to pětikvalt v broukovém obalu........
To mne docela zajímá. Mám tomu rozumět tak, že pro závody je lepší převodovka bez synchronů? Z jakého důvodu ? převody mohou být mohutnější nebo nemají synchrony dlouhého života?

Synchrony mají vydrž max dva závody . Takže po každem závodu převodovka ven ,výměna synchronu a zase na závod. V Hewlandu se adí bez spojky a vydrží větší nápor. Občas řadím taky bez spojky ,jak jsou příme zuby tak to docela jde. i jedničku v 80km/h tam jde :lol:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od Sam »

Zajímavé. Přímé ozubení má své kouzlo. Chce to ale asi špunty do uší. Jaký se jezdí olej? Přímé ozubení bude asi klást vyšší nároky. Já když zuřivě točím dvojku do kopce ( 30-40km/h :-)))) tak po chvilce cítím smrádek jak si skříň ufukuje. Na trojku se šikmými zuby toho nedosáhnu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

VIVA team
Příspěvky: 16
Registrován: 04 led 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od VIVA team »

Sam píše:Zajímavé. Přímé ozubení má své kouzlo. Chce to ale asi špunty do uší. Jaký se jezdí olej? Přímé ozubení bude asi klást vyšší nároky. Já když zuřivě točím dvojku do kopce ( 30-40km/h :-)))) tak po chvilce cítím smrádek jak si skříň ufukuje. Na trojku se šikmými zuby toho nedosáhnu.
Převodovka má 2 odvětrání a mlatí jak kladivo a píská :lol: Jednička jede 65km/h a 4 180km/h

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Rally historic Kramolín 28.9.2015 VW BROUK

Příspěvek od knopiš2 »

Jako vždy slušná práce, Jirko ! =D>

čas 07:00 https://www.youtube.com/watch?v=pCa2M1JY0gU

a komentář: "Ty vole, co v tom má ?! " :D
...plná čára není zeď...

NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST

Odpovědět