Žanetka 1302S
Re: Žanetka 1302S
Ostřikovače ostřikují , klakson troubí , zámek přední kapoty funguje , dal jsem rozpěru mezi tlumiče , síťku na náklad do kufru ( přichycený ke šroubům od blatníků ) :
pak jsem splašil od Andyho řadičku co se barevně hodí k autu :
sedačka řidiče je nakonec z tátovýho cabria , u spolujezdce je přidaná přidavná opěrka a proto přetáhnutý potahem :
a bylo nám porazeno použít okapničku na zadní kapotu , tak už nám zbývá akorát přidělat hadičky
Stav tachometru : 8151
Hotovo STK , hned první den zkušební jízdy 51 km
pak jsem splašil od Andyho řadičku co se barevně hodí k autu :
sedačka řidiče je nakonec z tátovýho cabria , u spolujezdce je přidaná přidavná opěrka a proto přetáhnutý potahem :
a bylo nám porazeno použít okapničku na zadní kapotu , tak už nám zbývá akorát přidělat hadičky
Stav tachometru : 8151
Hotovo STK , hned první den zkušební jízdy 51 km
Re: Žanetka 1302S
Kauly ten okap co tam mas je urcenej na kapotu s 2 mrizkama. Jelikoz mas kapotu s 4 mrizkama tak tam patri ten spodni na obrazku (jinak ti to je k nicemu a stejne tam bude prset stredem )
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žanetka 1302S
to bude chladit filter karburatora
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Žanetka 1302S
To vím , taky jsem si to vzal z cabria , bohužel verzi na 4 mřížku jsem v garáži neměl ale aspoň to trochu omezí .
A ještě jsem nandal molitan do zadní sedačky a výsledkem je příjemné snížení hluku od motoru .
A ještě jsem nandal molitan do zadní sedačky a výsledkem je příjemné snížení hluku od motoru .
Re: Žanetka 1302S
Stav tachometru : 8380
dneska bez fotek
Umřel náhon tachometru , takže dnes proběhla výměna za nový .
Vyměněn olej v převodovce ( Castrol + přísada HPLS od wynnse ) .
Topení topí i na přední okno , takže veliká spokojenost a topíme fest .
Furt smrděl do kabiny benzín , takže komplet hadičky nové a je to cajk .
dneska bez fotek
Umřel náhon tachometru , takže dnes proběhla výměna za nový .
Vyměněn olej v převodovce ( Castrol + přísada HPLS od wynnse ) .
Topení topí i na přední okno , takže veliká spokojenost a topíme fest .
Furt smrděl do kabiny benzín , takže komplet hadičky nové a je to cajk .
Re: Žanetka 1302S
Jedes jak drak, respekt. Kary, co jsou zespod huj a navrch fuj, maji sve kouzlo. Obvykle tomu totiz byva obracene Palec nahoru. At slouzi
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Žanetka 1302S
Nainstaloval jsem gumu kolem přední kapoty , ale i tak kolem ní furt foukalo okolo kastlíku do kabiny při rychlostech nad 80km/h , až tak , že mi to na dálnici vyfouklo kryt místo rádia . Dneska jsme si hráli s přední kapotou a zámkem . Stále zamyká supr , ale zatím nebyla testovací jízda .
Plus jsem na řidičovu sedačku dozadu přidělal hasičák , sedí tam jak ulitej , ale protože gravitace je svině , tak dostal i malou kurtičku aby nevypadával z držáčku .
Zbývá dodělat :
odtokové hadičky zadní okapničky
blbne vyhřívání zadního okna ( chvilku svítí kontrolka , někdy vůbec )
vyměnit pásy , jezdit s těma sportovníma je jako kdybych se rodil při každým vystupování
Plus jsem na řidičovu sedačku dozadu přidělal hasičák , sedí tam jak ulitej , ale protože gravitace je svině , tak dostal i malou kurtičku aby nevypadával z držáčku .
Zbývá dodělat :
odtokové hadičky zadní okapničky
blbne vyhřívání zadního okna ( chvilku svítí kontrolka , někdy vůbec )
vyměnit pásy , jezdit s těma sportovníma je jako kdybych se rodil při každým vystupování
Re: Žanetka 1302S
Včera jsme po delší době přidali dalších 70km na kolečkách tachometru .
Dneska jsem vyměnil aspoň řidičův sadomaso pás z kolekce 50 odstínu šedi za klasický .
A k nabíječce jsem si dokoupil další kabel , který jsem přidělal k baterce a rychlokonektor jsem vyvedl ven kolem papundeklu pod zadní sedačkou .
Samozřejmě jsem nepoužil ty krokouše , ale pouze očka .
Dneska jsem vyměnil aspoň řidičův sadomaso pás z kolekce 50 odstínu šedi za klasický .
A k nabíječce jsem si dokoupil další kabel , který jsem přidělal k baterce a rychlokonektor jsem vyvedl ven kolem papundeklu pod zadní sedačkou .
Samozřejmě jsem nepoužil ty krokouše , ale pouze očka .
Re: Žanetka 1302S
doplnění fotky k poslednímu postu :
Dneska jsme měnili přední silentblok převodovky , urethanovej shit letěl do koše , protože při prudkém ubrání plynu nebo couvání to mlátilo . Protože jsme měli strach , že novej kousek z druhovýroby by byl to samé v bledě modrém , vzal se tedy původní silentblok , který byl rozlepený . Plech jsem očistil bruskou , odmastil , natřel primerem na lepení oken a za pomocí lepidla na okna přilepil na odmaštěnou a oprimerovanou gumu . Přes noc jsme to nechali pod lisem a výsledek na fotce níže ... Montáž proběhla tak , že jsme vyndali šrouby od silentbloků u motoru , lanko plynu , červíka od tyče řazení , vyndali plech nad výfukem , hydralickou nohou na převodovky podepřeli motor a páčidlem jemně posunuli ... utáhnout , složit , ve dvou lidech za 1,5 hodiny .
Když už bylo auto na heveru , tak jsem vyměnil průchodky na strunu topení , ty to měli za sebou .
Ještě bez fotek jsem dal na papundekly pod zadní sedačkou ty plastový průduchy topení a táta vyměnil trubičku na lanko plynu skrz vítr boudu.
Co mě čeká :
pás u spolujezdce
vyměnit olej v převodovce a motoru
dát do provozu výhřev zadního okna
vyměnit konektor na zapalovač
Dneska jsme měnili přední silentblok převodovky , urethanovej shit letěl do koše , protože při prudkém ubrání plynu nebo couvání to mlátilo . Protože jsme měli strach , že novej kousek z druhovýroby by byl to samé v bledě modrém , vzal se tedy původní silentblok , který byl rozlepený . Plech jsem očistil bruskou , odmastil , natřel primerem na lepení oken a za pomocí lepidla na okna přilepil na odmaštěnou a oprimerovanou gumu . Přes noc jsme to nechali pod lisem a výsledek na fotce níže ... Montáž proběhla tak , že jsme vyndali šrouby od silentbloků u motoru , lanko plynu , červíka od tyče řazení , vyndali plech nad výfukem , hydralickou nohou na převodovky podepřeli motor a páčidlem jemně posunuli ... utáhnout , složit , ve dvou lidech za 1,5 hodiny .
Když už bylo auto na heveru , tak jsem vyměnil průchodky na strunu topení , ty to měli za sebou .
Ještě bez fotek jsem dal na papundekly pod zadní sedačkou ty plastový průduchy topení a táta vyměnil trubičku na lanko plynu skrz vítr boudu.
Co mě čeká :
pás u spolujezdce
vyměnit olej v převodovce a motoru
dát do provozu výhřev zadního okna
vyměnit konektor na zapalovač
Re: Žanetka 1302S
Dneska jsem vyměnil pás u spolujezdce , a proběhla výměna olejů jak v převodovce , tak v motoru .
Všechno od Castrolu , plus přísada do převodovky .
Došlo i na výměnu víčka s dírou , kde již čeká čidlo teploty oleje na svůj čas
Všechno od Castrolu , plus přísada do převodovky .
Došlo i na výměnu víčka s dírou , kde již čeká čidlo teploty oleje na svůj čas
Re: Žanetka 1302S
příprava na jarní sprinty dokončena ( natankoval jsem plnou , ale závodit nebudu , snad těch 6,2km dojedu ) .
Stav tachometru : 8368
Co mě čeká :
dát do provozu výhřev zadního okna
vyměnit konektor na zapalovač
nainstalovat zrcátko u spolujezdce
Stav tachometru : 8368
Co mě čeká :
dát do provozu výhřev zadního okna
vyměnit konektor na zapalovač
nainstalovat zrcátko u spolujezdce
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žanetka 1302S
Aaa, znama to chyba. Ostrileni matadori jezdi sprinty zasadne se duchou nadrzi.Kauly píše:příprava na jarní sprinty dokončena ( natankoval jsem plnou , ale závodit nebudu , snad těch 6,2km dojedu ) .
Stav tachometru : 8368
Co mě čeká :
dát do provozu výhřev zadního okna
vyměnit konektor na zapalovač
nainstalovat zrcátko u spolujezdce
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Žanetka 1302S
Nesprintujem , motor v záběhu
Když už jsem zmínil motor , má najeto 500km , tak jsem dojel do Lhoty na seřízení ventilů . Dále jsem měl podezření na hluk od zadní nápravy při jízdě po kočičích hlavách , ve finále to byla zadní kapota a držák SPZ . Kapotu pošteloval Martin , já jsem dal pěnové polštářky pod držák SPZ a je klid .
Dneska jsem se dokopal ( já samozvaný mistr světa v autoelektrice ) aspoň k instalaci patice na žárovku zpátečky a dokonce to funguje .
A teď už se jenom rozhodnout jestli tam dát tuningová světla , nebo klasická . Zatím tam mám klasiku ( vlevo červený spodek kvůli mlhovce , vpravo bílý kvůli zpátečce , viz foto ) .
Přidal jsem dalších 60km na počítadle kilometrů cestou na slapy , hezká projížďka akorát silnice by mohla být v lepším stavu . Štěchovický kopec hezky na 4 , motor táhne suprově .
Když už jsem zmínil motor , má najeto 500km , tak jsem dojel do Lhoty na seřízení ventilů . Dále jsem měl podezření na hluk od zadní nápravy při jízdě po kočičích hlavách , ve finále to byla zadní kapota a držák SPZ . Kapotu pošteloval Martin , já jsem dal pěnové polštářky pod držák SPZ a je klid .
Dneska jsem se dokopal ( já samozvaný mistr světa v autoelektrice ) aspoň k instalaci patice na žárovku zpátečky a dokonce to funguje .
A teď už se jenom rozhodnout jestli tam dát tuningová světla , nebo klasická . Zatím tam mám klasiku ( vlevo červený spodek kvůli mlhovce , vpravo bílý kvůli zpátečce , viz foto ) .
Přidal jsem dalších 60km na počítadle kilometrů cestou na slapy , hezká projížďka akorát silnice by mohla být v lepším stavu . Štěchovický kopec hezky na 4 , motor táhne suprově .
Re: Žanetka 1302S
Na co je prosím dobrá ta rozpěra mezi tlumiči?Kauly píše:Ostřikovače ostřikují , klakson troubí , zámek přední kapoty funguje , dal jsem rozpěru mezi tlumiče , síťku na náklad do kufru ( přichycený ke šroubům od blatníků ) :
Dík za odpověď, Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Žanetka 1302S
zpevní to horní uložení tlumičů, potažmo přední část karoserie, při rychlém průjezdu zatáčkou se to může kroutit...běžná "tuning" úprava u všech aut s McPerson nápravou, používá se i na zadní nápravě, v motorsportu snad na každém autě.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žanetka 1302S
Například u favoritů to byla vysloveně nezbytná součást jinak se hrnce zavírali do motoru a to i kusů s minimem kovomorky
Re: Žanetka 1302S
plus hlavně je to vábnička na ženský , když to viděj , kort na takovýmhle autě , tak se nemůžou udržet
Re: Žanetka 1302S
Nojo to je fakt, když to viděj - t.j. předklon a horní polovina trupu ohlá pod kapotou - tak se aspoň maj čeho držetKauly píše:plus hlavně je to vábnička na ženský , když to viděj , kort na takovýmhle autě , tak se nemůžou udržet
To si teda asi budu muset taky pořídit, kde se to kupuje?
Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Žanetka 1302S
Znovu stejný dotaz,k čemu že je dobrá ta vzpěra (či rozpěra) na autě s rámem?????? U samonosné karoserie to vcelku chápu,ale tady ???? Mám doma vícero vozů s rámem a nikdy se mi nic nekroutilo,neotvíralo,nezavíralo. No ale proti gustu žádný dyšputát.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žanetka 1302S
Ale u nebrouků je rám jenom vocamcať - pocamcať .doka 4wd píše:Znovu stejný dotaz,k čemu že je dobrá ta vzpěra (či rozpěra) na autě s rámem?????? U samonosné karoserie to vcelku chápu,ale tady ????
Každý celek se skládá z detailů.