1961 VW 1200 "bluebug II"
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
modrej včera zahrkal letos asi naposled. Dobrou noc ty chcípáku....
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
bude někde v teple ? Pokud ne tak s modrou tečkou někam kde bude nad nulou nejlépe domů do tepla .
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
V tom případě musely ty rádia ve své době mít hrozně těžkej život:-) Zamrzat snad nebude ale na tepichu to parkovat taky nebudu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
no dělej jak myslíš samozřejmě
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
našel jsem hezkou fotku srovnání 30PS a 34PS topníku tak ji sem dám
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Pokud tomu správně rozumím tak ten starší je ten rezatej. U těch se nepoužíval přívod teplého vzduchu k filtru a nebo měli hadici připojenou jinam?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
u 30PS se předehřev vzduchového filtru nepoužíval, na 34kách se nejdřív bral z výměníků a posléze od válce č. 2 náhubkem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
tak tedy dovolte, abych vám představil svůj nový správný a korektní filtr pro 1200/34PS z ledna 1961. Dohonit tento filtr obnášelo požádat veřejně na Thesamba fóru a najít někoho, kdo dojede uprostřed amerického středozápadu na druhý konec města k tvrdohlavému prodávajícímu, který nejen že není ochotný komunikovat, ale nepřijímá platbu jinak než hotově a není ochotný kamkoliv poslat. Tento rok 1961 byla doba velkých změn na motoru, fabrika po cca 7 letech výroby 30 ps přešla na úplně nový typ a mnoho věcí vychytávala za provozu:
je to partnumber 113 129 613
a odpovídá prvnímu provedení 34HP motoru:
protože ventilace skříně byla nedostatečná, v dubnu se přešlo na filtr s propojením k nálevce oleje a propojka vedla do sacího náústku (tedy na obrázku ten dole, PN 113 129 613A). Od modelového roku 62 ale byla další změna a hadice od té doby vedla přímo do těla filtru (tedy na obrázku ten horní snímek,PN 113 129 613B).
aby toho nebylo málo, přistál u mě docela náhodou velice raritní vzduchový filtr, používaný jen krátce v roce 1960 po přechodu z 30PS na 34PS motory, od klasiky se liší provedením víka, které je velice ploché a nikoliv polokulové. Partnumber tohoto filtru je 113 129 611C, razítko pak značí 8/60, výroba srpen 1960. Mladší filtry tohoto typu nejsou a v dobové literatuře se objevují jen na fotkách, které prezentují úplně první 34 PS motor jako velkou inovaci oproti 30PS ale v manuálech a na oficiálních fotografiích modelového roku 61 už najdete filtr jako je na prvním obrázku v tomto příspěvku. Barva a samolepka nejsou původní:-)
chcete-li datovat svůj filtr, prohlédněte ho pořádně a s velkou pravděpodobností na něm najdete vyraženou datumovku v podobě měsíc/rok. A to buď na těle, nebo na klemě, nebo na klapce. Raritní filtr 113 129 611C v továrním prospektu z roku ´60:
je to partnumber 113 129 613
a odpovídá prvnímu provedení 34HP motoru:
protože ventilace skříně byla nedostatečná, v dubnu se přešlo na filtr s propojením k nálevce oleje a propojka vedla do sacího náústku (tedy na obrázku ten dole, PN 113 129 613A). Od modelového roku 62 ale byla další změna a hadice od té doby vedla přímo do těla filtru (tedy na obrázku ten horní snímek,PN 113 129 613B).
aby toho nebylo málo, přistál u mě docela náhodou velice raritní vzduchový filtr, používaný jen krátce v roce 1960 po přechodu z 30PS na 34PS motory, od klasiky se liší provedením víka, které je velice ploché a nikoliv polokulové. Partnumber tohoto filtru je 113 129 611C, razítko pak značí 8/60, výroba srpen 1960. Mladší filtry tohoto typu nejsou a v dobové literatuře se objevují jen na fotkách, které prezentují úplně první 34 PS motor jako velkou inovaci oproti 30PS ale v manuálech a na oficiálních fotografiích modelového roku 61 už najdete filtr jako je na prvním obrázku v tomto příspěvku. Barva a samolepka nejsou původní:-)
chcete-li datovat svůj filtr, prohlédněte ho pořádně a s velkou pravděpodobností na něm najdete vyraženou datumovku v podobě měsíc/rok. A to buď na těle, nebo na klemě, nebo na klapce. Raritní filtr 113 129 611C v továrním prospektu z roku ´60:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Kdyby tam nebyla zmínka o středozápadu, tak bych to tipoval na BarrandovPětišroub píše:.... a najít někoho, kdo dojede uprostřed amerického středozápadu na druhý konec města k tvrdohlavému prodávajícímu, který nejen že není ochotný komunikovat, ale nepřijímá platbu jinak než hotově a není ochotný kamkoliv poslat.
Ale jinak hezký příběh...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
...po letech se některý ty byznysy z "ateliérů" doslova vypaří z hlav prodávajícího...kupujícího...i okolostojících...
You can't win 'em all...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Cokoliv tady řekneš bude použito proti Tobě a s velkým gustem .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Ty v***. No já se úplně třepu abych si někde přisadillišák píše:Cokoliv tady řekneš bude použito proti Tobě a s velkým gustem .
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Ty hvězdičky ve sprostých slovech jsou jako tanga na holce,co se stydí ukázat zadek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
...já vim...a dělam to proto...aby mě lidi nenáviděli...protože já je taky nenávidim...lišák píše:Cokoliv tady řekneš bude použito proti Tobě a s velkým gustem .
You can't win 'em all...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Mé pozadí by jsi vidět určitě nechtěl, tak buď rád za jsem tam nasypal ty hvězdičky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
dřu jak kuň
Solex PICT28 s druhou generací raně 40HP filtru (vysvětleno dříve)
Až do prosince 61 byl podtlak od karburátoru k rozdělovači propojen jednoduchou gumovou hadičkou. Vznikl problém s vnikáním benzínových par k membráně podtlaku, na což VW reagoval jednak změnou materiálu podtlakové membrány, ale i změnou propojovací hadičky. Na nové vozy byla instalována kovová trubička se smyčkou, která byla ke kerburátoru i rozdělovači propojena stabilněji - krátkými kousky hadičky. Pro léčení starších vozů se při servisu dodatečně montovala krátká kovová smyčka s číslem dílu 111 129 489, kterou jsem se pokusil vzdáleně napodobit. Pokud by se někomu válel doma nepotřebný originál této smyčky, o které jste dodnes nevěděli k čemu slouží, rád koupím.
Solex PICT28 s druhou generací raně 40HP filtru (vysvětleno dříve)
Až do prosince 61 byl podtlak od karburátoru k rozdělovači propojen jednoduchou gumovou hadičkou. Vznikl problém s vnikáním benzínových par k membráně podtlaku, na což VW reagoval jednak změnou materiálu podtlakové membrány, ale i změnou propojovací hadičky. Na nové vozy byla instalována kovová trubička se smyčkou, která byla ke kerburátoru i rozdělovači propojena stabilněji - krátkými kousky hadičky. Pro léčení starších vozů se při servisu dodatečně montovala krátká kovová smyčka s číslem dílu 111 129 489, kterou jsem se pokusil vzdáleně napodobit. Pokud by se někomu válel doma nepotřebný originál této smyčky, o které jste dodnes nevěděli k čemu slouží, rád koupím.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Musím si dloubnout a upozrnit na chybku v podobě nekorektního opletení na hadici podtlaku. [-X
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
No jasne, to je vydet s tou krabickou Cohiba. Spis dres az se z tebe kouri....Pětišroub píše:dřu jak kuň
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
A taky odstin latky na ni neni dobove korektniSam píše:Musím si dloubnout a upozrnit na chybku v podobě nekorektního opletení na hadici podtlaku. [-X