Díky dobrá víloevinsen píše:hnědej je vždycky kostra....takže ukostřit.
Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Dovolím si mírně nesouhlasit, stačí jeden pár, protože to je 1302 a ta jako všechna rovnosvětla má otevírání dveří malou páčkou v plastové "misce", takže zmíněné pružiny zde patří jen pod kličku okna.Andy píše:....Pruzinky jdou mezi tapecem dveri a dverma, pod kliku dveri a kliku okna, sirsi cast v tapecu, uzsi ke dverim. Potrebujes 2 pary per auto.
Ale mezi náma, na žádném broukovi jsem to na kličce okna neměl (poztráceno předchozími generacemi) a funguje to i bez pružinky.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
No jo vlastne, to mi nedocvaklo, nevim proc jsem mel v hlave dedka. Kazdopadne ty pruzinky bych tam dal, a proc? Protoze tam maji byt
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Což vysvětluje, proč mám jeden pár. Tapecy mám na dveřích ale vrácený - leda by tam pán zapomněl tu pružinku vrátit, což je klidně možný.. Fakt ale je, že mám ponechaný sundaný oba zadní tapecy - nemůžou být ty pružinky odtud? (mají tam či nemají být?) Díky.yahoďák píše:Dovolím si mírně nesouhlasit, stačí jeden pár, protože to je 1302 a ta jako všechna rovnosvětla má otevírání dveří malou páčkou v plastové "misce", takže zmíněné pružiny zde patří jen pod kličku okna.
Ještě jeden dotaz pro znalce 1302jek - nemůžu nějak inteligentně přijít na to, jak rozmontovat tu černou plastovou trubku, co zpod haubny přivádí k řidiči vzduch - pán s ní nějak snažil hejbat a výsledek je polovyndaná spodní část nad volantem, kde je ta trubka zpoloviny vytažená mimo díru v palubce a jakoby popadnutá dolů, ale nejde jí ani za boha silou donutit zaskočit zpátky. Hejbe se přitom i ta její vrchní část s klapkou na ofuk okna. Došel jsem k závěru, že to budu muset rozebrat směrem od haubny, ale nevím, jak do toho - překáží tam dráty a tachometr - musí ven nebo je nějakej jinej fígl? Drží to tam jen nasunutý nebo je to někde přišroubovaný nebo nalepený nebo kýho čerta? Díky DÍKY!!!!!!!!!!!!!!
Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
V případě, že máš vzadu stahovací okénka tak bych je tam rozhodně dal .dolin píše:... Fakt ale je, že mám ponechaný sundaný oba zadní tapecy - nemůžou být ty pružinky odtud? (mají tam či nemají být?)yahoďák píše:Dovolím si mírně nesouhlasit, stačí jeden pár, protože to je 1302 a ta jako všechna rovnosvětla má otevírání dveří malou páčkou v plastové "misce", takže zmíněné pružiny zde patří jen pod kličku okna.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Dobrý, chápulišák píše:V případě, že máš vzadu stahovací okénka tak bych je tam rozhodně dal .
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Co se týče ofuku. Pokud máš na mysli takový ten placatý plastový trychtýř, který vede vzduch horizontálně do kabiny a na ofuk předního okna, tak tě moc nepotěším.
Měl jsem stejný problém, protože když instalovali do vozu reprák pro rádio, tak to vyndali a nešlo jim to zpět.
Já jsem, kvůli tomu abych to nasadil, vyndaval přední okno. Zjistil jsem, že nandat korektně tento plastový díl bez vyndání předního okna nejde.
Měl jsem stejný problém, protože když instalovali do vozu reprák pro rádio, tak to vyndali a nešlo jim to zpět.
Já jsem, kvůli tomu abych to nasadil, vyndaval přední okno. Zjistil jsem, že nandat korektně tento plastový díl bez vyndání předního okna nejde.
Co přijde dál???
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
OuBí, OuJé, máš recht, tos mě teda moc nepotěšil ((
No nějak to ještě zkusím, ale bojím se za to rvát víc, než jsem už rval, abych to úplně neurval ...
Btw zevnitř je u těch odpovídajících plastovejch krytek vidno, že pán se důvtipně snažil vypáčit ten plast šroubovákem (domnívaje se zřejmě, že když to uvnitř sundá, tak pak ta trubka pod haubnou půjde vysadit) - takže nejen že vorval ty plasty, ale ještě mi i nadělal šroubovákem bonusový rycance do palubky
No nějak to ještě zkusím, ale bojím se za to rvát víc, než jsem už rval, abych to úplně neurval ...
Btw zevnitř je u těch odpovídajících plastovejch krytek vidno, že pán se důvtipně snažil vypáčit ten plast šroubovákem (domnívaje se zřejmě, že když to uvnitř sundá, tak pak ta trubka pod haubnou půjde vysadit) - takže nejen že vorval ty plasty, ale ještě mi i nadělal šroubovákem bonusový rycance do palubky
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Moc si ale nedovedu představit, v čem tomu pomůže vysazení předního skla? Jako že si pak můžeš pomoct oběma rukama z obou stran najednou? Nebo je tam nějak ukryté uchycení v tom rámu pod těsněním okna?
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Vyndat okno, vyndat plastovou mřížku ofuku okna. Pak trychtýř nasadit horizontálně a prdnout tam plastovou mřížku. Tato mřížka vlastně funguje jako aretace trychtýře. No a pak už jen zbývá nasadit okno a je to hotové.
Co přijde dál???
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Čímpak to může býti, chytré hlavwy
Když nastartuju na volnoběh, motor běží jakoby na vyšší otáčky, které pak ale pozvolna se zahříváním motoru klesají, až už se pak motor dusí a když se přidá plyn, tak se dostane zas do vyšších otáček, ze kterých pak opětovně pomalu padá, a když se mu zas nepřidá, tak se udusí...
Záhada...?
Když nastartuju na volnoběh, motor běží jakoby na vyšší otáčky, které pak ale pozvolna se zahříváním motoru klesají, až už se pak motor dusí a když se přidá plyn, tak se dostane zas do vyšších otáček, ze kterých pak opětovně pomalu padá, a když se mu zas nepřidá, tak se udusí...
Záhada...?
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Jo a z pravého výfuku jde zpočátku víc dýmu, jak se zahřeje, tak z obou nejde prakticky nic
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
že by to třeba byla funkce sytiče ?dolin píše:Když nastartuju na volnoběh, motor běží jakoby na vyšší otáčky, které pak ale pozvolna se zahříváním motoru klesají
blbě seřízený karburátordolin píše: až už se pak motor dusí a když se přidá plyn, tak se dostane zas do vyšších otáček, ze kterých pak opětovně pomalu padá, a když se mu zas nepřidá, tak se udusí...
Záhada...?
je potřeba to dát někomu kdo tomu rozumí
... a vůbec !
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
No jestli je aspoň ta funkce sytiče normální, tak zaplaťpámbu
Děkuju Herbie!!!!
Kucí Plzeňský šikovwný, neměl by někdo chuť se mi v tom za mrzkou úplatu trochu poštelovat? [-o<
Děkuju Herbie!!!!
Kucí Plzeňský šikovwný, neměl by někdo chuť se mi v tom za mrzkou úplatu trochu poštelovat? [-o<
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Ahoj kucí, nevíte někdo náhodou, kde sehnat tuhle membránu do palivový pumpy? Nemůžu to na broukservisu a spol. najít samostatně, vždycky jen v nějakým předraženým opravným kitu na repasi palivový pumpy Předpokládám, že je její výměna je běžná záležitost. Chci se jen zeptat, jestli to jde někde sehnat samostatně
Dík, Dolin
P.S.: Foto vypůjčeno od Vency101, snad to nebude vadit...
Dík, Dolin
P.S.: Foto vypůjčeno od Vency101, snad to nebude vadit...
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
ŠKODA 1203, viz téma palivové pumpy
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... a&start=60
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... a&start=60
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Otáčky seřízeny, vyčištěn a přetěsněn karburátor, už všechno šlape jak má, Gréta jezdí, je to radost [smilie=driving.gif] Už jsem se vyprofiloval - nechci už všechno vracet do "původního" stavu, ale auto co možná nejdéle udržet zakonzervované v tomto stavu, co je (opravovací minimalismus), dělat jen nutné věci, aby zbytečně rychleji nestárnulo a udržel se co nejdéle jakž-takž vzhled. Nejen, že je to výsledek finančního pragmatismu, ale mám rád duši, vůni a vzhled toho starýho auta a ani jedno mu nechci rekonstrukcí brát
Dolin
Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
8 let takhle držím buse -- takové ty věci jako čepy, silentbloky, brzdy a tak udržuji v dobrm stavu, ale jinak jak píšeš: minimalismus. Má to jednu nevýhodu. V poslední době mne nějak podezřele moc staví PaChové a strašně moc se zajímají o takovou tu malou červenou nálepku na RZ. Mám tak zajímavé auto a voni mi furt čumí na značku a mají nějaké kecy na téma technická...dolin píše:Otáčky seřízeny, vyčištěn a přetěsněn karburátor, už všechno šlape jak má, Gréta jezdí, je to radost [smilie=driving.gif] (opravovací minimalismus), dělat jen nutné věci, aby zbytečně rychleji nestárnulo a udržel se co nejdéle jakž-takž vzhled.
Dolin
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Bojím se, aby nějakej chytrák v Bruselu nevymyslel, že jako starý auta moc znečišťují vzduch a nějakej Hujer tu nevymyslel, že třeba něco jakože auta starší 25 let neprojdou technickou...
Jinak Gréta teď odpočívá v garáži, už se těším na jaro, až jí vytáhnu na projížďku!! [smilie=driving.gif]
Ještě se chci jako správná lama zeptat na jednu věc: když auto stojí, zadní kola (respekt. jejich postavení) vypadají při pohledu zezadu OK, tj asi takhle | |. Když si ale dovnitř sedne řidič, kola zezadu vypadají takhle / \ . To předpokládám není OK.. Čím to může být nejpravděpodobněji a co při nejhorším? A co s tím ? Řešit nebo let it be? Díky!!!
Jinak Gréta teď odpočívá v garáži, už se těším na jaro, až jí vytáhnu na projížďku!! [smilie=driving.gif]
Ještě se chci jako správná lama zeptat na jednu věc: když auto stojí, zadní kola (respekt. jejich postavení) vypadají při pohledu zezadu OK, tj asi takhle | |. Když si ale dovnitř sedne řidič, kola zezadu vypadají takhle / \ . To předpokládám není OK.. Čím to může být nejpravděpodobněji a co při nejhorším? A co s tím ? Řešit nebo let it be? Díky!!!
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Zdravím tě ... ten jev, který popisuješ v takové znatelné míře by mohl souviset s únavou zadních torzních tyčí. Když do auta nastoupíš jen ty tak by to nemělo být až tak znatelné jak popisuješ / \ ...
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...