Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

OB píše:To je fakt k nasr.ni! To je lepsi si to udelat sam i za cenu, ze to nebude jak od profika!
Tu sa natlaca otazka : Je to kapota od profika ? Ak si povieme ze to dame lepsie ...tak urcite nieje od profika.

Ja by som tipoval ze mu na nu nieco jespadlo :wink:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Profík to je a více méně dělá většinou veterány a tak mě napadlo, že buď mu na to spadl setrvák a nebo byl pod vlivem.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

Lakujem uz v podstate 2destrocia.
Tiez nemozem povedat ze vsetko na 100% ale na druhu to uz dam.

Jeden z mojich echt pruserov...spadla mi zo zdvihaku pozvarana karoseria dodavky :roll:
To bolo na pipipipip ale zakaznik nic nepoznal.
Na druhu stranu , opravoval som dodavku po tukanci od vlaku. :D

Ja fungujem viac menej v rovine co najmenej dodavatelov.
Co sa poserie ma jasneho vynnika. Mna.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Sezonu 2016 jsme zahájili účastí na Jarních sprintech.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15200
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Ty zabry jsou prisne... =D>
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Mám poslední dobou líné období a poněkud vypadlej mozek a tak jsem alespoň vyměnil olej.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od yahoďák »

"Táto, nemůžu v kuchyni najít takovej červenej rendlík, nevíš, kam jsem ho dala??"
Obrázek

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

yahoďák píše:"Táto, nemůžu v kuchyni najít takovej červenej rendlík, nevíš, kam jsem ho dala??"
Jó - je v dílně , máš v něm olej na hranolky.............

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Mirek Wenclovice píše:
yahoďák píše:"Táto, nemůžu v kuchyni najít takovej červenej rendlík, nevíš, kam jsem ho dala??"
Jó - je v dílně , máš v něm olej na hranolky.............
Já spíš dlouho neslyším a až když už není vyhnutí tak odpovídám stylem, že vůbec netuším jakej rendlík myslí. A když je mě to je vysvětleno tak už zbývá jenom říct, že ten jsem taky neviděl :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Letos to tady vyloženě flákám, ale upřímně, ono se toho zas tolik neudálo. Tak alespoň v krátkosti a pár fotek třeba z Potkali se u Kolína.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Polevsko bylo jenom na otočku, bez probdělé noci při zchmelování kolektivu :D , ale i tak jako vždy super výlet.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Už cestou tam bylo potřeba řadit trošku jinak než obvykle a cesta zpět mě jenom utvrdila v tom, že by bylo víc než vhodné zkontrolovat předstih.
A co myslíte? No jasně, místo 7,5° bylo 10° a pecka na kontaktech.
Obrázek
Když už jsem byl byl v garáži tak jsem se zaměřil na karbec. Už delší dobu jsme pozorovali, že Evžen blbě startuje na sytič. Respektive, že po prošlápnutí plynu a otočení startérem chytne, ale vzápětí chcípne a pak se mu už vůbec nechce naskočit. Jediná pomoc byla vyřadit rukou sytič a startovat pod plynem. A nebo rovnou startovat se sešlápnutým pedálem, ale až do ohřátí motoru byl volnoběh nízký jako by klapka sytiče nefungovala. Protože než se v něčem člověk začne hrabat je dobré vědět co a jak má fungovat tak se podíváme na šémátko. A tady vidíme, že když karburátor pracuje na sytič tak měl jít benzín tímto bypassem.
Obrázek
A jaká byla realita? Horní otvor úplně ucpaný. To je vidět na tom, že kolem něj nejsou stopy po omytí od paliva jako kolem spodního nebo kolem otvoru šroubu bohatosti.
Obrázek
Prostříkávání technickým benzinem pomocí injekční stříkačky k ničemu nevedlo a tak jsem použil tenký měděný drátek na protažení otvoru a následně znovu benzín. Při pohledu do misky nad kterou jsem to dělal bylo vidět černý bordel na dně. Misku jsem vytřel dočista a opakoval postup u druhého otvoru. Podle toho co bylo zase v misce tak ani druhý otvor nebyl zcela průchodný. Následný start a normální chod motoru potvrdil, že diagnoza byla správná. A proč k tomu ucpání došlo? No zřejmě proto, že než jsem udělal update hrdla karburátoru tak se přisával svinčík mezi karburátorem a tělesem filtru, vytvářel takovýto šmír a ten se dostal až do kanálku.
Obrázek
Po úpravě o které jsem už dříve psal je už hrdlo karburátoru čisté, ale je fakt, že jsem tehdy celkové čištění karburátoru nedělal a tak se to projevilo až později.
Obrázek
V každém případě, pokud se podobný problém se startováním bude opakovat mohu už jít na jistotu.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15200
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Krásný fotoreport. Ještě se prý potýkáte s únikem převodového oleje krz domeček ložiska. Pokud budu mluvit v odborných termínech, pak tedy "chcaní oleje na pakny". V jakém je stavu tato záležitost Herr von Fuchs ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1281
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Určitě budou fotky, ale já si tady troufnu tipnout na vadný o-kroužek. Ten kupodivu (je to nepohyblivý spoj) odchází asi tak 4x rychleji než gufero nebo dokonce simmering.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Ano Same, na každém šprochu je pravdy trochu. To máme z toho, že jezdíme bez poklic a odtokový otvor je z čela bubnu a tak každé i nepatrné cvrknutí mají všichni hned na očích. Docela mě to štve, druhá strana je v pohodě, ale tohle kolo jsem už jednou předělával v loňském roce a vydrželo to zase jenom 2000km. Tak nevím zda je to kroužkem, guferem nebo rukama.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15200
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Ano Same, na každém šprochu je pravdy trochu. To máme z toho, že jezdíme bez poklic a odtokový otvor je z čela bubnu a tak každé i nepatrné cvrknutí mají všichni hned na očích. Docela mě to štve, druhá strana je v pohodě, ale tohle kolo jsem už jednou předělával v loňském roce a vydrželo to zase jenom 2000km. Tak nevím zda je to kroužkem, guferem nebo rukama.
Brousils a chromovals valecek po ktetem jezdi brit gufera? Mne to oval delal na 356 bubnech taky. Pak jsem koupil nosovky a byl klid.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Válečky jsou přebroušené na obou stranách na stejný rozměr a proto mě vrtá hlavou proč se to opakovaně sere jenom na jedný.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15200
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Válečky jsou přebroušené na obou stranách na stejný rozměr a proto mě vrtá hlavou proč se to opakovaně sere jenom na jedný.
Tak to ti mohu říct naprosto přesně. Aby tě to jen nasíralo. Předpokládám že to je na tvé straně aby ses na to vždy při vystoupení z Evžena musel podívat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

Chybu prekvalifikovat na vlastnost a zit spokojne...

alebo po novom uz ani chyby niesu len udalosti... :D
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

V pátek ráno jsme se vydali směr Slovensko na 10,5-týho VW chrobáka.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A jsme téměř v cíli. V itineráři máme napsáno, že v obci Hnilčík se máme dát doprava a že uvidíme cedule kam máme jet. A nekecali. Na kandelábru je napsáno "Po konec asfaltu" :D . Tak jedeme po úzké klikaté cestě a na konci asfaltu zahlédneme šipku 40m.
Obrázek
Tak jedeme, koukáme napravo, nalevo a nikde nic.
Obrázek
Zastavíme, voláme a za chvíli se dovídáme, že to není 40m ale 400m. Déšť umyl nulu a my přehlédli konturu psanou tužkou #-o .
Chata je tak krásně zašitá, že do poslední chvíle není z cesty vidět.
Obrázek
Krásné místo, přátelské přivítání, kotel guláše a točené pivo. Co víc si přát.
Snad aby vydrželo počasí, ale sluníčko se ráno dere skrz stromy a tak to vypadá nadějně.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jedeme na výlet do Gelnice.
Obrázek
Obrázek
Stará radnice, v současnosti banické muzeum.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Po obědě se trháme a jedeme na privátní výlet. Byla to opravdu pohodová jízda. Asi 20km před námi jel policejní vůz, který nebylo kde předjet.
Obrázek
Zastávka u přehrady Palcmanská Maša.
Obrázek
Výhled na kopce kolem Dobšiné.
Obrázek
Dobšinský kopec kde se jezdí závody do vrchu http://dobsinskykopec.com/
Nemohli jsme si nechat ujít zkušební projížďku. Bohužel mě v té chvíli začal stávkovat foťák.
Obrázek
V neděli po ránu se vydáváme na zpáteční cestu.
Obrázek
Obrázek
Tentokrát policii vystřídal kombajn, ale brzda provozu to byla stejná.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Pohled na přehradu z kopce.
Obrázek
Směr Poprad.
Obrázek
Vysoké Tatry na dohled.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Závěr cesty už taková pohoda nebyla. Po přejetí Makova se počasí začalo kazit a mezi Val.Mez. a Hranicemi nás chytil plavák, že jsme si připadali, že jedeme korytem řeky.
Obrázek
No hlavně, že nás netrefil žádný strom nebo větev. Najeto 1256 km .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Krystof »

Som rád, že ste dobre došli. Odchádzali ste v hodinách, keď som si ešte užíval teplo "pojazdného domova", tak som sa ani nestihol rozlúčiť.
Dík že ste prišli. Evžen bol opäť krásnou ozdobou tejto malej party chrobákov a busov a je nám cťou, že sme ho mohli u nás opäť vidieť. :wink:
...možno sa mýlim. :wink:

Odpovědět