Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od loufes »

Ales-X píše:Tady uz brzdete s buzerovani co je dobove korektni, nebod ac se to seriove na brouky nemontovalo, je docileno dobovymi postupy doboveho tuningu, z meho pohledu je to vice nez dobove korektni. Nebo myslite ze Mathe a podobni sekali nekde seriove vetraci zebra ....
Ale já přeci nikoho nebuzeruju,já mám obzvlášt dobovou korektnost v paži....jenom jsem chtěl mistra lišáka trošku popíchnout no :D
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Ja to pochopil jak to myslel loufes, jenze neni se cemu divit, nekoho reputace se tezko meni. Kazdopadne ty okapy jsou takovy umrneny :twisted:

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od vako »

Ja zas musim smeknout klobouk pred Lisakom.. Design louvers ako pouzil Lisak - je velmi triezva a dokonale navrhnuta.. Nie vo vsetkom sa s Lisakom zhodneme, ale toto patri do triedy Ultra Classe.. Triezve, krasne, funkcne a velmi dobove..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Po takové pochvale budu nosit frňák nahoru a nikdo se mnou nevydrží :D . Jinak kdybychom se "vo všetkom zhodli" tak by to byla nuda, ale určitě to není tak zásadní, že bychom spolu nemohli v hospodě sedět u jednoho stolu a polejvat jazyk.

Jinak si přiznejme, že zas tak geniální nejsem. Zvažovali jsme různé varianty a pro vítězný návrh nám byl inspirací následující obrázek.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od john »

Na inspiracnom obrazku su louvres inverted, co podla mna zhorsuje odvod vzduchu. Konfiguracia na Lisakovej kapote je lepsia verzia..

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Říkal jsem si, že by nebylo od věci si nechat změřit jak na tom vlastně Evžen je.
Obrázek
Obrázek
A je na tom takhle. Myslím, že to není tak špatný. O 6 poníků víc než standard a výrazně strmější růst krouťáku a vrchol křivky placatější.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3160
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od OB »

No nechci se opakovat ale je to takové umrněné :D
A teď vážně. Myslím, že máš být na co hrdý! Paráda.
Co přijde dál???

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1280
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Není to sice dobře čitelné, ale jestli je výkon 40 PS na kolech, tak motor bude mít ještě víc, možná o 5 PS?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

lope píše:Není to sice dobře čitelné, ale jestli je výkon 40 PS na kolech, tak motor bude mít ještě víc, možná o 5 PS?
:D Chtěl bych převodovku a kola které seberou jen 5 PS :D Tohle bude přepočítaný na motor. Ztráty na převodovce se měří při brždění, jestli si to ještě dobře pamatuji.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1280
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Aha.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Sam píše: :D Chtěl bych převodovku a kola které seberou jen 5 PS :D Tohle bude přepočítaný na motor. Ztráty na převodovce se měří při brždění, jestli si to ještě dobře pamatuji.
Máš pravdu předsedo. Cituji ze stránky http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/" onclick="window.open(this.href);return false; kde jsme to prováděli: "Součástí vstupního měření je doběhová zkouška, při které se zjišťují ztráty v převodovém a hnacím ústrojí. Na velikost ztrát má vliv tlak v pneumatice, upnutí a stažení upínacími popruhy. Z tohoto důvodu se při každém novém upnutí nebo dotažení upínacích popruhů musí provést nová doběhová zkouška pro zjištění aktuálních ztrát. Následující měření se provádí bez doběhové zkoušky."
Škoda, že až po návratu domů nás napadlo, že jsme mohli udělat ještě jedno měření. Stačilo sundat řemen a věděli bychom, jak to vypadá bez Judsóna.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Bez judsóna. Bez judsóna by to vypadalo blbě, měl by si handicap v podobě lamel které brání průchodu vzduchu. To raději shodit druhý řemen a ověřit kolik ps pobere ventilátor. A vůbec, co ten lavor mezi 1400-2000rpm ? Tam máte ještě rezervy. :)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Sam píše:Bez judsóna. Bez judsóna by to vypadalo blbě, měl by si handicap v podobě lamel které brání průchodu vzduchu. To raději shodit druhý řemen a ověřit kolik ps pobere ventilátor. A vůbec, co ten lavor mezi 1400-2000rpm ? Tam máte ještě rezervy. :)
Vzhledem k tomu, že kus co to provozuje je velice komunikativní a za dvě rozjížďky si účtuje rozumných 800,- Kč včetně DéPáhé tak by se mohlo vyzkoušet víc variant jako bez judsóna, bez větráku i třeba poladit předstih. Jsem jenom prostý pobíječ much, ale za tím lavorem bych asi hledal rozdělovač.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Možná si při pohledu do kalendáře řeknete, že zbytečně plaším, ale já to vidím tak, že sezóna 2016 je za rohem a tak je nejvyšší čas se na ni začít připravovat. Aby v únoru nenastala panika, že nemáme vyzkoušenou a nalakovanou kapotu tak jsem začal konat.
Obrázek
Obrázek
Dobře jsem udělal, bude potřeba ji před stříkáním ještě trochu poladit, aby seděla jak má.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2564
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od martin_100 »

To bude paráda koukam. Další nenápadnej odkaz na to že tu pod krovkama neni úplně série.
To mam rád když auto působí na první pohled normálně sériovym stavem ale nenápadnýma detailama naznačuje že umí trochu víc.
Laik si řekne hmmm krásnej obyčejnej brouk, kdo brouky zná koukne a hned mu něco nesedí =D>

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1280
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Je to málo zelený.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Zrychlený přesun na dopasování ke klempíři za pěkného počasí :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od loufes »

lišák píše:Obrázek
Není to náhodou benzinka před Chrastí?
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1878
Registrován: 01 pro 2006

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od beetle66 »

loufes píše:Není to náhodou benzinka před Chrastí?
Ne Loufesi, je to benzinka těsně za cedulí Chrást, viz fotka :D Lišáku, vypadá to super.
1966

Odpovědět